Nuvies Lleida 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: miriameta » dv. oct. 24, 2008 6:51 pm

dissabte amb la familia i diumenge amb les amigues!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: arbecub » dv. oct. 24, 2008 6:54 pm

kuan et cases???nosaltres nem dis am la meva millo amiga i el seu novio q es el padri de boda....pero si diumenge en tenim ganes potser li dic a ma sogra que i anem xq aixi desconecta xq el meu noi te una padrina de 83 anys amb totes les malaties que ia i q i pot aver i viu am ma sogra a vere si vol i aixi desconecta....
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: aresia » dv. oct. 24, 2008 6:56 pm

jo suposo que anire dissabte..
aresia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1104
Membre des de: dt. maig 27, 2008 9:50 pm

EntradaAutor: miriameta » dv. oct. 24, 2008 7:24 pm

el 6 de setembre!!!!!!!

ja us contare que tal la fira a sabadell, a veure que ens regalara el toni, perque penso anar de tarinja ejejje ::-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: Evie » ds. oct. 25, 2008 7:28 am

Holaa!!Bon dia!!

Aqui estic a la feina un altre cop! El cap de setmana doncs...ara al mati treballar, anirem a dinar a casa dels meus sogres després anirem a comprar 4 cosetes que ens falten i a casa a descansar una mica que portem un ritme bastant fort i això no s'aguanta ja :-(

Diumenge venen a dinar a casa nostra i per la tarda pos depenent també una mica de relax :-) per començar la setmana bé jejeje
Imatge
Evie

Entrades: 1350
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 11:37 am

EntradaAutor: aresia » ds. oct. 25, 2008 9:29 am

hola nenes!!!!bon dia !!!ostras l araska que fot ja eh,vaya tela ...avui vaig a vere a les meves nebodetes que fa dies que no les veig les meves nenes!!!
aresia

EntradaAutor: Evie » ds. oct. 25, 2008 9:35 am

si q feia rasca si!! :-( :-( :-(
Imatge
Evie

EntradaAutor: La I » ds. oct. 25, 2008 2:19 pm

Jo no se quan hi anire a la fira. Potser dissabte.
La I
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 188
Membre des de: dv. set. 19, 2008 1:59 pm

EntradaAutor: arbecub » ds. oct. 25, 2008 3:21 pm

bona tarda a totes!!!
jo avui al mati e nat a compra regals i despres em nat a vere la casa q d momen va pujan, a vere si ens la entreguen aviat xq en tinc unes ganes.....
despres em nat a dina a casa dls sogres i ara em fico a estudiar....e nat a buscar el cataleg de pronovias...he vist un vestit a la novia que ma agradat molt xo kuan i e tornat a pasa ja i avia una noia q se lstava provan....ara os pasare am foto els detalls de les dones q fa la meva padrina...he intentat fica una foto xo no em dixa...que sabeu x q n em dixa???

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

EntradaAutor: Evie » ds. oct. 25, 2008 9:33 pm

Potser és massa gran no?? :o-o: :o-o:
Imatge
Evie

EntradaAutor: marjo » dg. oct. 26, 2008 10:44 am

Hola nuvies del 2009, torno a estar per aquí infiltrada per posar una mica de cullerada a la post.

Nomes us volia dir que aquest dijous vem anar a recollir el nostre àlbum de noces i ens vam casar el dia 6 de setembre o sigui que si feu càlculs l'hem tingut amb poc mes de un mes i mig (tot un record, us ho puc assegurar). El nostre fotograf era el Jordi Pou de Lleida i fa unes fotos increibles, amb molt moviment i molt espontanees, sense molta posse.

Si esteu interessades en veure l'àlbum i algun treball més seu us deixo l'enllaç del 2008 on hi ha la pagina web i les claus per entrar a veure l'album

viewtopic.php?t=7186&start=5520

Petonets i disfruteu dels preparatius que ja us queda poc
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: arbecub » dg. oct. 26, 2008 12:56 pm

bon dia noies!!!

que tal porteu el finde??jo ara estudian i daki una miqta a dina....fora de casa....aixi q....fins despres res destudia...ia alguna d vosaltres q fagi el convit a l'espigol de balaguer???

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

EntradaAutor: Key » dg. oct. 26, 2008 1:25 pm

Bones noies!! disculpeu l'intromissió, però no he pogut estarm'hi, les lleidatanes del 2008 estem ja casades, i ara sou vosaltres, el nostre relleu al foro.
Pel que vec hi esteu fent un grup molt maco!
Només volia felicitar-vos i dir-vos que si necessiteu qualsevol cosa, o teniu dubtes, podeu comptar amb nosaltres. :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: aresia » dg. oct. 26, 2008 1:35 pm

Key ha escrit:Bones noies!! disculpeu l'intromissió, però no he pogut estarm'hi, les lleidatanes del 2008 estem ja casades, i ara sou vosaltres, el nostre relleu al foro.
Només volia felicitar-vos i dir-vos que si necessiteu qualsevol cosa, o teniu dubtes, podeu comptar amb nosaltres. :-)ok:
,holaaaa!!!moltes gracies maka!!!potser si que tindrem dubtes...mooooollllltssssssss jejeje
aresia

EntradaAutor: arbecub » dg. oct. 26, 2008 3:37 pm

Key ha escrit:Bones noies!! disculpeu l'intromissió, però no he pogut estarm'hi, les lleidatanes del 2008 estem ja casades, i ara sou vosaltres, el nostre relleu al foro.

moltes gràcies per la teva ajuda...
ei noies si voleu al meu compte enrere tinc penjada la foto amb el detall de les dones...a veure q os sembla...

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

EntradaAutor: Evie » dg. oct. 26, 2008 9:00 pm

Holaa noies!!!

Per fi un moment que puc estar sentada al sofa descansant quin cap de setmana!!! dissabte guardia...semblava molt tranquil el mati però es va animar i vam anar de cul! horrible...dsp de dinar vam anar a comprar i em vaig pssar totat la tarde durmint!! vaig sopar i una altre cop a dormir..ho necessitava!! kin casament.
Avui han vingut a dinar a casa i ara he acabt de recollir cosetes jijij.

Key moltes gràcies per l'oferiment! no ho dubtis que potser us necessitem a les del 2008. Moltíssimes gràcies.
Estic seguint la teva crònica! quina currada de boda en serio que m'encanta!! quantes idees, que be montat!! en serio! >.-<: >.-<: >.-<:

Marjo! l'album xul.líssim1!!!en serio!!! m'ha agradat molt! gràcies també per oferir-nos la vostra ajuda :D
Imatge
Evie

EntradaAutor: miriameta » dg. oct. 26, 2008 9:51 pm

Moltisssimes gràcies!!!! :-)) la cosa s´acosta... el nostre any esta a 2 mesets de començar!!!! felicitats per la teva boda i et desitjo un matrimoni feliç wapa!! a tu i a totes les novies Lleidatanes que ens han precedit al 2008 i que ara ens donen el relleu!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dg. oct. 26, 2008 9:53 pm

marjo ha escrit:Hola nuvies del 2009, torno a estar per aquí infiltrada per posar una mica de cullerada a la post.

Nomes us volia dir que aquest dijous vem anar a recollir el nostre àlbum de noces i ens vam casar el dia 6 de setembre o sigui que si feu càlculs l'hem tingut amb poc mes de un mes i mig (tot un record, us ho puc assegurar). El nostre fotograf era el Jordi Pou de Lleida i fa unes fotos increibles, amb molt moviment i molt espontanees, sense molta posse.

Si esteu interessades en veure l'àlbum i algun treball més seu us deixo l'enllaç del 2008 on hi ha la pagina web i les claus per entrar a veure l'album

viewtopic.php?t=7186&start=5520

Petonets i disfruteu dels preparatius que ja us queda poc

hola wapaaaaaa!!!!

gràcies!!! ara hu mirare, perque ja me le mirat varies vegades quan he passat per davant de la seva botiga, i mespero a veure si estan a la fira de nuvis jejeje.

Gràcies wapa!! :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: Key » dg. oct. 26, 2008 10:54 pm

Evie, així que segueixes la crònica?? :-)) la veritat és que van ser moltes manualitats, i al moment de fer-les a vegades et venen dubtes, però val la pena! :-)ok:

Nosaltres també vam fer el reportatge de fotos amb en Jordi Pou, l'album ja el tenim al laboratori, ens va ensenyar la maquetació, i en unes setmanes ho tindrem, i com la Mar el recomano sense dubte. Miriam, al fira nuvis no tindrà stand, li vaig preguntar l'altre dia..
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: miriameta » dg. oct. 26, 2008 11:09 pm

Key ha escrit:Evie, així que segueixes la crònica?? :-)) la veritat és que van ser moltes manualitats, i al moment de fer-les a vegades et venen dubtes, però val la pena! :-)ok:

Nosaltres també vam fer el reportatge de fotos amb en Jordi Pou, l'album ja el tenim al laboratori, ens va ensenyar la maquetació, i en unes setmanes ho tindrem, i com la Mar el recomano sense dubte. Miriam, al fira nuvis no tindrà stand, li vaig preguntar l'altre dia..

:( vaja!!! Pero gràcies per dirm´ho!!! aixi qualsevol dia d´aquests que hi passi per davant hi entrare i ja esta. Amb decisió que hu vull enllestir ja!!!

Muacs!!! :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta