Cymbeline

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: xiara » ds. maig 07, 2005 5:34 pm

Hola!
Stella, vaya palo con el tema del colgante!!! Bueno, ellas se lo pierden... es una venta perdida!!!
SEguro que encuentras otro similar... y si no, mira dónde hay otras tiendas pronovias, y en un plis te lo compras!!
Yo no creo que me ponga ningun collar. Me parece que con unos bonitos pendientes, mi tocado en el pelo y el "súper vestido"... ya es suficiente.

Bueno, por fin tengo novedades!!!! Ya lo he comentado en otro post, pero para las que no lo leeis, tengo mi primera prueba el día 22 de junio!!!! Que bien! Bueno, ya tengo todo el día planeado. Por la mañana haré una prueba de peinado (para ver el efecto junto con el vestido), comer y coger el coche hasta Girona. Como no tendré los zapatos, iremos a mirar las tiendas que me han aconsejado, y después a ver, por segunda vez como me queda el vestido. Me muero de ganas ya!!!

Ah! Quería comentar otra cosa... Este día estuve hablando por telf con la chica joven de la tienda y estuvimos hablando de los zapatos. Me comentó que le había llegado un modelo nuevo. Le díge que me lo probaría el día 22 y me contestó que ya no estaba a tiempo. Cómo que tienen que enviarlos a buscar y tardan un mes... pues si lo encargo el día 22 de junio... no los podré tener el 15 de agosto (no sé que cálculo habrá hecho...). Bueno, tendré que mirar en algun otro sitio.

ESto es todo!!! Nos vemos, guapas!!
xiara
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dv. març 04, 2005 10:59 pm

Vestidos Cymbeline

EntradaAutor: SusanaP » dl. maig 16, 2005 6:52 pm

[color=olive][color=red]Hola soy de Coruña y he ido a una tienda en Coruña donde tienen algunos vestidos de cymbeline, pero no los que a mi me gustan.
He recibido el catálogo y me gusta mucho el vestido Sirop pero en la foto la chica está sentada.
Si alguien fué a la tienda a probarlo le agradecería un montón que me enviara una foto del vestido por delante y por detrás para verlo mejor (me puse en contacto con cymbeline en Barcelona y me dicen que no tienen más fotos).
Me caso dentro de poco y antes de desplazarme quería verlo bien.
[color=red]¿Me podríais ayudar? Estaría muy agradecida.

Otros de los vestidos que me gustan también es el Sirikit y el Vendome.
¿Alguien los ha probado?[/color][/color][/color]
SusanaP

Vestidos Cymbeline

EntradaAutor: SusanaPe » dl. maig 16, 2005 6:55 pm

[color=olive][color=red]Hola soy de Coruña y he ido a una tienda en Coruña donde tienen algunos vestidos de cymbeline, pero no los que a mi me gustan.
He recibido el catálogo y me gusta mucho el vestido Sirop pero en la foto la chica está sentada.
Si alguien fué a la tienda a probarlo le agradecería un montón que me enviara una foto del vestido por delante y por detrás para verlo mejor (me puse en contacto con cymbeline en Barcelona y me dicen que no tienen más fotos).
Me caso dentro de poco y antes de desplazarme quería verlo bien.
[color=red]¿Me podríais ayudar? Estaría muy agradecida.

Otros de los vestidos que me gustan también es el Sirikit y el Vendome.
¿Alguien los ha probado?[/color][/color][/color]

Me olvidaba, mi correo es espifernandez@hotmail.com
SusanaPe

EntradaAutor: xiara » dt. maig 17, 2005 10:23 am

Hola Susana!
Lo siento, pero yo no me prové ninguno de los vestidos que me comentas. Me suena que alguna chica del foro se compra el sirikit... mira si la localizas...
De todas maneras, yo me acuerdo que en la tienda dónde me lo compro (en Girona), tenían otro catàlogo con mas fotos... Puedes probar de llamarlas (mejor por la mañana porque siempre tienen menos gente) y preguntar. Las chicas son muy simpàticas y, quizas si no tiene fotos... ellas mismas te pueden explicar un poco como es el vestido que te interessa...
Ya nos contaras como acaba!!!
Ánimos!!!
xiara

EntradaAutor: xiara » dj. juny 02, 2005 9:51 pm

Hola..........
Nenes, segurament el dimarts que ve pasaré per Cymbeline per recollir el vestit de la meva àvia. Em fixarè si hi ha algunes sabates noves i/o algun tocat pel cabell.
Ja us informarè !!!
xiara

EntradaAutor: Stella » ds. juny 04, 2005 9:19 pm

Holaaaaa
Lo siento Susana pero yo no tengo fotos de ese vestido, bueno solo igual q tu deñ catalogo...
Xiara estic patint moltisim pel tema sabates no se si les q em vaig comprar despres em faran mal als peus, es q ultimament qualsevol cosa em fa molt mal al juanete, el tinc fatal, fins i tot les espardenyes....de veritat q estic patint molt :-( les meves ja les vaig encarregar pero suposo q ja no soc a temps de tornar a enrere pq sino em compraria unes sandalies mones q sapigues q no em faran mal al juanete, no se q fer...
Per cert la meva mare em va regalar el penjoll despres us poso unes fotos es q ara no estic a casa us posare la foto del penjoll i les arrecades! jejeje
Un peto reines!
Stella
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2373
Membre des de: dl. des. 27, 2004 7:20 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: xiara » dc. juny 15, 2005 9:55 pm

Hola!
Al final no vaig acompanyar pas a la meva àvia...
Bueno, de totes maneres d'aquí a una setmana tinc la primera prova del vestit!!!
En tinc unes ganes!!!

Stella, ja t'han dit alguna cosa a tu?
xiara

EntradaAutor: Stella » dc. juny 15, 2005 10:18 pm

Hola guapa!!! ja era hora q tornessim a animar el nostre post! jeje
Ostres q be! quina ilusio q la setmana q ve ja tinguis la teva primera provaaaaa aiiiii estic molt contenta pq tinc moltes ganes de q ens expliquis els detalls i les emocions q segur q seran moltes! et veuras guapisima aquell dia molt mes q el dia q el vas escollir segur!
A mi encara no man trucat en principi la prova la tinc el 5 de juliol a no ser q arrivi abans q em va dir q la noia q em trucaria, a veure q tal.
:-):-):-):
Reina anims amb la busqueda de sabates segur q en trobes jo aquesta setmana a veure si veig algo i t'ho dic!
Petons
Stella

EntradaAutor: xiara » dl. juny 20, 2005 10:30 pm

Hola !!!!
Ja estic una mica nerviosa pensant en demà passat. Tinc tot el dia ocupat: al matí anirè a la pelu a fer-me una prova de pentinat. No sé si heu vist el pentinat que havia triat... doncs ara no n'estic gaire convençuda. Em sembla que el trobo massa clàssic.... Segurament em farè dues proves de pentinat. Ja us penjarè les fotos pq opineu, ok?
Bé, doncs, a la tarda anirem amb ma mare cap a Girona. Com que tenim una estona abans d'anar a Cymbeline, acabarem de mirar alguna que altre botiga de sabates. Em sembla recordar que hem quedat a 2/4 de sis per emprovar. Quines ganes !!!!
Ja us ho explicarè tot o el dimecres tornant o el dijous.
Un petonàs i fins llavors !!!!
xiara

EntradaAutor: Stella » dl. juny 20, 2005 10:36 pm

Sort xiara! :-)ok: q be q ja tinguis la teva prova fa molta ilusio!!!
A mi magradava el pentitat q vas posar, no es del tot clasic, a mes el teu vetsit ja te un toc suepr modern! be a vere q et recomanen a la pelu no? ells son els q mes entenen d'aquestes coses i segur q t'ensenyen algo q t'afavoreixi i lluixi el teu vetsit.
ANims guapa!!!!!
Ei recorda q ens has promes les fotos eh!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Stella

EntradaAutor: Cardonina » dt. juny 21, 2005 6:40 pm

Xiara, la tens dema la prova????
que vagi moooolt beee!!!
i molt bona pensada aixo de fer tambe la prova del pentinat... jo l'he de repetir, perque tinc el cabell molt llis, i com que el vull una mica arrissat, tal i com me'l van fer se'm va estirar de seguida.
la perruquera em va dir que tornes un altre dia, que m'ho faria d'una altra manera, i podria ser le dia de la prova del vestit no?

dos mesos i baixant!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Cardonina
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Stella » dt. juny 21, 2005 7:11 pm

Cardonina yo tmb tinc el cabell molt llis i no se q ferme pq a la pelu no em van recomanar arrisats per aixo q dius q de seguida baixa el riss....com es el pentitat q et vols fer?? merci guapa!
Stella

EntradaAutor: xiara » dt. juny 21, 2005 10:10 pm

Hola noies !!!!
Si, ssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Demà tinc la prova del vestit ...... AAAAAAAAAAAAAiiiiiiiiiiiiiiiiii quins nervis !!!!
Cardonina, aixó d'anar a provar el vestit amb el pentinat fet va ser una idea de la mateixa botiga del vestit. Hem van recomanar anar-hi amb el pentinat per així veure millor tot el resultat.
Jo crec, que si encara tens una altra emprova aprofitis i vagis a la pelu abans.
Bé, ja ens ho explicaras, igual que jo quan torni demà.
Un petonas noies*
xiara

EntradaAutor: Stella » dt. juny 21, 2005 10:29 pm

Ei a mi a cymbeline tmb em van dir q el dia de la prova de vestit anes tmb a fer proves de pentitat i maquillatge per veureu tot en conjunt i aixi sembla q et veus mes i saps si et queda be o no.
Anims xiara!!! ja ens contaras dema!
Stella

EntradaAutor: xiara » dc. juny 22, 2005 10:51 pm

Hola !!! Ja tinc la 1era prova del vestit feta (les que no hagiu vist les fotos i us faci gracia, les he penjat al post del mes d'agost al 2005 )
Bé, comentar-vos que les noies de Cymbeline han estat molt, molt amables amb mi, tot i que hem arribat mitja hora tard !!!!
Les sandalies els hi han agradat, així és que em quedo amb les que em vaig comprar al Corte Ingles.
también m'han dit que haig de fer una segona i una tercera emprova. Ja tinc els dies: 27 de juliol i 11 d'agost per fer l'última i endur-me el vestit cap a casa.
Res més, només que estic molt, molt contenta amb el vestit !!!!
xiara

EntradaAutor: Stella » dv. juny 24, 2005 2:52 pm

Xiara! ja t'ho he posat al altre post et queda genial! quines ganes de tornar-hi oi?? jo en serio q no m'aguanto de les ganes q tinc d posarme!!!!! aiiii q no aguanto al dia del casamet! jejeje
tema sabates: veus com et varem dir q eren molt momes i et quedarien molt be! :-)ok:
lo del tracte es fonamental, una de les coses q em van fer decidirme per cymbeline era lo be q em van tractar les vegades q vaig anar, vaig anar una vegada amb ma mare y una amltra amb una amiga per confirmar i recordar com era y van ser super amables, a mes el lloc es apropiat, cuan vaig anar al pronovia q sta a la plaça del vi no vam surtir de l'emprovador q era petit tot forrat amb una tela acolchada rosa q es veia brut i lleig er la meva opinio....
A mes ho tene tot super preparat fins i tot et preparen unes mitges pq tenprovis be les sabates! :-)ok:
Men alegro q hagui anat tan be i q la teva experiencia hagui estat tan i tan positiva! fa molt de goig lleguir aquestes referencies!
Be la propera vegada volem mes fotos eh! encara q ja lem vist! jeje
Muaks guapetona!
Stella

EntradaAutor: xiara » dg. juny 26, 2005 7:23 pm

Gràcies Stella !!!
Bé, ja saps que la propera ets tu , no?!!!!
Ah! No us ho vaig acabar d'explicar, però vam arribar tard pq ens haviem apuntat malament l'hora. Teniem apuntat a les 6 i resulta que ens havien dit a 2/4 de 6.
Bé, no va passar res... només que venia una altra núvia darrera meu i ens van fer emprovar a les dues juntes.
Va ser divertit veure una altra noia emprovant también el seu vestit.
xiara

EntradaAutor: Stella » dg. jul. 03, 2005 9:35 pm

Hola!
Jo tmb he fet ja la meva primera de vestit i nenes genial! les noies de cymbeline super amables, atentes, educades...magnifiques! un tracte excelent espectaculat i inmillorable!
Em van ajudar amb tot! em vana consellar super be, em van deixar cuasi tots els tocats q tenien per l'emprova de pentitat q vaig tenir al mati i no es van queixar gens quan a la tarda em van ensenyar tots els penjolls q tenien.
De veritat q ha valgut la pena comprarme el vetsit alla! tema sabates ja sabeu q les tenia encarregades i pel problema mab els peus no podia dur-les, doncs em van deixar durme les sandalies a casa!
Molt guay!
Estic molt contenta amb l'experiencia!
Muaks
Stella

EntradaAutor: xiara » dl. jul. 04, 2005 9:36 pm

Molt bé Stella.
Trobo que em tingut molta sort d'anar a parar en aquesta botiga. La veritat que és 100% recomenable. Imagina't que amb tots els mals de caps que tenim, ens haguessim de preocupar de la botiga del vestit, también (i sé de gent que està molt a desgust amb la botiga escollida !!!)
Ei, estem esperant les fotos de la teva emprova. Penja-les i l'endemà les borres ... no?
xiara

EntradaAutor: Stella » dc. jul. 13, 2005 8:45 pm

Ei ja les vaig posar, les heu vist oi?
Si, es super important, l'altre dia una noia m'explicava q a la seva amiga ho va pasat fatal pq la setmaa abans del casament encara no li tenien arreglat el vestit i ho va pasar fatal, al final el dia a ultima hora el va poder recollir pero vaia susto! i aixo va a ser pronovias girona, q no es per descalificar ni res pq suposo q a molta gent l'hauran tractat super be i cap problema, pero no se ha d'espantar molt i es algo a tenir en compte....
Stella

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants