Autor: silvia i jordi dj's » dl. oct. 27, 2008 9:16 pm
Hola noies, soc en Jordi, profe de ball, ningú ha nascut sabent ballar ni ha nascut sabent esquiar, ni ha nascut sabent un munt de coses, tot s'apren, així que aneu endavant amb el ball!!!
És veritat que els nois són més reacis amb el tema ball, però us dic per experiència, dels nuvis que hem tingut fent classes, qui més s'ho passa més be a les classes i després en el ball són els nois, per què?? Molt fàcil, per què van amb la idèa que no aprendran, que són patosos, que no tenen ritme, que no agafaran la coreo.......
Nosaltres hem fet un munt de classes a nuvis de coreos amb tango-vals, salsa-batxata, merengue-rock, coreos de musica disco (tipus funky cool media o Carnavalera de Habana Delirio, sinó sabeu de qué parlo busqueu al youtube i veureu que guay)
Es poden fer un munt de barrejes de balls, de coreos, adequades als nuvis i amb la supervisió dels profes de si aquest ball pot adaptar-se be o no amb un altre.
Us explico una anècdota d'una parella que volia fer salsa, les classes van anar molt be, van agafar molt be el ball i els pasos els feien senzills, en armonia amb la música i interpretant-la (que no és fàcil, ni per un profe....), però va arribar un problema, la núvia no podia ballar salsa pel seu vestit, era llarg i no podia fer voltes, així que va dur el vestit llarg fins l'hora del ball, mentre entretenien el nuvi en una cadira i toooootes les noies li feien un peto a la galta amb els llavis pintats, la núvia va anar a canviar-se el vestit per uns pantalons de núvia moníssims, no havia vist mai una nùvia amb pantalons de núvia!!!!
Us imagineu com va quedar de be el ball, i d'al·lucinat el nuvi????
Però no m'enrotllo, és un tema que m'encanta parlar i m'estaria estona explicant anècdotes de ball, de classes i de música.
Jo us dic que aneu endavant, feu classes, apreneu a ballar, enlluerneu els convidats i la família, i per a qualsevol dubte de ball o de música oen un casament, no dubteu en preguntar-me.
Jordi
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"
Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)