NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 28, 2008 7:09 pm

Holaaaaaaa a totes!! Marxem la ise i jo i el foro queda mort!! com és això??? Us fotré una surra al cul a totes eh!!! A vere nem a pams...
Sóc a la Seu ara mateix, anyorada a tope i pensant q potser no he fet bé però ara he de tirar endavant. Sóc novata i les classes no em surten com jo vull però què hi farem! Suposo que els començaments són sempre díficils! He llogat un piset, que segurament aq divendres el tindré ja, així que ja us vull a totes un finde aquí dalt o em moorroooo!! Les classes de moment van bé, no em puc queixar dels alumnes que tinc pq són bastant majos pels temps q corren però demà ja us contaré q em toquen els terroristes de 2n ESO!!! A més tot tot em ve de nou i la gent aquí va molt al seu rotllo i molt acompanayada no em trobo a més que jo de per si ja sóc tímida i una mika antisocial i em costa entrar a la gent imagina't amb taaants professors pos estik una mica desplaçada. :-( :-(
La ise està moolt bé, diu que els hi fa molt bon temps i que això és xul.líssim. Que s'ho està passant mooolt bé! Quina sort que té!!!
Cuca lleida... on ets?? On t'has ficat compadre???
I la noelieta?? On sou totes??? :-)) Necessito apoyos!!! I no hi sou!!! :--(
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dt. oct. 28, 2008 8:23 pm

Ai la meva lluneta wapa que ja te trobava a faltar!!!! que no deies res!!!!

wapaaaaaaa!!!! anims i ben amunt!!! te faras amb tots!!!! i poc a poc t´anira tot perfecte!! Hem d´afegir una altra cosa a la llista i es la d´anarte a veure!!!!

Jo estic pel foro... pero com no es conecte ningu... no m´agrade parlar sola.... quan torneu totes tinc moltes cosetes que contarvos!!!!

M´alegro de saber que estas be. I menalegro de que la Ise tambe su estiguii passant molt be.

Que diu el Jordi???
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dt. oct. 28, 2008 8:40 pm

hola wapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ho sento pero he tingut uns dies liadets i am l'ordenador a mig gas...no he pogut conectarme. I a vui que puc mireu a kines ores arribo a casa.... :-.:·::
vaig a posarme al dia una miketa i torno.
que tal tot??
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. oct. 28, 2008 8:44 pm

Hola wapisima!!!

el foro esta una mica mort :( :-( :-/ :o-o: necessite una reanimacio.... i urgent!!!

Ja estan les entrades per la fira wapetes!!!

Com estas? que tal tot???
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dt. oct. 28, 2008 8:44 pm

lluneta29 ha escrit:Holaaaaaaa a totes!! Marxem la ise i jo i el foro queda mort!! com és això??? Us fotré una surra al cul a totes eh!!! A vere nem a pams...
Sóc a la Seu ara mateix, anyorada a tope i pensant q potser no he fet bé però ara he de tirar endavant. Sóc novata i les classes no em surten com jo vull però què hi farem! Suposo que els començaments són sempre díficils! He llogat un piset, que segurament aq divendres el tindré ja, així que ja us vull a totes un finde aquí dalt o em moorroooo!! Les classes de moment van bé, no em puc queixar dels alumnes que tinc pq són bastant majos pels temps q corren però demà ja us contaré q em toquen els terroristes de 2n ESO!!! A més tot tot em ve de nou i la gent aquí va molt al seu rotllo i molt acompanayada no em trobo a més que jo de per si ja sóc tímida i una mika antisocial i em costa entrar a la gent imagina't amb taaants professors pos estik una mica desplaçada. :-( :-(
La ise està moolt bé, diu que els hi fa molt bon temps i que això és xul.líssim. Que s'ho està passant mooolt bé! Quina sort que té!!!
Cuca lleida... on ets?? On t'has ficat compadre???
I la noelieta?? On sou totes??? :-)) Necessito apoyos!!! I no hi sou!!! :--(

Saps lluneta ma mare sempre me deia : qui res no arrisca res no pisca!! aixi que OLE OLE I OLE els teus ovaris !!!!! segur que en dues setmanes te'ls fas tots a la butxaca!! poc a poc...aixo va piano piano...pero al final t'en sortiras.
jo segueixo dient que me trec el sombrero davant teu...jono tinc "pebrots" a fer el que as fet tu!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dt. oct. 28, 2008 8:46 pm

miriameta ha escrit:Hola wapisima!!!

el foro esta una mica mort :( :-( :-/ :o-o: necessite una reanimacio.... i urgent!!!

Ja estan les entrades per la fira wapetes!!!

Com estas? que tal tot???

hola bonica!!!!
trankila per la reanimacio ke vinc :: orrr:: guerrera!!!!!!!!!!!!!
ara me mirare lo de les enttrades, moltes gracies :-))
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dt. oct. 28, 2008 8:52 pm

jo vull que m'expliqueu cosetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miriameta posens al dia, por fa !!!! >.-<: >.-<: >.-<: me moro de ganes de saber cosetes!!!!!!!
Lluneta no pateixis que aki estem per lo que necessitis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dt. oct. 28, 2008 9:08 pm

bueno nenetes amunt akests animsssssssss *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
LLUNETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA que dema canviem el numero!!!!!!!
MIRIAMETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA expliquens cosetes :-( :-( :-( ens morim de ganes de saber!!!!! AJUDA'M no se on son les entrades de la fira, soc molt curta i no se on estan, que m'ajudes porfa???
NOELIETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA on t'has ficat?? que estas be?? dona senyals de vidaaaaaaa
GEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA que tal el curset i l'escola?? bsitos!!!!
ISEEEE que way que us faci bon temps, pq aki no para de ploure!!! a passar-ho molt be i mols petonets!!!
:mu:: :mu:: :mu:: :mu:: AMUNTTTTTTTTTTT que d'aki no res tenim la fira a Lleida!!!!!!!!!1 :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dt. oct. 28, 2008 9:11 pm

Marxo wapetes!! dma intentare tornarme a connectar, depen del nino. Pq ha d'arreglar nose que del modem...histories d'ordinador..jejejeje :-)) :-)) :-)) :-.:·::
MOLTS BESITOS PER A TOTES!!!!!!!!!!

: besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito :

penseu que divendres es la CASTANYADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a menjar panellets, a veure moscatell, a menjar castanyes moniatos...jejejej i per la nit.....Halloween!!

( a mi m'agrada mes la castanyada, jejeje :-)ok: )
QUE TINGUEU TOTES UN FELIÇ DIMECRESSSSSSSSSSSSSSSSS :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dt. oct. 28, 2008 9:16 pm

Lluneta estem amb tu!!!!!! no hu dubtis, des dñ´aqui et donem recolzament!!!!! i anims!!!!

cuca wapa!!! vols que te conti cosetes??? vaig anar a la fira de sabadell, vam mirar fotògrafs i casi el tenim ja... per 2151 euros i tot inclos... tot... i tot es tot ejejje flipant...

Per aqui tot va igual!!! aburrit...

Ja tinc cotxe per anar a a fonda, será el mercedes de monpare jejjejej

download.php?id=178388
el de la foto es el meu papi jejej

Avui he fet un examen i m´ha sortit fatal... sin comentarios... quin derrumbe...

En canvi ahir ens van dir la nota del primer i vaig poder estudiar molt poc. Un 7,2. No es gran cosa pero bueno... algo es algo.. jiji

I si faig d´hostessa a la fira de nuvis???
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. oct. 28, 2008 9:19 pm

viewtopic.php?t=17543

Aqui us poso´l´enllaç wapes, esta a sota del de bodas & bodas (que también intentaré anarhi) jejejeje

Animeu-vos!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. oct. 28, 2008 10:02 pm

Nenes meves!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

escolteume ejjejejeej o llegiume millor dit!!!

A l´apartat de fires trobades i concursos del foro han posat un post amb l´amic invisible d´aquest any!!! Jo hi participaré, voleu vosaltres??

Lo que havia pensat es en fer-ho tambe entre nosaltres, serie perfecte, intim, no se explicarme jejeje quedar per Nadal i donarnos els regalets, i aixi tindrem un record unic del nostre primer nadal juntes compartint la mateixa il.usió. I aixi celebrem que la nostra amistat creix!!!!

Jo amb el nadal me torno molt boja, m´encante!!!!! I esta decidit, vui que vingueu a caseta meva.

No se jejeje que men dieu del amic invisible? si no voleu no passe res, jo hu entenc, jejeje :-)ok:

Un megabesito per cadascuna de vosaltres!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dc. oct. 29, 2008 6:37 pm

miriameta ha escrit:http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?t=17543

Aqui us poso´l´enllaç wapes, esta a sota del de bodas & bodas (que también intentaré anarhi) jejejeje

Animeu-vos!!!!

hola bonica!!!!! moltes gracies , ja ho he omplert. I ara que s'ha de fer? :-/
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 29, 2008 6:39 pm

holaaaa wapa!!!

ara has d´estar atenta al correu i quan t´arribi hu imprimeixes!!

Si no t´arribés mira al correu no desitjat :-)ok:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dc. oct. 29, 2008 6:40 pm

miriameta ha escrit:Nenes meves!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A l´apartat de fires trobades i concursos del foro han posat un post amb l´amic invisible d´aquest any!!! Jo hi participaré, voleu vosaltres??

Lo que havia pensat es en fer-ho tambe entre nosaltres, serie perfecte, intim, no se explicarme jejeje quedar per Nadal i donarnos els regalets, i aixi tindrem un record unic del nostre primer nadal juntes compartint la mateixa il.usió. I aixi celebrem que la nostra amistat creix!!!!

Jo amb el nadal me torno molt boja, m´encante!!!!! I esta decidit, vui que vingueu a caseta meva.

No se jejeje que men dieu del amic invisible? si no voleu no passe res, jo hu entenc, jejeje :-)ok:

Un megabesito per cadascuna de vosaltres!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

wapisssiiiiimaaaaaaaaaaaaaaaa
jo si que vull participar en l'amic invisible!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
a mi també m'encante el Nadal!!!
me sembla molt bona idea lo del amic i lo de kedar. APUNTEU-VOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dc. oct. 29, 2008 6:41 pm

moltes gracies bonica!!
i despres s'entrega a l'entrada i ja esta??
:-/
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 29, 2008 6:56 pm

cuca lleida ha escrit:moltes gracies bonica!!
i despres s'entrega a l'entrada i ja esta??
:-/

ja tu diran alli, jo crec k tu cambiaran per linvitacio pero a les taquilles... jeje
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 29, 2008 6:57 pm

cuca lleida ha escrit:
miriameta ha escrit:Nenes meves!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wapisssiiiiimaaaaaaaaaaaaaaaa
jo si que vull participar en l'amic invisible!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
a mi també m'encante el Nadal!!!
me sembla molt bona idea lo del amic i lo de kedar. APUNTEU-VOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

No saps lo contenta que fiques jejejej *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dc. oct. 29, 2008 7:04 pm

siiiii amic invisibleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a mi akestes coses m'encaten! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
LLUNETA que tal el dia amb els terroristes??
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dc. oct. 29, 2008 7:07 pm

Ei boniques, avui poqueta estona he pogut connectarme, me despedeixo pq el nino necessita l'ordena...i s'ha de compartir..jejeje
bno dema si puc me tornare a connectar!
MOTLS BEXITOS PER TOTESSSSSSSSSSSS
AH!! abrigueu-vos que fa molt molt fred!
:-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
cuca lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants