CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: S&X » ds. oct. 25, 2008 11:00 am

ARARE ha escrit:Eiiii!!!!!!!!!!!!! Que ens han trucat de Ca N'ALZINA!!! ueeee!!! Ara.. no sé perquè no m'han trucat a mi? El truquem a ell i jo els hi hauria demanat mil coses!!! Bé resum, ens han dit si tenim clar a quina hora farem el bodorri, ens ha donat el telf. de l'alcalde i ens ha dit que al desembre o gener farem el tastet.

Ueeee!!!

POR FINNNNNNNNNNNNN

:-///:
S&X
:: núvia experta

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: S&X » ds. oct. 25, 2008 11:03 am

FELICITATS a les noves ca n'alzineres!!!

la meva fotografa: http://www.creacionesmk.com/

i el meu dj jijijiji una forera!!! de la q tinc bones referencies!
S&X

EntradaAutor: dido » ds. oct. 25, 2008 1:00 pm

Hola a totes!!

A veure, jo soc de Barcelona i el meu company és francès, vivim en una ciutat del centre de França des de fa una mica menys d'un anyet, així que estem fent tots els preparatius a distància... un caos, vaja!!

Casar-nos el dia 28 de febrer va ser perquè ja quasi no els quedaven dissabtes lliures. Vam anar-hi a principis de febrer, amb la intenció de casar-nos cap a l'octubre o novembre 2008, convençuts que com que és una època que ja fa fred, no hi hauria problemes. I el Lluis ens va dir que només tenien 2 dissabtes fins al novembre del 2009!!!
Total, que entre el desembre i el febrer ens vam quedar el febrer, xq el dia és una mica més llarg.

Fem la cerimònia civil a Ca n'Alzina, ens casa un amic meu que és regidor.

Em sembla que anem una mica endarrerits amb el tema preparatius, vosaltres ho teniu tot super controlat!!!

Jo l'únic que tinc és el vestit, de Jordi Anguera, em va passar una mica com amb Ca n'Alzina, va ser el primer lloc que vaig veure i la resta ja no m'acabava de convèncer... No és cap dels vestits que tenen de mostra, me l'han fet una mica al meu gust, com jo els anava dient, agafant patrons diferents per la part de dalt i per la part de baix.

Les invitacions les hem dissenyat nosaltres, a mi em feia gràcia potinejar una mica amb el photoshop. Son senzilles però ens agrada força com han quedat. Ara hem de portar-les a la impremta i fer algunes proves, a veure què tal queden...

I pel tema DJ i fotògraf, tenim cita amb un noi que es diu Marc, a Igualada, ara que baixarem uns dies de vacances a Catalunya. Ja us explicaré.

Per cert, vaig completament perduda amb el tema foro, he llegit que les fotos han d'estar disponibles a internet, xq si no no es poden veure, com funciona això?? Jo de moment no he aconseguit ni posar la meva foto!!!
dido
:: núvia experimentada

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: Anuka » ds. oct. 25, 2008 7:18 pm

Ei noies!
Ja sé que fa dies que no deia res però és que no m'havia pogut ni conectar.

Primer de tot Labanda estàs molt molt guapa! Et queda de conya!

Jo, ja tinc vestit i crec que és de Fara Sposa però tampoc us ho podria assegurar.

El tast hi anem el 7 de Novembre, i estem super nerviosos. A veure què tal, ja us explicaré.
Anuka

Entrades: 19
Membre des de: dl. set. 15, 2008 10:45 am
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: S&X » dg. oct. 26, 2008 10:47 am

Hola!

Anuka quan et cases??

dido la foto del avatar has de posar una adreça d'internet, pero el que pots fer es publicarla en el foro, jo ho vaig fer un q posa prova de la part d'ajuda, i llavors quan ja esta publicada en un missatge, pots agafar l'enllaç de la foto per posar-ho al avatar.
S&X

EntradaAutor: ANEROLA » dg. oct. 26, 2008 12:47 pm

Mare meva sí que hi ha moviment al 2009!!
Ei Mot això del matí-migdia no ho havia pensat. Almenys avui s'està de conya amb el solet que fa.
Arare explica que tal amb els vestits que et vas provar.
Laguntasuna tema limousine no tengo ni idea si giraría, preguntale a la Ariana mejor. En el 2008 tampoco hubo nadie que se casara con limousine. Tema fotógrafo, el mío es bueno y bonito, pero barato barato...claro que no sé cuanto es barato para tí, jeje, ahora eso sí el resultado genial, lo que queríamos exactamente. El nuestro se llama Joan Cabes. Y en cuanto al DJ pues nosotros hicimos música en directo (violín y órgano) en la iglesia y DJ en ca n'Alzina con Annakaes y su marido, y te puedo asegurar que genial.
Dido benvinguda noia!! Aquest vestit fet com tu vols fa molt bona pinta, ja ens posaràs alguna foto quan te'l provis. Per cert nosaltres també vam fer les invitacions amb el Photoshop i genial!! Ens vam estalviar un bon pico amb aquest tema.
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: ru » dg. oct. 26, 2008 6:49 pm

Holes!!!

Lidia!!! Gracies!!!! :-///: :-///: :-///: I per poc m'ho torno a perdre!!! K desde dimecres que està aquí i jo res!!! :t:t:

Pos no és el que jo pensava!!! Jo creia que era el marró!!!

Molt guapu! Si senyora!!! Estàs genial!!! :-)ok:

Anerola, si vols fem kdada compartida a casa meva que si que hi cabem! :-)ok:

AH! si la Mot també ho té ens colem a casa seva que ha de ser la hòst.... :-))

Mot, 4 mesos ho trobo normal!!! Lo millor seria que ho tinguessim totes tan ràpid com l'Anerola!!!

Arare!!! Veus que bé!!! Ja pots estar més trankila!!! Ja està confirmat i reservat!!! :-)ok:

Anna!!! sisi! Ho dic per l'actitud!!! L'album és guapíssim!!! El video... pos no sé!!!! L'haurem de veure!!! :-))
Potser em vaig passar, no volia ofendre ni criticar ningú eh?!? de veritat!!! A nosaltres no ens va agradar gaire el caràcter d'ell, les fotos si, però... nu sé, no el veia per mi (ni que em casés amb ell!!!!).
Us va avisar que trigaria tan???
I un altre cop, perdò si ha semblat que em ficava amb vosaltres o algu així... mil perdons!!!! :-(

Osti nena! Pos si que em superes si amb el tema de gastar els regals!!! jejeje!!! No en té de caducitat el nostre oi nenis??? :o-o:

Dido!!! Benvinguda!!! M'apunto a la petició de coticoti!!! Ho volem saber TOT!!!! Ja hi he arribat!!! Per publicar fotos al foro no les has de tenir a internet, per l'avatar si, fes-ho com t'ha dit la SX! :-)ok:

Bueno em sembla que ja ho he dit tot... vaya rollitu eh!?! :-))

Muaks!

SX, pinta mooolt bé la teva fotògrafa!!! :-)ok:
Imatge
ru
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: ARARE » dg. oct. 26, 2008 8:20 pm

Ei!!! Ahir molt bé amb els vestits, vaig estar a la Moda Nuvies a Mataró i el tracte va ser molt bó i em vaig emprovar moltíssims vestits. Comento lo del tracte perque una forera va tenir algún problema amb aquella gent i ja vaig anar avisada, però per la meva experiència ha de dir que ok. Aquesta botiga té Yolancris, Raimundo Bundo, Jesus Peiró i algún altre... Els que més em van agradar van ser els de Yolancris i un de Whiteday (que es la nova versió d'un que m'agrada molt de l'any passat). El divendres que ve vaig a Whiteday a Bcn i l'altre a Yolancris, suposo que amb això en tindré prou per triar el meu vestit!!!! Els de Yolan que més m'agraden son aquests típics de faldilla de tul i cos lligat al coll (com es deia? la labanda ho sap..). El de Whiteday que m'agrada de l'any passat no se com es diu però si entreu al meu compte enrere està penjat a la primera pàgina. També he de trobar el meu prefe prefe preferitíssim que és un Pepe Botella (també penjat a la primera pagina del meu compte). Bé, us deixo que està aqui el colega i no vull que s'enteri de res!!! Ja continuaré!!!!
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: MOT » dg. oct. 26, 2008 10:09 pm

Ei Arare, jo l'any passat vaig estar a punt a punt de quedar-me un de Whiteday, també vaig visitar l'atelier, però només n'hi va haver un que m'agradés... a veure si serà el mateix....
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: dido » dl. oct. 27, 2008 10:05 am

Ei guapes!! He mirat les webs dels vostres fotògrafs, tenen moooolt bona pinta!!!
Jo he flipat amb el tema preus dels àlbums, però què hi farem. Sabeu si en general els fotògrafs donen els originals de les fotos? o només fan els àlbums i ja està?
Tinc una amiga que es va casar fa 5 anys i fa poc la van trucar per dir-li que anaven a llençar els negatius de les seves fotos i l'original del video, i que si ho volia, que havia de pagar. Em va semblar molt bèstia!! Ara amb les digitals també ho fan així??
dido

EntradaAutor: LABANDA » dl. oct. 27, 2008 3:39 pm

eis , vaig de cul!!!! no us abandono!!!

dido, els meus fotògrafs son ARTBODA, miratels per si t'interessa...
baratets tampoc són...

lo dels negatius generalment t'els donen, PREVIO PAGO, es clar! això ho has de mirar, si t'entra amb el preu o no... quan ho contracteu... ok?
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: dido » dl. oct. 27, 2008 4:08 pm

Moltes gràcies Labanda

Ara mateix m'ho miro, ufff, això és un vici, em passaria hores i hores!!! Amb la de feina que tinc...

Imatge
dido

EntradaAutor: ANEROLA » dl. oct. 27, 2008 4:20 pm

Dido a nosaltres ens entrava en el preu l'original de càmara, tota la grabació. I vam pagar 300€ més per tenir totes les fotos de la boda en un CD, així podem fer còpies de les que volguem.
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: dido » dl. oct. 27, 2008 4:59 pm

M'ha agradat això d'Artboda, té un toc així modernillo, no?
Felicitats per l'elecció!! Ja explicaré què decidim nosaltres al final...
dido

EntradaAutor: dido » dl. oct. 27, 2008 5:09 pm

ANEROLA ha escrit:Dido a nosaltres ens entrava en el preu l'original de càmara, tota la grabació. I vam pagar 300€ més per tenir totes les fotos de la boda en un CD, així podem fer còpies de les que volguem.

Això està bé, és que que et facin l'àlbum i quedar-te sense els originals...
Nosaltres havíem pensat que ens fessin el nostre àlbum però després fer nosaltres el dels pares, avis, etc amb el hoffmann, que queden molt bé i son baratets
dido

EntradaAutor: S&X » dl. oct. 27, 2008 7:24 pm

Hellooo a totes!!

La nostra también ens dona opcio per 150 euros mes (crec) de tindre un cd amb totes les fotos de la boda, jo li recalcaré que les vull totes!

Ru si te bona pinta :-)ok: quan vam quedar amb ella i van veure uns albums que havia fet ens va agradar molt i sobretot que ella va ser molt simpatica en tot moment i ens van agafar ganes de contractar-la >.-<:

El dissabte vaig anar a una boda al Terraza de Gava,.. uuufff res a veure amb el nostre ca n'alzina!!!!

El que com sempre llavors em surten dubtes que jo com soc així, no em vaig fixar...

A la cerimonia civil, com son les cadires?? d.aquestes de fusta? o en plan de camping? tenen funda?

I després el que seria el sopar/dinar, els plats (vull dir la vaixella) es correcte? jo es una cosa en la que no he pensat! i les que van posar a aq boda, el plat de baix de tot q nomes es per fer bonic era com metal.lic i el meu estava una mica pringós en un borde :--(

Ah i al aperitiu que hi ha begudes i això, es d.aquest de sirope a presió o son ampolles??

HO HAVEU VIST!! jo sempre preguntat!!!
S&X

EntradaAutor: S&X » dl. oct. 27, 2008 7:53 pm

aaaaaaaah

un altre cosa, a algú l.ha casat l.alcalde de Rubió????

Pq el de la boda d.aquest dissabte, que era un actor era una patata!
i ara m.ha agafat la por!!

jo a aquest alcalde me l'imagino com el Jaume de cal rata de vent del pla!!!
S&X

EntradaAutor: ARARE » dl. oct. 27, 2008 8:17 pm

Svetlana!!!!!!
ARARE

EntradaAutor: ARARE » dl. oct. 27, 2008 8:18 pm

MOT ha escrit:Ei Arare, jo l'any passat vaig estar a punt a punt de quedar-me un de Whiteday, també vaig visitar l'atelier, però només n'hi va haver un que m'agradés... a veure si serà el mateix....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ARARE

EntradaAutor: S&X » dl. oct. 27, 2008 8:53 pm

ARARE ha escrit:Svetlana!!!!!!

:-///: :-///: :-///:

exasto!!!
S&X