TORREMIRONA Boda 2008

un any fantàstic.

TORREMIRONA Boda 2008

EntradaAutor: alvar » dc. oct. 29, 2008 3:35 pm

Hola a tot !!

Per la vostres informació nosaltres en varem casar al Torremirona Hotel a Navata.

El lloc es magnific, tot verd, molt cuidat, molt maco. El menjador es molt elegant i el menjar es de qualitat. El principi et tracten molt be.

PERO ens van donar un pica-pica molt pero molt escas, era per la meitat de le gent que hi havia a la boda. Van ser lent i poca quantitat.

Els plats del sopar va haver menys quantitat que el dia del tastt.

En general l'organitzacio va ser molt dolenta: lents i amb molts errors.

Pel que varem pagar, es un lloc molt car, no varem rebre el que ens mereixiem. Com a mínim es l'opinio dels pares que son els que paguen

Jo no el recomanaria després de fer la meva boda alla !!
Per qualsevol altre aclaracio ja sabeu !!

:--( :--( :--(
alvar

Entrades: 7
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 11:40 am

EntradaAutor: Papita » dc. oct. 29, 2008 3:44 pm

Ostres!!! donca quina pu-ta-da...
i vau pagar tot el banquet abans?? peque ja et dic jo que si em passa a mi jo no el pago tot ni de conya..

una pregunta.. quan us va costar el cobert??
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

Torremiorna

EntradaAutor: alvar » dc. oct. 29, 2008 3:54 pm

Ens va costar uns 180 per cap. El varem pagar al final pero un dia aixi tampoc vols merder especialment quan et quedes dormir a la suite.

El casament va estar be, la gent em va felicitar ! Pero pel que varem pagar va ser una presa de pel total !!!
Ja casat !!
alvar

Re: Torremiorna

EntradaAutor: Papita » dc. oct. 29, 2008 4:06 pm

alvar ha escrit:Ens va costar uns 180 per cap. El varem pagar al final pero un dia aixi tampoc vols merder especialment quan et quedes dormir a la suite.

El casament va estar be, la gent em va felicitar ! Pero pel que varem pagar va ser una presa de pel total !!!

Doncs no calia crear mal rollo i menys si us quedàveu a dormir.. doncs ho trobo una mica presa de pél.. q fort.. doncs ara ja spa, a donar mala publicitat pq realment s'ho mereixen..
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: Pumeta » dc. oct. 29, 2008 4:19 pm

Hola! yo estuve la semana pasado en ese hotel de convención con el trabajo! la verdad q es muy chulo y los alrededores una pasada poero respecto a la comida....te doy toda la razón.
Un besote!
Imatge
TE QUIERO PUME
Pumeta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 21794
Membre des de: dt. maig 30, 2006 3:25 pm

Torremirona

EntradaAutor: alvar » dc. oct. 29, 2008 4:47 pm

Al qualita del filet i les salses era bona pero van posar menys quantitat que el dia del tastet !! El pica-pica es varem queixar els nostres pares perque treien poc menjar !!
Ja casat !!
alvar

EntradaAutor: alvar » dj. nov. 06, 2008 1:32 pm

Hi havien convidats que tenien menys menjar que altres !! No era proporcional !!
Ja casat !!
alvar

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants