CAN RIBES DE MONTBUI 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: bufiya » ds. set. 27, 2008 1:09 pm

hola noies que tal?
enhorabona snowy per triar aquest restaurant, és el millor!!!nosaltres ens casem el 18-9-08 al saló nou que és xulissim...ja tinc el vestit, i la fotogràfa la laura ruiz que m' encanta com treballa!!em començat a mirar agencies perque voliem anar a la polinèsia pero ho hem descartat perquè es caríssim!!uns 10000 e nomès l' estància, i a més 27 h d' avió...potser en una altra ocasió...encara no ho tenim decidit però ens fan gràcia les maldives...el que volem és unes illes, un bon hotel si pot ser overwater, poder fer snorkel i relax basicament, i això les maldives ja ho tenen i em costa la meitat...
per cert aquesta tarda vaig a pronovias a pagar una part del vestit i me' l tornaré a provar...quines ganes!!!!
fins aviat noies :mu::
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya
:: núvia experta

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: carmends » dg. set. 28, 2008 7:45 pm

Uau noies! veig que ho teniu tot mooooolt adelantat. Jo em caso abans que vosaltres (30/05) i l''unic que tinc és Can Ribes!
Encara no he ocmençat a mirar el vestit més que per Internet, i no res d´invitacions...(què és això d'Eventus?), i les músiques vaig super super perduda....
Bé noietes, ja anirem compartint moments, alegries, dubtes, decisions....
Un petó a totes!
carmends
:: núvia rookie

Entrades: 57
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: tano_sandra » dl. set. 29, 2008 7:12 am

Hola noies!!! Jo tambe em caso a can ribas!!!!! el dia 2 maig 09!!! al saló dels cirerers! :-///:

Ja ho tenim quasi tot: el meu vestit, el restaurant, l'esglesia, els detalls... les invitacions només ens falta imprimir-les i decidir quan les comencem a enviar!

Molta sort a totesssssssssssssssssss!!!!
tano_sandra

Entrades: 51
Membre des de: dv. set. 26, 2008 12:19 pm

EntradaAutor: niña chica » dl. set. 29, 2008 11:20 am

Hola Sandra,

Que guay cada vez somos mas las que nos casamos en Can Ribas.

Espero que algunas de nosotras nos encontremos en la prueba de menú....QUE BIEN. Por lo que me dijo Gemma de Can Ribas nos llamrian mas o menos para diciembre.

Que rapido pasa el tiempo.

Hola Marta

Besitos
Imatge
niña chica

Entrades: 130
Membre des de: dc. feb. 06, 2008 6:56 pm

badalona

EntradaAutor: DAINA » dl. set. 29, 2008 2:19 pm

Hola!!

Una preguntilla para NIÑA CHICA, que eres de Badalona? esque he visto que te casas en el colegio de los Salesianos y como hay uno en Badalona me crea curiosidad.

Saludos
DAINA

Entrades: 16
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 3:38 pm

EntradaAutor: niña chica » dl. set. 29, 2008 6:31 pm

Hola.

No soy de Mataro
Imatge
niña chica

Entrades: 130
Membre des de: dc. feb. 06, 2008 6:56 pm

EntradaAutor: tano_sandra » dt. set. 30, 2008 9:58 pm

Pues la verdad es que tengo ganas de que nos llamen ya para la prueba del menu.
Creo que si, que nos dijeron que nos llamarian pa diciembre o asi.

Que rapido pasa el tiempo... de aqui poco ya nos llega el gran dia" :-):-):-):
tano_sandra

IGLESIA

EntradaAutor: DAINA » dc. oct. 01, 2008 9:56 am

HOLA CHICAS

PORFAVOR NECESITO VUESTRA AYUDA!! Estoy super liada!!! me caso en Viernes pero todabía no tengo claro la Iglesia!!
No encuentro ninguna iglesia que me acabe de convencer busco alguna que este por Badalona, de camino al Restaurante o cerca del Restaurante.
tampoco tengo claro la hora porque hay invitados que me dicen que la ponga a las 17h, (así aprobechamos mas el día) y de otros que sea a las 18h ya que al ser Viernes así doy un poquito de tiempo a los invitados, VOSOTRAS QUE PENSAIS?? Y REFERENTE A LA IGLESIA??
DAINA

Entrades: 16
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 3:38 pm

EntradaAutor: pilimili » dc. oct. 01, 2008 11:06 am

tano_sandra jo em vaig casar al juliol i la prova la vam fer al febrer, així que paciència si veus que trigan en trucar-te pq ho acostumen a fer finals gener-febrer-març :-)ok: Ja veuràs que maco tot :-))
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: tano_sandra » dj. oct. 02, 2008 4:49 pm

pilimili gracias por contestar!!!
ya me suponia que tardaria un poco... lo que pasa es que tengo tantas ganas!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

ya veremos a ver que menu escogemos... supongo k estará todo bueniiiisimo... *.-o-o.*
tano_sandra

EntradaAutor: tano_sandra » dj. oct. 02, 2008 4:52 pm

Daina si lo celebras el viernes yo creo que a las 18h tienes de sobras para que la gente pueda ir tranquila! Tu piensa que es tu dia, la gente ya se lo mentará para llegar! :-)

Con lo de la iglesia... si eres de badalona, mira una de por alli. yo m caso en la iglesia d san adrian pk soy d alli. Pero miratela ya pk ya estan los dias super cerrados y mas las iglesias de badalona!!! :-)(-:
tano_sandra

EntradaAutor: pilimili » dj. oct. 02, 2008 6:08 pm

Dania en que mes te casas?? Yo me casé en julio pero en el mismo restaurante, y pusimos las 18.30, pero la ceremonia no empezó hasta las 19h pq en can ribas hasta que no llega el último invitado no empieza la ceremonia!!! Supongo que hubo gente pensando que se libraría y al final tuvieron que pringar jijijijiji ::-)
Imatge
pilimili

can ribas

EntradaAutor: snowy » dv. oct. 03, 2008 12:00 am

Hola a totes!!
Gràcies per la informació, he trucat a Alphaelia i ja tenen la meva data agafada, així que res, i dintre d'uns dies he quedat amb la laura ruiz per veure, i también trucaré als de nikart... moltes gràcies.
Carmends, Eventus és una tenda especialitzada en invitacions i records per a cel·lebracions: casaments, batejos, comunions,... estan a Bcn i a Girona a Bcn al carrer Pau Claris amb Consell de Cent.
Ja us aniré explicant com avacen els preparatius, ara estem en fase fotos i veure on anem de lluna de mel (com a mínim definir 2 ó 3 possibles destinacions, tot ens agrada!!)!!
Per cert ja vaig donar la paga i senyal el dia de la Mercè!!!! quina emoció Jo vull tornar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
snowy

Entrades: 45
Membre des de: dc. set. 17, 2008 12:01 pm

EntradaAutor: pilimili » dj. oct. 09, 2008 11:38 am

jo els fotografs els vaig agafar amb 2 anys d'antelació però tenia clar que volia aquells i no pas cap altre, i és clar, per assegurar-me vam fer paga i senyal i una coseta menys :-)ok:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: ninou » dc. oct. 15, 2008 6:41 pm

tano_sandra, jo em vaig casar el mateix any que la pilimili, i també et diré el mateix: nosaltres vam casar-nos el novembre i vam fer la prova de menú a principis de març. Nosaltres vam trucar-los cap a finals de gener perquè no ens trucaven....Son una mica despreocupats, no truquen gaire....(o almenys en l'any que ens vam casar nosaltres.....) PERÒ, heu triat un lloc MERAVELLÓS!!!! A la prova de menú, flipareu!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Nosaltres vam triar:

L'APERITIU: espectacular!!!!!!!
CREMA DE LLAMÀNTOL (calententa, amb el fred que feia, va anar genial!!!)
MAR I MUNTANYA (mmmmm!!!)
SOPA DE PINYA AMB GELAT DE LLIMONA I CAVIAR DE XOCOLATA (va triomfar!!!!)
PASTÍS NUPCIAL: MOUSSE DE 3 XOCOLATES: No tinc paraules!!!!!!!!!!!!!!

Penseu que l'aperitiu és molt complert, per això no vam fer un primer gaire fort....A més, van passar per repetir varies vegades!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: roser&jordi » ds. oct. 18, 2008 4:10 pm

hola,
saludos a todas....por fin me he decidido a escribiros, me caso en can ribas el 17 de julio del 2009 a las 19h, hay alguien que también se case ese día?
roser&jordi

Entrades: 1
Membre des de: ds. oct. 18, 2008 2:57 pm

EntradaAutor: Tinita » dc. oct. 22, 2008 12:17 pm

Hola guapis!!!

Bueno ja ho he dit al post del 2008, però també ho dic aqui!! a la fi m´ho ha demanat i per suposat em anat a veure can ribasssssss i si ja n´estava enamorada abans d´anar-lo a veure, ara n´estic més jejejeje

Voliem el dia de la diada del 2010 , 11/09/2010, que és dissabte, pero com que no arribem als 140 i a sobre els divendres fan descuentillo, doncs si al final ens decidim per can ribas serà el divendres d´abans el dia 10/09/2010, cap i cua jejejeje

Quins fotogràfs heu agafat del llistat?? he mirat les webs i m´han agradat alphelia i laura , com van de preus?? si al final ho agafem de totes maneres no descarto anar a veure´ls a tots jejeje que les webs a vegades enganyen!!

Petons can riberenques!!!! :-///: :-///:
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: AnnaP » dc. oct. 22, 2008 7:47 pm

em podeu passar info del preus del menu +o- ?? estic buscant encare restaurant i la veritat que es molt xulu!!!!
AnnaP

Entrades: 617
Membre des de: dc. set. 10, 2008 12:05 pm
Ubicació: sentmenat

EntradaAutor: Tinita » dj. oct. 23, 2008 10:08 am

AnnaP info pasada! :-)ok:
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any