molts petonets per a totes!!!!!

Autor: cuca lleida » dj. oct. 23, 2008 4:20 pm

Autor: lluneta29 » dj. oct. 23, 2008 4:46 pm
cuca lleida ha escrit:Com m'enrollo!!!!!!
MIRIAMETA!!!!! que estas millor wapa??![]()
LLUNETA!!!!!!!!!! la setmana que ve canviarem de numero!!!!![]()
![]()
nomes quedara un any i mig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NOELIETA!!!! com estas?? i la boca?? tenim ganes de coneixet!!!!!
GEMMA!!! que tal el curset ??

Autor: gemma84 » dj. oct. 23, 2008 6:06 pm

Autor: gemma84 » dj. oct. 23, 2008 6:17 pm

Autor: miriameta » dj. oct. 23, 2008 6:42 pm
lluneta29 ha escrit:Noies ens kdem snse la ise aq setmaneta... no sabré pas amb qui xarrar ara!!! De totes les propostes que hem anat fent, faré un resumet a veure que us pareixen:
- cinema ( aveure Women!! és a dir la versió en film de nosaltres)
- ruta gastronòmica per les diferents cases.
- un esmorzar per conèixer la noelieta.
- fira de nuvis (x fin!!!!!!!!!!)
- un altre dinar/sopar però proposo ja als voltants de nadal per celebrar-ho!!! Al pas que anem celebrarem también les 200 pàgines!!
Ja em direu què tal ho veieu... sóc hiperactiva no hi puc fer més i més quan em sento a gust amb persones com vosaltres!!!

Autor: miriameta » dj. oct. 23, 2008 6:46 pm
cuca lleida ha escrit:miriameta ha escrit:Voldreu venir el 6 de maig amb mi a la primera prova del meu vestidet??
(es entre setmana...)
Quedaran 4 mesos justos....
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII jo tambe me apunto que no t'he vist cap vegada i tambe me fa molta ilu veure't. Tambe intentare combinar-ho. Per cert fes memoria pq encara no tinc calendari per apntar-ho i si no ho apunto ...soc un dessastrillo!!! i no m'ho vull perdre!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: miriameta » dj. oct. 23, 2008 6:49 pm

Autor: miriameta » dj. oct. 23, 2008 6:51 pm

Autor: gemma84 » dj. oct. 23, 2008 6:54 pm

Autor: gemma84 » dj. oct. 23, 2008 6:56 pm

Autor: miriameta » dj. oct. 23, 2008 6:57 pm
gemma84 ha escrit:Per cert, Miriameta, cuida't moltssim! ves a dormir aviat i descansa molt, ja veuràs com t'anira super be! Anims wapa!
Besitos!!!!
Gràcies wapa!!!

Autor: miriameta » dv. oct. 24, 2008 10:25 am

Autor: lluneta29 » dv. oct. 24, 2008 11:45 am
miriameta ha escrit:BON DIA!!!
Ise FELIÇ VIATGE!!!
Nenes avui fa una setmana del nostre soparet!!! com passe el temps de rapid...
Muacs!!![]()
que tingueu un feliç divendres!!
Miriameta com et trobes x cert? EStàs millor?

Autor: lluneta29 » dv. oct. 24, 2008 11:46 am
cuca lleida ha escrit:Com m'enrollo!!!!!!
MIRIAMETA!!!!! que estas millor wapa??![]()
LLUNETA!!!!!!!!!! la setmana que ve canviarem de numero!!!!![]()
![]()
nomes quedara un any i mig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NOELIETA!!!! com estas?? i la boca?? tenim ganes de coneixet!!!!!
GEMMA!!! que tal el curset ??
quines ganes que tinc!!!!!!!!!!!!!!
Autor: miriameta » dv. oct. 24, 2008 12:01 pm

Autor: miriameta » dv. oct. 24, 2008 9:06 pm

Autor: lluneta29 » ds. oct. 25, 2008 3:31 pm
això és lo que més me fot. Gemmeta ajuda'm!!! No sé què coi he de fer ni com va tot aquest tema de les substitucions!!! Stik aterroritzada!!!

Autor: miriameta » dg. oct. 26, 2008 11:44 pm
lluneta29 ha escrit:Ei noietes!!!! Tinc novetats fortes!!!!!! He deixat la meva feina per anar a fer una substitució d'anglès a la Seu d'Urgell!!! Potser estik boja però ho havia de fer... No sé si he fet bé o no, ja us ho diré... d'errors también s'aprèn diuen. Stik suuuuuper asustada i a l'expectativa d veure km és pq en ma vida m'he ficat davant d'una classe amb tants nens però bno... ja vurem què passa, potse als dos dies ho deixo o potser m'agrada... no sé... intentaré ficar-me internet allà dalt per estar en contacte amb vosaltres pq m'avurriré mooolt tota sola per allà dalt, a veure si em veniu a veure ok?? I deixo el meu nen aquí... ara que viviem junts...![]()
![]()
això és lo que més me fot. Gemmeta ajuda'm!!! No sé què coi he de fer ni com va tot aquest tema de les substitucions!!! Stik aterroritzada!!!
![]()
![]()
jejeje si es el que tu vols ja esta be. Pero que fara el teu Jordi sense tu?? Ai tant que et vindrem a veure!!!! faltarie mes!!!!!

Autor: miriameta » dg. oct. 26, 2008 11:51 pm
si veiem que a la fira de lleida no ens agrade cap o no hi ha cap oferta millor... ja tenim fotògraf!!!!
!!!!! (Ise a tu et tardaran mes en arribar els petons pero ja trobaran el teu barco ja ejjejeje 

Autor: miriameta » dl. oct. 27, 2008 11:39 pm