MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: FRACRIS » dj. oct. 23, 2008 3:02 pm

Es una tonteria, peró hem fa gracia, una altra coincidencia, es que a la meva empresa vam contar presupost per fer aquesta guarde, peró ens van acceptar un altra presupost per fer un altra centre peró no aquest, je je així que casi et puc explicar com és!! es una tonteria :-)) peró hem feia gracia dir-ho. :-)ok:
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: merce i albert » dj. oct. 23, 2008 6:35 pm

Pues si quina coincidencia!!! no no si tu i jo estem mig lligades... ja ja ja...El dia del casamenrt, el reportatge de fotos, el viatge de nuvis....

Ai potser em pots solucionar un dubte... tu saps de quantes aules consta?? ho dic perque quan us demanen presupost us diuen el que volen, no???
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: FRACRIS » dv. oct. 24, 2008 8:40 am

merce i albert ha escrit:Pues si quina coincidencia!!! no no si tu i jo estem mig lligades... ja ja ja...El dia del casamenrt, el reportatge de fotos, el viatge de nuvis....

Ai potser em pots solucionar un dubte... tu saps de quantes aules consta?? ho dic perque quan us demanen presupost us diuen el que volen, no???

Ho miraré!!
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dv. oct. 24, 2008 7:29 pm

Bones!!

Carai, molta festa pero de simpático cul tot el dia!!! mare de Deu ... jajaja
I vosaltres dues que??? si que compartiu moltes coincidències no??

Mercé, així tu ja tens plaça fixa??? ja seràs funcionària?? que bé!!

Cris, ja queda menys per fer el viatge oi???

Estem en conntacte
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

...

EntradaAutor: iraiosc » ds. oct. 25, 2008 7:12 pm

hola hola... us ensenyo la poteta per sota la porta??

jope, no tinc perdo de deu... he pasat una etapa molt maca i a la vegada molt dura noies... algunes ja sabreu perke, oi?

però vamos, que aki estic, millor... i amb un trasto ke vaja... juasjuas!!
com us va tot? me'n feu 5 centims cadauna per recordar? ja sabeu ke potser trigo... però no m'oblido de les meves mayeres!!

va, fotito d'orgull de mami!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
iraiosc

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: FRACRIS » dl. oct. 27, 2008 12:52 pm

IRAIOSC!!!

Per fi t'has manifestat al post de maig!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Está guapissim l' Erik!!
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dl. oct. 27, 2008 6:37 pm

Iraiosc!!!!

Quina alegria que ens hagis donat senyals de vida!!!. L'Eric està guapissim!!!!!!!!

Espero que estiguis més recuperada. Per aquí se't troba molt a faltar.

Un petonàs
masa

EntradaAutor: merce i albert » dl. oct. 27, 2008 6:55 pm

Pero quin nen mes guapo tens iraiosc!!!!! Bufa tu si que m'hauras de fer 5 centim a mi, perque estic super perduda. No se res de res.

Jo ppues seguim tenint problemes em l'ajuntament perque ens deixin obrir el negoci de l'Albert, tot i que gairebe ja ho tenim tot llest. I jo pues de moment he aprovat unes opos municipals, i segueixo trebellant em un grup de p-1.
Imatge
Imatge
merce i albert

...

EntradaAutor: iraiosc » dt. oct. 28, 2008 11:27 am

oala merce! amb p-1!! que guay!! felicitats!! ja m'agraden a mi petitets també!!! i lo del negoci... chino chano a viam si s'arrecla ke ja fa temps i segur que en teniu ganes!!

Masa, jo també us he trobat molt a faltar, pero he estat molt ocupada, i ho estic encara, fent de mami, jejejeje

Fracris wapa!

Myrim! per si no tho havia dit ja: MOLTISSIMES FELICITATS NENI!! QUE ESPERERS NEN-NENA? BESSONADA? ay ke llarga que es fa la espera, oi?? >.-<: >.-<:
Imatge
iraiosc

...

EntradaAutor: iraiosc » dt. oct. 28, 2008 12:34 pm

ay miriam wapa! ke no tinc perdo de deu (em reitero!)

Ke ja sé! una nena... com no enrecordar-me d'un nom tan maco com el ke li voleu posar!?? *.-o-o.* >.-<: :-()-) jajajajaja

com ho portes? has agafat moltes manies???? la notes ja? que tal les visites nocturnes al wc?? jejeje

ke bo... veieu com encara estic endreçant el cap? jajajaja
com el pis... ke amb el trasllat deu ni do el ke vam pasar! jajaja
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: FRACRIS » dt. oct. 28, 2008 3:40 pm

Que tal el pis nou?? esteu bé??

Quan comences a treballar??

Quin interrogatori!! :-))
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: FRACRIS » dt. oct. 28, 2008 3:46 pm

Noies he tingut una idea!! :hmm:: :hmm:: je je

Podriem quedar un dia amb els albums de la boa, i ens ensenyem las fotos amb un cafelillo!! lo malo és... que estem una mica repartides per catalunya je je
Imatge

Imatge
FRACRIS

Re: ...

EntradaAutor: masa » dt. oct. 28, 2008 7:29 pm

iraiosc ha escrit:ay miriam wapa! ke no tinc perdo de deu (em reitero!)

Ke ja sé! una nena... com no enrecordar-me d'un nom tan maco com el ke li voleu posar!?? *.-o-o.* >.-<: :-()-) jajajajaja

com ho portes? has agafat moltes manies???? la notes ja? que tal les visites nocturnes al wc?? jejeje

ke bo... veieu com encara estic endreçant el cap? jajajaja
com el pis... ke amb el trasllat deu ni do el ke vam pasar! jajaja

Ei Iraida, ho veus com et faltava entrar més al post de Maig!! ... jejeje bé, et perdonem com també ala Miriam, que ara té altres preocupacions .... pero quan tingui la nena, la volem veure per aquí.

Que tal a la nova ciutat?? tot bé?? i el pis??

Fracris, jo, amb tu no coincideixo ni a la de tres .... quina rábia!!!! m'estic empreñant amb mi mateica i tot.

Mercé, encara no us deixen obrir el negoci??? i la teva plaça com va??
masa

EntradaAutor: masa » dt. oct. 28, 2008 7:30 pm

Jo si que só cotilla!!! ... jajaja

Per cert, la quedada em sembla genial :-)ok: pero lo del album .... ho veig més complicat`pq es un mort!!
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dc. oct. 29, 2008 9:44 am

masa ha escrit:Jo si que só cotilla!!! ... jajaja

Per cert, la quedada em sembla genial :-)ok: pero lo del album .... ho veig més complicat`pq es un mort!!

El meu pesa un ou!! estic per posar-li rodes a la maleta. :-))

Sara, algún dia ens trobarem en algún lloc d'internet.. no se quan peró espero que aviat ja ja
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: iraiosc » dc. oct. 29, 2008 10:10 am

FRACRIS ha escrit:Que tal el pis nou?? esteu bé??

Quan comences a treballar??

Quin interrogatori!! :-))

Pis: molt be, nem arreclant cosetes paset a paset perke amb la crisis esta xungueta la cosa...
Feina: de moment excedencia, aki no tinc ningu perke me'l cuidin... i portar-lo a la guarde tan peke... fa cosa a part de ke son més calers... llavors de moment estic jo fent de "mami", jejejeje

a mi la kedada tambe m'encantaria, portariem les fotos i recordariem els nervis de llavors... ke em sembla ke va ser ahir mateix... i ja nem cami dels 2 anys!!! com pasa el temps leñe!
Podriem kedar per bcn perke vulguis ke no es el ke esta millor comunicat, jo ho tinc complicat amb el trastu i els seus horaris... pero com tambe li dono de menjar alla on sigui ja comencem a fer vida bastant trankila i com sempre i suposo ke podria combinar-ho per trobar-nos! :-><_:::-) :-) o això o kedem on vulgueu, el pack 2 en 1 nem on toqui! (tot i que la miriam ara es mes 2x1 que nosaltres! jejejeje)
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: merce i albert » dc. oct. 29, 2008 12:34 pm

Bones!!!

la meva plaça donsc de moemt encara no se res, estic esperant a que l'ajuntament em truqui i em digui alguna coseta, si veig que divendres no m0ha dit res pues trucare jo un altre cop a recursos humans a veure que m'expliquen. :-/

I l'Ajuntament i l'Albert pues res, que sembla que tenen ganes de tocar el bora viu, i em la crisi pues anem un pel malament, la veritat. A veure si es deixen de romaços i ens deixen obrir. Segur que si fossim xinos o moros ja hauriem obert. De moment ja tenim casi llest totes les obres, ara falta que ens deixin obrir comprar material i ale a fer dinerons (em sort)

A mi trobar-nos em sembla be, em l'album pues be, com dieu pesa molt pero es pot fer un esforç. Cris potser tenim fotos semblant a la barca del teu avi... ja ja ja.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dc. oct. 29, 2008 12:58 pm

Mercè, aixó segur!! Li vam regalar al meu avi una foto enmarcada del casament amb la seva barqueta.

Jo amb l'album ara en en serio, hauria de fer un esforç sobrenatural per porytarlo, vam fer una mida més grosa de lo normal i aquestes son las consequències.
Peró quan arribi de XINA, quedem, i a Barcelona, que sembla el punt mig. I ja estará tot guarnit de Nadal!! m'encanta el nadal, sobre tot la preparació de las festas.
xx:-D
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dc. oct. 29, 2008 7:51 pm

Joer nenes, com li doneu a les tecles!!!.

Cris, suposo que demà podrem parlar una estoneta. mentres em munten l'habitació estaré a l'ordindor aveure si tenim sort i ems trovem).

Iraida, me'n alegro que tot et vagi tornant a la normalitat, això si, tens a canvi un bixu que us fa treure el vostre millor somriure i suposo que això deixa de banda totes les coses "dolemtes" que passen. A veure si es veritat que podem quedar totes a Barcelona.

Miriam, i tu necessites repòs amn la Iraida oi??? això de Barcelona per a tu no ho veig gaire viable, pero ja hi trobarem una solució :-)ok:

Mercé, tu no desesperis que ja veuràs com al final us vindrà tot de cop. Tu com a funcionaria i el teu home a tope amb la botiga.

nenes, jo avui començo el cap de setmana!!!! apa ens veiem per aquí
masa

EntradaAutor: merce i albert » dc. oct. 29, 2008 10:05 pm

Bones!!!

Ojala tinguis rao Sara. Ja tenim ganes els dos de començar (en certa manera) una vida nova, amb feina pels dos i canvis de rutina. Veig per aixo que tu segueixes tenint caps de setmana llargs, deus d'estar cansada, ja, no??? Com a minim els pots aprofitar per fer dietes, no??? Per cert cap al mes que ve, un cop l'Albert s'hagi fet els analisis et truco i quedem per fer canvi de dieta, ok??? Tot i que ja hem començat una mica (aprofito el caldo de la verdaura del migdia per fer sopes per la nit).

Be noietes ja quederem per veurens a Barcelona, tot i que no se si amb o sense album, aixo ja ho acabarem de decidir, no???
Imatge
Imatge
merce i albert

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant