TURO DEL SOL

un any fantàstic.

EntradaAutor: laia mirabet » ds. oct. 25, 2008 7:47 pm

Hola reines!!

A mi también m'han trucat!! Ahir al migdia!!! Ole ole!!! Estic super nerviosa!! Escolteu escolteu, què triareu per provar? Nosaltres és que ho voldríem provar tot!! I he llegit que alguna de vosaltres diu que ens deixaran provar l'aperitiu... és veritat? És que això ens preocupa molt pq ens fa por que sigui poc abundant... quin agafareu? El turó o el mediterrani?

Ah ah i fa dies algú va dir que els havia comentat si podia portar el vi a part, és que nosaltres también ho volem fer, sabeu com funciona? M'ho pots explicar? QUè us van dir? Com els ho vau dir?

Mil gràcies!!! Visca el Turó-!!! I dl a emprovar-me el vestit un altre cop!!!!! Quantes coses!!!!

Petonàs!!
Laia

Imatge
laia mirabet
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dl. maig 12, 2008 7:38 pm
Ubicació: http://www.nuvis.org/jordiilaia/

EntradaAutor: sylvya » ds. oct. 25, 2008 8:35 pm

Hola bonica!!!
que be que ja t'hagin trucat!!! doncs nosaltres no tenim encara clar els plats que volem, nomes sabem que el primer plat sera lleugeret, tipus les amanides que hi han i l'aperitiu suposo que agafarem el turó.
I lo del canvi de vins tambe m'interesa força o sigui que ja explicareu. A mi com encara no m'han trucat............

Dema veure a uns amics que avui van a una boda al Turó asi que ja els hi fare l'interrogatori!!!!
Avui hem anat a la fira!!!!! esta molt be noies!!!!!!!! i li he deixat un video misatge al meu novio.......... quina vergonya!!!! com m'han enrredat!!!!
Imatge
sylvya
:: núvia de platí

Entrades: 4395
Membre des de: dg. juny 15, 2008 6:50 pm
Ubicació: sant boi de llobregat

TURÓ DEL SOL 2009

EntradaAutor: monipeny » dg. oct. 26, 2008 8:08 am

Sóc nova en aquest foro i jo també em caso al Turó del Sol el proper 20 de juny del 2009!!!!!!!!!!!!! Ahir vam entregar els diners de la reserva....

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
monipeny

Entrades: 4900
Membre des de: dg. oct. 26, 2008 8:00 am

EntradaAutor: bet2009 » dg. oct. 26, 2008 9:24 am

Hola!!
Nosaltres també estem mirant els plats.
Pel que m'ha comentat gent que ha anat a algún casamen és que l'aperitiu és bastant abundant, vaja que la gent no es queda amb gana.
Nosaltres agafem laperitiu Turó, perquè el veiem més complet i també agafarem el complement del pernil, perquè ens encanta!!!

Dimarts ens truquen, a veure.
Per cert, alguna ha dit que també s'ha de triar el vi??? A mi no em van dir res
Imatge oriol_eli2009
Imatge
bet2009

Entrades: 183
Membre des de: dl. set. 24, 2007 3:35 pm
Ubicació: Mollet del Vallès

EntradaAutor: zakira » dg. oct. 26, 2008 11:40 am

Hola noies!!

Jo li vaig comentar al dani que els vins que hi han a la carta no ens agraden gaire... els meus avis son d'Osca i volen veure un bon Somontano... jejejejeje.

Així que li vaig dir directamente si el canvi es podia fer i em va dir que cap problema... que com els menus es calculen segons els plats triats i els vins... doncs que me treurien el cost del vins i ja está! Ah, i també li vaig dir si m'ajudarien a fer un cálcul perque jo no en tinc ni idea i em va dir que si... i que les ampolles que no s'obrissin me les emportaria a casa!

Així que perfecte!! Molt bon tracte amb ells...

Jo també triaré l'aperitiu turó del sol. I la selecció dels meus plats está per la pagina 12 d'aquest forum em sembla... jo he triat 4 de cada... perque no aconseguiem posar-nos d'acord en només 3!!! jajajaja.

Ja heu triat el dia que anireu a fer la proba??? Jo vaig un dissabte i es el dia 29 de novembre!! Segur que totes aneu abans que jo.. jajajajaja.

Ja m'informareu eeehhh!!!
Imatge
zakira
:: núvia experimentada

Entrades: 312
Membre des de: ds. març 22, 2008 1:20 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: monipeny » dg. oct. 26, 2008 7:04 pm

una amiga que es va casar fa dos anys, m'ha recomanat la següent botiga de complements:

"NO VAGIS DESCALÇA QUE ET VESTEIXO", C/ Roger de Llúria, 116. T. 93.457.83.41

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Imatge
Imatge
monipeny

EntradaAutor: monipeny » dg. oct. 26, 2008 7:16 pm

Hola a todas,

he estado leyendo hoy todas 14 páginas de nuestro foro y me estoy agobiendo me caso el 20 de junio del 2009 y solo tenemos el lugar reservado, salón Turó con ceremonia civil y cena. No tengo ni fotógrafo, ni detalles, ni na de na......HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Besos para todas.....
Imatge
Imatge
Imatge
monipeny

EntradaAutor: laia mirabet » dg. oct. 26, 2008 9:43 pm

Hola!!!

Nosaltres estem debatent què demanar!!! Ole ole quina emoció tinc unes ganes de fer el tast!! I demà a emprovar-me el vestit un altre cop!!

Hola a la noia nova!!! No t'agobïis que nosaltres som unes exagerades i anem super avançades!! Però tens temps de sobra, segur!! Qualsevol cosa que necessitis ves demanant, eh!!

I la Sylvia quiina gràcia el video... doncs jo dv vam fer soparet i li vaig regalar el rellotge i es va quedar super flipat!! va ser molt guai!!

Apa reines demà us explico. Que bé que que poguem posar vins de fora de la carta! Perquè el tema del dj em sembla una passada... és el més car de tots els que hi ha arreu!

Muaaa

Laia
Laia

Imatge
laia mirabet

EntradaAutor: zakira » dg. oct. 26, 2008 10:47 pm

Heu mirat altres DJ??? Es que a mi em surt gratis!!

I la veritat és que no m'he plantejat buscar un altre i no sé si es bo o que... :S

El que si volia posar es trio de jazz en directe a l'aperitiu... :S

Peró encara no ho tinc molt clar... estic demanant pressupost! Sabeu d'algun lloc que tinguin musics??

Per cert a monipeny, jo fins fa dues setmanes estava com tu, l'unica cosa nova que tinc és el vestit!! xD

Només tinc restaurant, esglesia, novio i vestit! Res més... i l'altre dia a una fira em van dir que anava tard per encarregar-ho tot i la veritat és que no em penso estressar gens! jejejejejeje.

Quan pugui ho fare... a més ara tinc el novio lessionat que jugant a futbol s'ha trencat el dit gros del peu!! jajajajaja.

Ale nenes que tingueu una bona setmaneta!!!

Les que aneu fent les proves ja ens explicareu que tal eeehh!!! Que segur que jo soc de les últimes... :(
Imatge
zakira

Entrades: 312
Membre des de: ds. març 22, 2008 1:20 pm

EntradaAutor: sylvya » dl. oct. 27, 2008 10:32 am

Ostres com avança el post!!!!

Benvingunda a la monipeny!!! que bé cada cop som messsssssssss. I no t'amoinis que nosaltres nem a tope, pero mirat el fotograf no?? t'ho dic mes que res per les dates si vols algun en concret.
Ahir l'hi vaig preguntar a aquest amics que van anar al Turó dissabte i ens van dir que tot genial, que el lloc makisim, que el tracte perfecte, l'aperitiu bonisim i moltisim pero que la "merluza" amb moltes espines i el "cabrito" una miketa sec. Soposo que aixo va com va..... no se noies!!
Ai Laia si...... quina embarcada lo del video misatge........ I tu ja explicaras el soparet eh............... jijijiji.
Zakira doncs no se si es pot posar un altre dj ¿¿?? tu pregunta perque si et surt gratis!!!! el meu novio tambe juga a futbol!!!! jejejeje

Un peto boniques!!!!!!!!
Imatge
sylvya

EntradaAutor: laia mirabet » dl. oct. 27, 2008 1:12 pm

Hola guapes!!

I com és que et surt gratis el dj??? No us sembla molt car a les altres el dj que ens obliguen a posar??

Ei!!! Que acabo de venir d'emprovar-me el vestit!!! Ole ole!!! Que guai hi he anat per ensenyar-li a la meva millor amiga, la Cris, que a més és la meva maquilladora!!! I li ha agradat molt!!! I a mi cada cop m'agrada més!!!! Vull que arribi el dia ja!!!

El soparet de dv perfecte!! I el Jordi super sorprès del regal... Va ser molt guai!! I ara estic tota emocionada amb el tast, demà ens truquen per decidir els plats. Que bé tot!!!!

Gràcies per la info dels teus amics, Sylvia!!

Mil petons a totes!!!
Laia

Imatge
laia mirabet

EntradaAutor: metalhet » dl. oct. 27, 2008 2:42 pm

Eisss!!!

Que acabo de veure per casualitat que heu escrit!!! No m'ha arribat cap mail ni re... :-(

El DJ gratix????? Que ho fas un diumenge o algo???

PD: Benvinguda!!!
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: sylvya » dl. oct. 27, 2008 8:35 pm

Jo crec que lo de gratis venia a que te algun conegut que li faria de dj no?? zakira sacanos de dudas......
Laia i no tens fotos??? encara que sigui per privi!!!!!

Visca el Turó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
sylvya

EntradaAutor: Bianny » dl. oct. 27, 2008 8:44 pm

sylvya yo me caso en el turo del sol tmb.a mi me regalan el djockey.pero es pork lo hago en viernes.una cosa cual es el salon mas grande[url][url=http://nuvis.org/bianny_carlos2009[/url]
Imatge

http://nuvis.org/bianny_carlos2009
Ya somos la familia Rodriguez!!!
Bianny
:: meganúvia

Entrades: 8837
Membre des de: dj. oct. 16, 2008 7:56 pm

EntradaAutor: Bianny » dl. oct. 27, 2008 8:45 pm

[url=http://nuvis.org/bianny_carlos2009[/url]
Imatge

Bianny

EntradaAutor: Bianny » dl. oct. 27, 2008 8:45 pm

[url=http://nuvis.org/bianny_carlos2009[/url]
Imatge

Bianny

EntradaAutor: sylvya » dl. oct. 27, 2008 9:33 pm

Bianny ha escrit:sylvya yo me caso en el turo del sol tmb.a mi me regalan el djockey.pero es pork lo hago en viernes.una cosa cual es el salon mas grande[url][url=http://nuvis.org/bianny_carlos2009[/url]

Bianny que bien!!!! pues eso que te ahorras cielo!!!!
Creo que el mas grande es el salon Turó pero no me hagas mucho caso. Estas chicas estupendas te lo podran asegurar
Imatge
sylvya

EntradaAutor: Bianny » dl. oct. 27, 2008 9:41 pm

sisi eso me dijeron ellos k el mas grande era el turo.asi k me kedare con ese.lo k yo veo el sitio para bailar muy limitado no?? k opinais las k conozcais el sitio
Imatge

Bianny

Fotógrafo

EntradaAutor: monipeny » dl. oct. 27, 2008 9:47 pm

hola a todas.....

Sylvya tienes razón tengo que decidir el tema del fotógrafo ya, ya y ya....pero voy liadísima.....pero bueno tengo noticias.......os cuento para que me déis vuestra opinión. Esta tarde hemos ido a visitar Joan Cabes ( hemos aprovechado que está muy cerca de mi trabajo ) y después de enseñarnos todos los modelos de album y tipos de fotos, nos ha dado varios presupuestos, pero el que me parece más interesante consta de:

- 30 hojas ( 60 caras de 90 a 105 fotografías ) medida 30x40
- 2 albums medida 20x30
- 8 albums 10x13
- 7 ampliaciones ( papel tramat ) 30x40

las tapas pueden ser de metal, seda o símil de piel ( el de metal queda muy original )

Todo este pack sale por 1.600 €.

Si además, quisiéramos video tenemos dos opciones:

a ) duración de 45 minutos + presentación 3 copias dvd con menu: 1350 euros

b ) duración de 20 minutos + presentación 2 copias dvd y copia cámara ( dvd ): 1100 €

¿ Qué os parece ????????????????

Contarme qué fotógrafos habéis contratado vosotras, qué precios os han dado y qué incluyen esos precios....... Me ayudariais un montón, porque yo no creo que antes del viernes por la tarde pueda hacer nada más......

Besos a todas......
Imatge
Imatge
Imatge
monipeny

EntradaAutor: metalhet » dl. oct. 27, 2008 9:54 pm

Hola wapa!!!

Yo el viernes fui a ver a Joan Cabes también!! La verdad es que nos gustó mucho, aunque si lo cogemos seguramente cogeremos:

- 30 hojas (105 fotos) mida 25x35
- 2 àlbums pares 15x20
- previ del dia del jutjat (300€)
- còpia de totes les fotos (incloses les dels convidats)

Tot ens surt per uns 2100€ o així...

No hem anat a mirar cap fotògraf més. La opció que hem pensat és anar a la fira de Barcelona, que allà sempre fan ofertes, i agafar-lo allà. Encara que nuse si Joan Cabes estarà a les fires :-/
Imatge
metalhet

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants