Autor: laia mirabet » dc. oct. 29, 2008 8:25 am
Hola reines!!!
Sylvia, gràcies per escriure en la meva pàg de nuvi. org!! Si que és una mica trista sí... però és que ningú no sap que la tinc!!
Nosaltres también hem triat 4 primers i 3 segons, tp ens posaàvem d'acord en els primers.
Ja hi ha un post del Toni amb els 2x1 de la fira!! però una cosa, allà posa que és el cap de setmana que ve, el del 8 i 9... és veritat? Jo tenia entès que era aquest cap de setmana, i ja m'havia fet il·lusions...
Escolteu, al post del turo del 2008 una noia que s'hi va casar ha posat una foto de l'aperitiu del dia del seu casament, aneu a mirar-lo que val la pena!! A més diu que el barat està molt bé, és molt complet. I la Montse em va dir también que és suficient, l'única diferència amb el car és que aquest últim és més sofisticat. però que el primer està molt bé también. I diu que el dia de la prova farem un tastet de tots dos!!!
Bé guapes anem parlant, que passeu un bon dia!
PD: Per cert jo no puc enviar fotos del vestit perquè no m'en vaig fer el dia de la prova... em feia cosa! L'únic que us puc dir és el model per privi, que alguna ja el sabeu...
Petonassosss!!
Laia