Autor: JB » dl. oct. 27, 2008 9:33 pm
Autor: MOT » dl. oct. 27, 2008 9:37 pm
ARARE ha escrit:MOT ha escrit:Ei Arare, jo l'any passat vaig estar a punt a punt de quedar-me un de Whiteday, també vaig visitar l'atelier, però només n'hi va haver un que m'agradés... a veure si serà el mateix....
Autor: MOT » dl. oct. 27, 2008 9:42 pm
S&X ha escrit:aaaaaaaah
un altre cosa, a algú l.ha casat l.alcalde de Rubió????
Pq el de la boda d.aquest dissabte, que era un actor era una patata!
i ara m.ha agafat la por!!
jo a aquest alcalde me l'imagino com el Jaume de cal rata de vent del pla!!!
Autor: MOT » dl. oct. 27, 2008 9:45 pm
MOT ha escrit:ARARE ha escrit:MOT ha escrit:Ei Arare, jo l'any passat vaig estar a punt a punt de quedar-me un de Whiteday, també vaig visitar l'atelier, però només n'hi va haver un que m'agradés... a veure si serà el mateix....
SÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ´´IÍÍÍÍ
és aquest!!!!!!!!!!!!!!
Autor: ru » dl. oct. 27, 2008 9:54 pm

Autor: ARARE » dl. oct. 27, 2008 9:55 pm
MOT ha escrit:MOT ha escrit:ARARE ha escrit:MOT ha escrit:Ei Arare, jo l'any passat vaig estar a punt a punt de quedar-me un de Whiteday, també vaig visitar l'atelier, però només n'hi va haver un que m'agradés... a veure si serà el mateix....
SÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ´´IÍÍÍÍ
és aquest!!!!!!!!!!!!!!
Preciós! 2000 eurillos.
I la única cosa que em va fer canviar d'opinió va ser que no hi havia varilles i per tant, es marca tot el que hi ha. Jo havia d'amagar-ho, però això no vol dir que tu en necessitis. Era preciós, preciós, però finalment, em vaig deixar convèncer per en Jordi Dalmau, un estil totalment diferent.
Ja et passaré una foto (si la trobo), de com em quedava.

Autor: ARARE » dl. oct. 27, 2008 9:58 pm
MOT ha escrit:MOT ha escrit:ARARE ha escrit:MOT ha escrit:Ei Arare, jo l'any passat vaig estar a punt a punt de quedar-me un de Whiteday, també vaig visitar l'atelier, però només n'hi va haver un que m'agradés... a veure si serà el mateix....
SÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ´´IÍÍÍÍ
és aquest!!!!!!!!!!!!!!
Preciós! 2000 eurillos.
I la única cosa que em va fer canviar d'opinió va ser que no hi havia varilles i per tant, es marca tot el que hi ha. Jo havia d'amagar-ho, però això no vol dir que tu en necessitis. Era preciós, preciós, però finalment, em vaig deixar convèncer per en Jordi Dalmau, un estil totalment diferent.
Ja et passaré una foto (si la trobo), de com em quedava.

Autor: MOT » dl. oct. 27, 2008 9:58 pm
Autor: MOT » dl. oct. 27, 2008 10:01 pm
Autor: ARARE » dl. oct. 27, 2008 10:14 pm

Autor: LABANDA » dl. oct. 27, 2008 10:25 pm

Autor: LABANDA » dl. oct. 27, 2008 10:27 pm

Autor: S&X » dl. oct. 27, 2008 11:00 pm
LABANDA ha escrit:jolin com li doneu!!!!
buff, s&x quantes preguntes!!!jejejeje normal!!!
sort que la Martona ja ha contestat!!!
tinc alguna foto de la cerimònia...
Bea... tu padre se va a Mallorca?? jolín, por trabajo??
´WHITEDAY TÉ VESTITS PRECIOSOS... aquest que t'agrada Arare té un aire tant hippy... m'agrada molt!!!
nenes... ca n'alzienres 2009, on anireu de viatge??? tenim un mal de cap!!!!
crec que guanya TANZANIA AMB SEYCHELLES... si la pela arriba... mecachis que car es viatjar! mot quan us va sortir Tailandia + bali? es que ara Tailandia està tirat... pero no ens convenç gaire...
TEMA SOPAR:
A MI EL ÚLTIM LLOC NO EM VA AGRADAR.... PODRIEM ANAR A LA BOTIGA NO?????????????????????? ES MÉS CHIC I PREU PER PREU HO TROBO MILLOR!!!!!!!!!!!
QUÈ EM DIEU? SINÓ BUSQUEM ALGUN DE XULU PER ATRAPALO....I MOLT BARATOOOOOOOOOO!!

Autor: dido » dt. oct. 28, 2008 9:57 am

Autor: LABANDA » dt. oct. 28, 2008 11:32 am

Autor: JB » dt. oct. 28, 2008 12:11 pm
Autor: dido » dt. oct. 28, 2008 1:32 pm
LABANDA ha escrit:bufff, australia son uns 5000 euros per cap , 2 setmanes... i diuen que es poc per veure-ho tot bé...
nosaltres descartat descartat...
ni que no vulguis luxes...´trobo críssim tot...

Autor: dido » dt. oct. 28, 2008 1:36 pm

Autor: annakaes » dt. oct. 28, 2008 1:47 pm