ets un sol!!! tu i totes les demés!!!
que faria jo sense vosaltres!!!
Autor: miriameta » dt. oct. 21, 2008 5:11 pm

Autor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 5:21 pm
miriameta ha escrit:: kissd :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 5:29 pm
Miriameta cuida't mooolt!!! Gemma holaaaaaaaaaa wuapa!!! Noelieta lo mateix, on t'has ficat wuapíssima?? 

Autor: miriameta » dt. oct. 21, 2008 5:37 pm
lluneta29 ha escrit:Carinyets marxooooooooooooooo!! Us vagi bé la resta de tarda que queda!! Cuqueta... te saludo ja que no podem parlar en directe!!! M'has de convidar al tiramisú que segur que et va kdar mooolt bo!!! així compararé amb el de la ise!!! jajajaja![]()
Miriameta cuida't mooolt!!! Gemma holaaaaaaaaaa wuapa!!! Noelieta lo mateix, on t'has ficat wuapíssima??

Autor: cuca lleida » dt. oct. 21, 2008 7:11 pm

Autor: cuca lleida » dt. oct. 21, 2008 7:18 pm
lluneta29 ha escrit:Carinyets marxooooooooooooooo!! Us vagi bé la resta de tarda que queda!! Cuqueta... te saludo ja que no podem parlar en directe!!! M'has de convidar al tiramisú que segur que et va kdar mooolt bo!!! així compararé amb el de la ise!!! jajajaja![]()
jo no se si es que jo soc lenta o l'ordinador me carrega molt lent...no se no se li direm a ll'home de casa . Pe lo de convidarte no pateixis...que quan vulguis estas convidada, pero avisa amb temps per fer algo bo.
Autor: cuca lleida » dt. oct. 21, 2008 7:26 pm
es molt molt facil!!!!
Autor: ise » dt. oct. 21, 2008 7:44 pm

Autor: cuca lleida » dt. oct. 21, 2008 7:46 pm

Autor: ise » dt. oct. 21, 2008 7:46 pm

Autor: ise » dt. oct. 21, 2008 7:47 pm
cuca lleida ha escrit:ja vaig ja vaig.... un segonet
lo de les clares ja ho vaig intentar...bno de totes maneres la segona anira millor

Autor: miriameta » dt. oct. 21, 2008 7:50 pm
ise ha escrit:Miriameta que no sabia que havies tingut un accident laboral!!!! nena que aqui estem per tot el que calgui...per les cosetes de la boda i per la vida en general!!!! Recupera't molt guapa!!!![]()
![]()
gracies wapisima

Autor: miriameta » dt. oct. 21, 2008 7:51 pm

Autor: gemma84 » dt. oct. 21, 2008 7:53 pm
miriameta ha escrit:Un model de com quedará, quan les imprimim.
Com hu veieu?
Estan be?
Sobre alguna coseta?
Hi falte algo?
Us agrade la lletra???
Cuanta pregunta eh...

Autor: cuca lleida » dt. oct. 21, 2008 7:55 pm

Autor: ise » dt. oct. 21, 2008 7:55 pm
Pero jo proposo que fem una ruta gastronòmica per provar les especialitats de cada una!!! jejejeje

Autor: miriameta » dt. oct. 21, 2008 7:56 pm
gemma84 ha escrit:miriameta ha escrit:Un model de com quedará, quan les imprimim.
Com hu veieu?
Estan be?
Sobre alguna coseta?
Hi falte algo?
Us agrade la lletra???
Cuanta pregunta eh...
hOLA WAPAAAAAAAAA!!! ara mateix acabo d'arribar a casa i m'estic posant al dia, he vist el model d'invitació i la veritat es que m'ha agradat molt! és molt elegant, la veritat!!!!
Besiiiitoooos

Autor: cuca lleida » dt. oct. 21, 2008 7:57 pm
volem la recepta de les crepes....a mi m'encanten i sempre acabo comprant el preparat del super pq no se les quantitats....jo la vull!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: miriameta » dt. oct. 21, 2008 7:58 pm

Autor: gemma84 » dt. oct. 21, 2008 7:59 pm