NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » dt. oct. 21, 2008 7:59 pm

cuca lleida ha escrit:siiiii :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: volem la recepta de les crepes....a mi m'encanten i sempre acabo comprant el preparat del super pq no se les quantitats....jo la vull!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ara l´estic fent en word jejej
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dt. oct. 21, 2008 8:00 pm

ise ha escrit:ei carinyets que us he de deixar.... :-( :-( :-(

miriameta passa-la la recepta!!! jo en se una però la teva potser és més bona!!! :-)) :-)) Pero jo proposo que fem una ruta gastronòmica per provar les especialitats de cada una!!! jejejeje :-)) :-))

ciao bella!! fins dema bonica, que descansis :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dt. oct. 21, 2008 8:03 pm

gemma84 ha escrit:Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaa buniqueeeeeeeeeeeeesss! acabo d'arribar a casa! avui he tingut un curset de les emocions, just al sortir del cole fins a les 8! la veritat es que al no anar a dinar a casa ni res es fa una mica pesadet, però bueno...el curs es força interessant!
Ara anire a fer-me una dutxeta i a sopar una miquetona, aixi recargo piles!!!! un besitooooo MMMMMMMOOOOOOOOOLT gran per a totes!!!!!! Despres si puc torno i m'acavare de posar al dia i sino demà que arribo en una hora normal, bueno... ja se que les 9:00 no es cap hora fora de serie, però almenys arribare una mica mes despejada del que estic avui!!!!

MUUUUUUAKSSSSSSSSSSSS!!!!!

mol be wapa!!! acuidarse que si no ho fem nosaltres.....
descansa i sino coincidim que passis un bon dimecres!!!! :-()-) :-()-)
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dt. oct. 21, 2008 8:07 pm

gemma84 ha escrit:Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaa buniqueeeeeeeeeeeeesss! acabo d'arribar a casa! avui he tingut un curset de les emocions, just al sortir del cole fins a les 8! la veritat es que al no anar a dinar a casa ni res es fa una mica pesadet, però bueno...el curs es força interessant!
Ara anire a fer-me una dutxeta i a sopar una miquetona, aixi recargo piles!!!! un besitooooo MMMMMMMOOOOOOOOOLT gran per a totes!!!!!! Despres si puc torno i m'acavare de posar al dia i sino demà que arribo en una hora normal, bueno... ja se que les 9:00 no es cap hora fora de serie, però almenys arribare una mica mes despejada del que estic avui!!!!

Aqui t´esperarem wapa!! que vagi be :-)ok: muacs!!! :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. oct. 21, 2008 8:14 pm

Aqui esta la recepta de les crepes!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dt. oct. 21, 2008 8:16 pm

gracies preciosaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
quan s'acabi el tiramisu fare crepes....o millor el cap de setmana!!! si pq aixi podre menjar moltesª!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
M'encanten am Nocillaaaaaaaaaaaaaaaaaa, i amb mermelada de maduixa i nata...uhmmmmmmmmmmmmmmmm
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dt. oct. 21, 2008 8:20 pm

jejejej, de res.

Tambe faig salsa d´ametlles, massa de pizza, arros amb llet i ara que be el temps fare panellets.
La mama i jo tenim tradició de ferlos des que era jo ben petita, amb magermana que sempre probave la salsa i volie ajudar jejee i nosaltres, no que encara ets molt petita :-) quins temps aquells. :-))
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dt. oct. 21, 2008 8:22 pm

miriameta ha escrit:jejejej, de res.

Tambe faig salsa d´ametlles, massa de pizza, arros amb llet i ara que be el temps fare panellets.
La mama i jo tenim tradició de ferlos des que era jo ben petita, amb magermana que sempre probave la salsa i volie ajudar jejee i nosaltres, no que encara ets molt petita :-) quins temps aquells. :-))

jo tambe intentare fer panellets, pq l'any passat no en vaig fer. Pero enguany ho aconseguire!!!!! jejej
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dt. oct. 21, 2008 8:23 pm

Wapa, marxo que me noto ja la front calenta un altre cop, a sopar i a dormir.

Muacs, que passis un bon dia demá. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dt. oct. 21, 2008 8:26 pm

miriameta ha escrit:Wapa, marxo que me noto ja la front calenta un altre cop, a sopar i a dormir.

Cuidat moltissim!!!! si necessites algo dis-ho!! Recuperat :-()-) : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : t'envio molt muakis
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dt. oct. 21, 2008 8:28 pm

miriameta ha escrit:Wapa, marxo que me noto ja la front calenta un altre cop, a sopar i a dormir.

Cuidat moltissim!!!! si necessites algo dis-ho!! Recuperat :-()-) : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : t'envio molt muakis
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dt. oct. 21, 2008 8:32 pm

cuca lleida ha escrit:

Gràcies cariñete :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dc. oct. 22, 2008 7:10 am

Bon dia bonica!! :-)) :-))

aquest curs que fas ha de ser interessant!!! :-) :-) ànims que ja estem a la meitat de la setmana!!! *.-o-o.*

Un petó!!!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dc. oct. 22, 2008 7:12 am

miriameta ha escrit:Aqui esta la recepta de les crepes!!

Moltes gràcies per la recepta preciosa!!! :-) :-) nosaltres les fem una mica diferent però quan tornem del creuer les provaré de fer així!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: ise » dc. oct. 22, 2008 7:15 am

cuca lleida ha escrit:aki la teniu...si no enteneu algo pregunteu! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Gràcies bonica!!! ja el provaré de fer algun dia per portar-lo a casa pq al meu xiquet no l'hi agrada gens el formatge... però a mi m'encanta!!! :yium:-) :yium:-) :yium:-)
ise

EntradaAutor: ise » dc. oct. 22, 2008 7:17 am

cuca lleida ha escrit:
miriameta ha escrit:jejejej, de res.

jo tambe intentare fer panellets, pq l'any passat no en vaig fer. Pero enguany ho aconseguire!!!!! jejej

si que sou cocineritas!!!! jo amb els panellets no m'hi he atrevit mai!!!! :o-o: :o-o: :o-o: sempre els fa ma padrina!!! però tampoc no en menjo...jeje :o-o: :o-o: jo vaig directe a les castanyes i el moscatell!!! :-)) :-))
ise

EntradaAutor: ise » dc. oct. 22, 2008 7:19 am

Recupera't molt miri!!! i no fagis més del que puguis fer!!!! si et trobes malament et quedes a caseta!!! (+:-) (+:-) (+:-)

Petonets per la malaltona!! : kissd : : kissd : : kissd :
ise

EntradaAutor: ise » dc. oct. 22, 2008 7:20 am

em sembla que us he respós a totes, no??? :hmm:: :hmm::

Ara si, bona dia Lluneta!!! jejeje :-)) :-))
ise

EntradaAutor: lanoelieta » dc. oct. 22, 2008 8:45 am

ise ha escrit:Bon dia noies!!!! :-)) :-))

Miriameta: les invitacions estan molt bé! :-)ok: :-)ok:

Cuca: el tiramisú com més cremós millor, però ja ho veuràs tu com t'agrada. és anar fent proves i cada vegada et sortirà millor!!! La primera vegada que el vaig fer tenia el gustet de tiramisú però res més jejeje :o-o: :o-o: i a mida que el vaig anar fent cada vegada tenia més bon aspecte!! :-)) :-))

Gemma: jo també m'hi vaig trobar molt a gust amb totes vosaltres!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* i per mi cap problema per quedar amb dissabte!!!

Lluneta: com va el cansament??? saps que ahir vaig anar a l'agència...doncs encara no tenen els papers!!!! :--( :--(

Noelieta: per on pares??? que estas molt enfeinada???

Bon dia guapetona!!!

He estat de dentista !!!!!!!No vegis els dies que porto....La passa de la panxa, la infeccio, ara el dentista....
M'estic ficant un implant, hem vaig trencar una dent menjant un pinyol d'oliva...jajaja, ojo,eh?? I me de ficar guapissima, xq no hem casare faltant-me una dent...jijijijjjj
Avui treballo de tarda.menos mal, xq he passat una nit...

Besitos!!!
Imatge
lanoelieta
:: núvia rookie

Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 14, 2008 12:53 pm

EntradaAutor: lanoelieta » dc. oct. 22, 2008 8:51 am

Miriameta, estan molt bé les invitacions, i mes si les feu volsatres, us estalviareu molta pasta!

M'enviaras la foto del sopar a mi tambe?

Mua!
Imatge
lanoelieta

Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 14, 2008 12:53 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants