esticc espantadaaa

bodes 10!

esticc espantadaaa

EntradaAutor: lurle » dg. oct. 12, 2008 11:58 pm

:-eh_:: hola a totes, perdoneu les faltes de ortografia, pero es que estic espantadaaaa!!!!
em vull casar el 10 de juliol del 2010 i no em donen hora d'esglesiaaa!!!
pensava que jo era masa anticipada a agafar hora y dia peroo e estat llegint alguns misatges i no se ke pasaaa! ajudeumeee! estic flipant!
lurle

Entrades: 7
Membre des de: dg. oct. 12, 2008 11:44 pm

EntradaAutor: ise » dl. oct. 13, 2008 7:20 am

Bon dia lurle!

Dona pel que he anat llegint fins a finals d'any principis del següent no et donen hora a l'esglesia... a quina esglesia us voleu casar???
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

Re: esticc espantadaaa

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 13, 2008 10:13 am

lurle ha escrit::-eh_:: hola a totes, perdoneu les faltes de ortografia, pero es que estic espantadaaaa!!!!
pensava que jo era masa anticipada a agafar hora y dia peroo e estat llegint alguns misatges i no se ke pasaaa! ajudeumeee! estic flipant!

Normalment al menys a Lleida x demanar hora a l'esglèsia hi has d'anar a principis de 2009 per al 2010 que és quan obren llistes no abans, per això no te'n deuen donar, dona!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

Re: esticc espantadaaa

EntradaAutor: aliaga79 » dl. oct. 13, 2008 1:22 pm

lurle ha escrit::-eh_:: hola a totes, perdoneu les faltes de ortografia, pero es que estic espantadaaaa!!!!

què fort... jo hagués flipat fa un temps... però pensa que jo vaig demanar data també amb moltísssima antel.lació, i la vam trobar pels pels... perque ens voliem casar de tarda, ja que el matí ja estava agafat...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: lurle » dl. oct. 13, 2008 9:39 pm

uff! ja estic mes tranquila!!
merci a totes! *.-o-o.* jajaja
el restaurant ja el teniu? o quan s'ha de tindre?
estic molt passadeta pero es que estic molt perduda, no se cuan fer les coses, per que em don la sensasió que es massa dora per buscar coses, pero al mateix temps no ens podem dormir per que no trobes lloc!!!! jo soc de barcelona, i la meva intenció era casarme a la mercé! pero no se si es podra!
lurle

Entrades: 7
Membre des de: dg. oct. 12, 2008 11:44 pm

EntradaAutor: Pitufitta » dt. oct. 14, 2008 12:32 pm

no te duermas en los laureles...

yo pensaba que iba con mucho tiempo.. fui al juzgado 1 año y medio antes.. y me han dado fecha para abril del 2009.. y nos queremos casar en julio..

el expediente tarda 3 o 4 meses.. asi que no nos daba tiempo.. y nos hemos tenido que buscar la vida..

Por suerte mi pareja es de canarias y alli tardan menos.. la semana que viene empezamos a tramitarlo y en 20 dias- 1 mes lo tendre!! :-))
Pitufitta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 25205
Membre des de: dj. oct. 26, 2006 9:01 am
Ubicació: Badalona y Gran canaria

EntradaAutor: annaiesteve » dc. oct. 15, 2008 10:57 am

lurle ha escrit:uff! ja estic mes tranquila!!
merci a totes! *.-o-o.* jajaja
el restaurant ja el teniu? o quan s'ha de tindre?
estic molt passadeta pero es que estic molt perduda, no se cuan fer les coses, per que em don la sensasió que es massa dora per buscar coses, pero al mateix temps no ens podem dormir per que no trobes lloc!!!! jo soc de barcelona, i la meva intenció era casarme a la mercé! pero no se si es podra!

Hola guapi, mira nosaltres ens casem a l'esglesia d'Alella, ja que el convit es al MAS i mira.... peró el capellà ens ha dit q hem d'anar al gener del 2009 q ens fara els papers de la reserva del dia i hora de la misa. el restaurant ja el tenim reservat i per aixó voliem asegurar la misa.
el fotograf firmem la setmana vinent.

Anna
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: montseijordi » dc. oct. 15, 2008 3:40 pm

Hola Lurle!

Doncs el q et diuen la resta de noies es cert, normalment en llocs petitons crec q obren l'agenda l'any abans pero crec q si q es convenient q aneu buscant lloc, i mes si us voleu casar a l'estiu. Jo m'he passat un cap d setmana sencer mirant llocs i creu-me q ja hi ha dates reservades pel 2010, no t'adormis!
Quan abans ho deixis enllestit, menys patiras.

Petons
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: JUDITH REUS » dv. oct. 24, 2008 12:01 pm

Es veritat que a l'esglèsia tens problemes que et donin hora de seguida. A mi a tgn m'handit que vagi després de festes i a Reus a la Misericòrdia ara al novembre. Jo la vull per l'Abril de 2010 i fins després de Nadal no hi aniré a concretar l'hora.......
És normal????? :hmm::
Imatge
JUDITH REUS
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: Tinita » dv. oct. 24, 2008 12:12 pm

Jo no em caso per l´esglesia ( en principi ) però si t´han dit que les llistes s´obren al novembre, jo em presentaria el primer dia de novembre que estigui obert i reservaria el dia, pensa que si vols un dia exacte és millor que vagis amb temps, no passa res per tindre-ho reservat.

No anem malament de temps, però penseu que ara de cara a nadal i passat el nadal serà quan tots els nuvis, mirin i comencin a reservar-ho tot.

Vinga noies del 2010!!! :-///:
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: montseijordi » dv. oct. 24, 2008 4:31 pm

Ah no no, nosaltres q som puntuals hem d passar x davant l'altra gent, amb lo puestas q estem, jajaja
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants