Autor: lluneta29 » dc. oct. 22, 2008 1:58 pm

Autor: miriameta » dc. oct. 22, 2008 5:06 pm
ise ha escrit:cuca lleida ha escrit:miriameta ha escrit:jejejej, de res.
Tambe faig salsa d´ametlles, massa de pizza, arros amb llet i ara que be el temps fare panellets.
La mama i jo tenim tradició de ferlos des que era jo ben petita, amb magermana que sempre probave la salsa i volie ajudar jejee i nosaltres, no que encara ets molt petitaquins temps aquells.
jo tambe intentare fer panellets, pq l'any passat no en vaig fer. Pero enguany ho aconseguire!!!!! jejej
si que sou cocineritas!!!! jo amb els panellets no m'hi he atrevit mai!!!!![]()
![]()
sempre els fa ma padrina!!! però tampoc no en menjo...jeje
![]()
jo vaig directe a les castanyes i el moscatell!!!
![]()

Autor: miriameta » dc. oct. 22, 2008 5:11 pm
ise ha escrit:miriameta ha escrit:Wapa, marxo que me noto ja la front calenta un altre cop, a sopar i a dormir.
Muacs, que passis un bon dia demá.![]()
![]()
![]()
Recupera't molt miri!!! i no fagis més del que puguis fer!!!! si et trobes malament et quedes a caseta!!!![]()
![]()
![]()
Petonets per la malaltona!!![]()
![]()

Autor: miriameta » dc. oct. 22, 2008 5:15 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Us agraden les crepes? jo quan en faig tothom en menje jejeje i si no men demanen fins que nacabo fent!! Voleu la recepta?
A mi m'encanten i em kden mooolt bé, lo únic és que quan en faig en faig moooltes i clar ens empatxem de creps per ell i jo imagina't!!! Estàn mooolt bones... m'has donat una idea per fer aquest finde... algú s'apunta???![]()
![]()
En faré de sobres x a totes!!! jajajajajaja

Autor: miriameta » dc. oct. 22, 2008 5:16 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:ei carinyets que us he de deixar....![]()
![]()
![]()
miriameta passa-la la recepta!!! jo en se una però la teva potser és més bona!!!![]()
Pero jo proposo que fem una ruta gastronòmica per provar les especialitats de cada una!!! jejejeje
![]()
Repeteixo... ho trobo una excel.lent idea!! Veniu a casa meva!!! El mes que ve... o quan vulgueu!!! El mes que ve también hem de kdar per anar al cine eh si pot ser a principis de mes sinó potser treuen la pel.li ok?? Ja direu algo!!!

Autor: miriameta » dc. oct. 22, 2008 5:19 pm
lluneta29 ha escrit:X cert, iseeeeeeeeeee!! No sé si t'he saludat!!!??? Bon diaaaaaaaaaa al dematí... un dia i te'n vas de creuer mamonaaaaaaaaaaaaaa!!! Fica'm dins d0una maleteta i emporta'm amb vosaltres!!!!!!!!!!!X cert, ahir algú va veure anatomia de grey? Algú li agrada? ÉS que em va smblar un capítol mooolt bonic i vaig soltar alguna que altra llagrimeta, devia estar sensible!!!
![]()

Autor: miriameta » dc. oct. 22, 2008 5:22 pm
ise ha escrit:necessitariem aquells trastes que fan disminuir el tamany de les coses com els que tenien a l'arare o al bola de drac!!! jejejeje si voleu quan fagi la maleta us aviso!!! :-)ok:![]()
jo només tinc una feina però realment no m'aniria malament poder fer-ne una altra!!! la cosa està apurada, apurada!!!![]()
quina enveja que ens fas ehhhhh sana!!!

Autor: miriameta » dc. oct. 22, 2008 5:26 pm

Autor: miriameta » dc. oct. 22, 2008 7:45 pm

Autor: lluneta29 » dj. oct. 23, 2008 8:24 am
miriameta ha escrit:Voldreu venir el 6 de maig amb mi a la primera prova del meu vestidet??
(es entre setmana...)
Quedaran 4 mesos justos....

Autor: miriameta » dj. oct. 23, 2008 10:15 am

Autor: ise » dj. oct. 23, 2008 12:46 pm
pero ara he acabat de dinar i m'he conectat un momentet per desitjar-vos que passeu un bon cap de setmana i que la setmana no sigui molt dura!

Autor: miriameta » dj. oct. 23, 2008 1:00 pm
ise ha escrit:wolaaaaaaaaaaaaaaa!!!![]()
![]()
com ha dit la Lluneta a la feina no tinc internet![]()
![]()
![]()
pero ara he acabat de dinar i m'he conectat un momentet per desitjar-vos que passeu un bon cap de setmana i que la setmana no sigui molt dura!
![]()
![]()
si puc jo també vull venir a la primera prova!!!!
un petonet a totes i quan torni ja m'intentaré ficar al dia ràpid! jejeje![]()
![]()
![]()
us anyorareeeeeeeeeeeeeeeee!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fes moltes fotos eh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Autor: lluneta29 » dj. oct. 23, 2008 3:09 pm
Torna aviat!!!!!!!!!!!

Autor: lluneta29 » dj. oct. 23, 2008 3:26 pm

Autor: cuca lleida » dj. oct. 23, 2008 3:55 pm
miriameta ha escrit:Voldreu venir el 6 de maig amb mi a la primera prova del meu vestidet??
(es entre setmana...)
Quedaran 4 mesos justos....

Autor: cuca lleida » dj. oct. 23, 2008 4:05 pm
ise ha escrit:wolaaaaaaaaaaaaaaa!!!![]()
![]()
com ha dit la Lluneta a la feina no tinc internet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
si puc jo també vull venir a la primera prova!!!!
un petonet a totes i quan torni ja m'intentaré ficar al dia ràpid! jejeje![]()
![]()
![]()
us anyorareeeeeeeeeeeeeeeee!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: cuca lleida » dj. oct. 23, 2008 4:11 pm
lluneta29 ha escrit:Noies ens kdem snse la ise aq setmaneta... no sabré pas amb qui xarrar ara!!! De totes les propostes que hem anat fent, faré un resumet a veure que us pareixen:
- cinema ( aveure Women!! és a dir la versió en film de nosaltres)
- ruta gastronòmica per les diferents cases.
- un esmorzar per conèixer la noelieta.
- fira de nuvis (x fin!!!!!!!!!!)
- un altre dinar/sopar però proposo ja als voltants de nadal per celebrar-ho!!! Al pas que anem celebrarem también les 200 pàgines!!
Ja em direu què tal ho veieu... sóc hiperactiva no hi puc fer més i més quan em sento a gust amb persones com vosaltres!!!
es que me sap greu dir-vos que no...jo!! (aixo me passa pq estic agust am vosaltres!!!) 
Autor: cuca lleida » dj. oct. 23, 2008 4:15 pm
nomes quedara un any i mig