NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dc. oct. 22, 2008 8:57 am

Bon dia bonica!!!

deu ni dó els dies que portes, no??? i si que mossegues fort per trencar-te una dent amb un pinyol!!! jejeje però encara que et faltes un trosset de dent aquell dia amb l'emocionada que estaràs segur que ni es notaria. Ahir escoltava un programa a la radio i va sortir una dona que era fotografa i deia que les novies aquell dia tenien una llum especial, degut a l'emoció, el vestit, el pentinat, el maquillatge,...tot en conjunt feia que estessin totes increibles!

recupera't molt que has d'estar en perfectes condicions per quan fem l'esmorzar!! :-)ok: :-)ok:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 22, 2008 9:03 am

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Carinyets marxooooooooooooooo!! Us vagi bé la resta de tarda que queda!! Cuqueta... te saludo ja que no podem parlar en directe!!! M'has de convidar al tiramisú que segur que et va kdar mooolt bo!!! així compararé amb el de la ise!!! jajajaja *.-o-o.* *.-o-o.* Miriameta cuida't mooolt!!! Gemma holaaaaaaaaaa wuapa!!! Noelieta lo mateix, on t'has ficat wuapíssima?? :-))

hola wapaaaaaa!!! ets una tia de simpatica--- mare (parlant clar) totes ho sou. Contestes a tot, >.-<: >.-<: >.-<: jo no se si es que jo soc lenta o l'ordinador me carrega molt lent...no se no se li direm a ll'home de casa . Pe lo de convidarte no pateixis...que quan vulguis estas convidada, pero avisa amb temps per fer algo bo.

Intento fer el què puc!!! Gràcies pel privi de la nintendo en serio!!! Ja kdarem per fer-ho realitat!!! jajajajaja Tu también ets una tia mooolt simpàtica... >.-<: >.-<: Stik mooolt contenta, no deixaré de dir-ho, d'haver-vos trobat a totes, on heu estat amagades tot aquest temps???
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 22, 2008 9:05 am

miriameta ha escrit:Us agraden les crepes? jo quan en faig tothom en menje jejeje i si no men demanen fins que nacabo fent!! Voleu la recepta?

A mi m'encanten i em kden mooolt bé, lo únic és que quan en faig en faig moooltes i clar ens empatxem de creps per ell i jo imagina't!!! Estàn mooolt bones... m'has donat una idea per fer aquest finde... algú s'apunta??? >.-<: >.-<: >.-<: En faré de sobres x a totes!!! jajajajajaja
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 22, 2008 9:07 am

cuca lleida ha escrit:aki la teniu...si no enteneu algo pregunteu! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Moooltes gràcies!!! Ens agrada moolt el formatge!!! Ho provaré de fer i el tiramisú també... amb vosaltres m'estàn agafant ganes de cuinar!!! Ahir faig fer el pollastre amb verduretes de la ise i abans d'ahir la crema de formatge de la cuca... i m'està quedant tot prou bé!!! :-)ok: Gràcies a totes, cuineres excel.lents!!! com diu la ise, hem de fer una ruta gastronòmica per les cases, ja es va proposar un dia i va quedar en no res!! Si voleu comencem per casa meva!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 22, 2008 9:08 am

ise ha escrit:ei carinyets que us he de deixar.... :-( :-( :-(

miriameta passa-la la recepta!!! jo en se una però la teva potser és més bona!!! :-)) :-)) Pero jo proposo que fem una ruta gastronòmica per provar les especialitats de cada una!!! jejejeje :-)) :-))

Repeteixo... ho trobo una excel.lent idea!! Veniu a casa meva!!! El mes que ve... o quan vulgueu!!! El mes que ve también hem de kdar per anar al cine eh si pot ser a principis de mes sinó potser treuen la pel.li ok?? Ja direu algo!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 22, 2008 9:10 am

gemma84 ha escrit:Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaa buniqueeeeeeeeeeeeesss! acabo d'arribar a casa! avui he tingut un curset de les emocions, just al sortir del cole fins a les 8! la veritat es que al no anar a dinar a casa ni res es fa una mica pesadet, però bueno...el curs es força interessant!
Ara anire a fer-me una dutxeta i a sopar una miquetona, aixi recargo piles!!!! un besitooooo MMMMMMMOOOOOOOOOLT gran per a totes!!!!!! Despres si puc torno i m'acavare de posar al dia i sino demà que arribo en una hora normal, bueno... ja se que les 9:00 no es cap hora fora de serie, però almenys arribare una mica mes despejada del que estic avui!!!!

MUUUUUUAKSSSSSSSSSSSS!!!!!

Wuapíssima cuida't mooolt i descansa que els nens agoten ja ho sé... i els meus que són terroristes encara més!!!! Sembla xul.lo el curset eh!!! Tothom està de curset ara!!! A veure si parlem algún dia i coincidim encara q sigui díficil jo et vaig contestant eh!!! Moooolts petonets!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 22, 2008 9:11 am

miriameta ha escrit:Aqui esta la recepta de les crepes!!

Gràcies per la recepta encara que ja la sabia, m'anirà bé tenir-ne una de diferent!! Estàn mooolt bones amb pernil dolç i amb mermelada o nocilla!!! m'està entrant una gana llaminera...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 22, 2008 9:12 am

miriameta ha escrit:Aqui esta la recepta de les crepes!!

Gràcies per la recepta encara que ja la sabia, m'anirà bé tenir-ne una de diferent!! Estàn mooolt bones amb pernil dolç i amb mermelada o nocilla!!! m'està entrant una gana llaminera...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 22, 2008 9:17 am

Miriameta gràcies per la recepta de les creps!!! Ja les faré com tú dius però a mi también em kden mooolt bé!!! :-)ok: Ja ho provaré!!! Gràcies!!! Ja us contaré!!!
Noelieta... jo he estat igual que tú amb la passa i febre... així que deu ser una cosa generalitzada... ja estàs millor? Si vols t'envio la foto jo también la tinc per aki... com vulguis... Ara toca l'esmorzar i también hem dit d'anar al cine el mes que ve, el tenim replet de coses!! jajajajaja així no ens avorrirem!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 22, 2008 9:19 am

Miriameta gràcies per la recepta de les creps!!! Ja les faré com tú dius però a mi también em kden mooolt bé!!! :-)ok: Ja ho provaré!!! Gràcies!!! Ja us contaré!!!
Noelieta... jo he estat igual que tú amb la passa i febre... així que deu ser una cosa generalitzada... ja estàs millor? Si vols t'envio la foto jo también la tinc per aki... com vulguis... Ara toca l'esmorzar i también hem dit d'anar al cine el mes que ve, el tenim replet de coses!! jajajajaja així no ens avorrirem!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 22, 2008 9:21 am

X cert, iseeeeeeeeeee!! No sé si t'he saludat!!!??? Bon diaaaaaaaaaa al dematí... un dia i te'n vas de creuer mamonaaaaaaaaaaaaaa!!! Fica'm dins d0una maleteta i emporta'm amb vosaltres!!!!!!!!!!! :-)ok: X cert, ahir algú va veure anatomia de grey? Algú li agrada? ÉS que em va smblar un capítol mooolt bonic i vaig soltar alguna que altra llagrimeta, devia estar sensible!!! :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lanoelieta » dc. oct. 22, 2008 9:35 am

lluneta29 ha escrit:Miriameta gràcies per la recepta de les creps!!! Ja les faré com tú dius però a mi también em kden mooolt bé!!! :-)ok: Ja ho provaré!!! Gràcies!!! Ja us contaré!!!

Hola lluneta!!
Ara ja estic bé, però vaig passar uns dies...es fatal!!!
ok, enviame-la tu!!

Que bé Ise que marxes de creuer!!A mi también hem podries ficar a la maleta,no???Ara fins l'any que bé ja no toquen vacances i aixo es fara mes llarg....
Que us ho passeu molt bé i disfruteu molt!!!!!!!!!!!!
Imatge
lanoelieta
:: núvia rookie

Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 14, 2008 12:53 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 22, 2008 9:40 am

M'alegro molt! Es passa mooolt malament eh! Jo em va tocar tot el cap de setmana passat i ho vaig passar malament realment!!! En fi... jo tmpoc em toquen vacances, bé en tenim al novembre però no crec que fem res l'economia no està massa bé!!! I això que tenim 2 feines cadascú... però igualment hem d'estalviar... *.-o-o.* què hi farem!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lanoelieta » dc. oct. 22, 2008 9:44 am

lluneta29 ha escrit:M'alegro molt! Es passa mooolt malament eh! Jo em va tocar tot el cap de setmana passat i ho vaig passar malament realment!!! En fi... jo tmpoc em toquen vacances, bé en tenim al novembre però no crec que fem res l'economia no està massa bé!!! I això que tenim 2 feines cadascú... però igualment hem d'estalviar... *.-o-o.* què hi farem!!!

Si,si l'economia esta fatal!!
Nosaltres també tenim dos feines cadascú, bueno ell ara en te 3!!!Fa una setmana va començar a treballar al cole de Sudanell fent extraescolars, realment va de cul, pero si no ho fem ara quan ho farem???Ara hem d'estalviar mooooooolt!!!!!!!!

Jo también tindre vacances al novembre segurament, però no se si les agafare, xq ell no en tindra i si he d'estar a casa sola ves quina gracia,no?
Imatge
lanoelieta

Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 14, 2008 12:53 pm

EntradaAutor: ise » dc. oct. 22, 2008 10:02 am

necessitariem aquells trastes que fan disminuir el tamany de les coses com els que tenien a l'arare o al bola de drac!!! jejejeje si voleu quan fagi la maleta us aviso!!! :-)ok: :-)ok:

jo només tinc una feina però realment no m'aniria malament poder fer-ne una altra!!! la cosa està apurada, apurada!!! :-( :-(
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 22, 2008 10:12 am

ise ha escrit:necessitariem aquells trastes que fan disminuir el tamany de les coses com els que tenien a l'arare o al bola de drac!!! jejejeje si voleu quan fagi la maleta us aviso!!! :-)ok: :-)ok:

jo només tinc una feina però realment no m'aniria malament poder fer-ne una altra!!! la cosa està apurada, apurada!!! :-( :-(

em consola moolt que totes estiguem igual en serio... em sentia un bitxo raro
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. oct. 22, 2008 10:57 am

ei bonica vaig a imprimir uns planos i si tinc temps torno! :-)ok: sinò ja serà a les 2 i algo!!!

petonetssssssssssssssssss
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 22, 2008 10:57 am

lanoelieta ha escrit:Miriameta, estan molt bé les invitacions, i mes si les feu volsatres, us estalviareu molta pasta!

M'enviaras la foto del sopar a mi tambe?

Mua!

noelieta ja t'he enviat la foto :-)ok: a veure què et smbla!!! Som les fantàstiques al poder!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. oct. 22, 2008 1:22 pm

wole!!! ja torno a ser a l'oficina :-( :-( :-(

Lluneta que ja no et queda res per plegar!!!! que els hi faràs fer a aquells terroristes avui???
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 22, 2008 1:55 pm

No ho sé, plou tia i stik km el temps!!! No sé la veritat... improvització total... no en tinc gens de ganes!! Marxo guapa i guapes!!! Vaig plegant... un saludet a totes les mves nenes!!! Petonets!!!!!!!!!!!!!! Demà parlem, acabeu de passar bon dia totes!!!
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants