NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 29, 2008 7:27 pm

I m´alegro encara que hagi sigut poqueta estona!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Fins dema wapa!!! abrigat tu tambe!!!

Lluneta???? on estas?? com estas??? que tal va tot???? animat!!!!!

Gemma, noelieta!!! on sou??? se us trobe a faltar!!

Ise!!!! acaba d´aprofitar i pasartu be aquests dies!!!!! i torna aviadet que t´enyorem ejejjeje
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 29, 2008 10:31 pm

Surprise!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: gemma84 » dc. oct. 29, 2008 10:54 pm

lluneta29 ha escrit:Holaaaaaaa a totes!! Marxem la ise i jo i el foro queda mort!! com és això??? Us fotré una surra al cul a totes eh!!! A vere nem a pams...
Sóc a la Seu ara mateix, anyorada a tope i pensant q potser no he fet bé però ara he de tirar endavant. Sóc novata i les classes no em surten com jo vull però què hi farem! Suposo que els començaments són sempre díficils! He llogat un piset, que segurament aq divendres el tindré ja, així que ja us vull a totes un finde aquí dalt o em moorroooo!! Les classes de moment van bé, no em puc queixar dels alumnes que tinc pq són bastant majos pels temps q corren però demà ja us contaré q em toquen els terroristes de 2n ESO!!! A més tot tot em ve de nou i la gent aquí va molt al seu rotllo i molt acompanayada no em trobo a més que jo de per si ja sóc tímida i una mika antisocial i em costa entrar a la gent imagina't amb taaants professors pos estik una mica desplaçada. :-( :-(
La ise està moolt bé, diu que els hi fa molt bon temps i que això és xul.líssim. Que s'ho està passant mooolt bé! Quina sort que té!!!
Cuca lleida... on ets?? On t'has ficat compadre???
I la noelieta?? On sou totes??? :-)) Necessito apoyos!!! I no hi sou!!! :--(

Holaaaaaaaaa wapaaaaaaaaaaaaaa!!!!! que tal? a veure, posa'm una mica al corrent, fa alguns dies que no estic per aqui i ara obro per a posar-me una miquetona al dia i veig: soc a la Seu!!! pel que he llegit nomes puc dir-te que no et desanimis, que els començaments no són fàcils per a ninngú i ja veuras com totes les classes cada dia t'aniran moooolt millor! i els companys ja veuras com cada dia aniran menys al seu rollo i cada vegada et sentiras mes acompanyada i part del grup, dona't un temps i ja veuras els resultats! Jo quan començo cada curs també passo uns dies que moltes vegades arribes desanimat perque les coses no son com et pensaves que serien, però ja veuras que poc a poc les coses canvien!!!!!! SEGUR SEGUR! i si necessites qualsevol cosa i no estic per aqui.... un cop de telefon o un sms i apa! aqui estaré!!!!

Besitos wapaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! i animmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!
Imatge
gemma84
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: gemma84 » dc. oct. 29, 2008 11:01 pm

Hola wapessssssssssss!!!! que tal el dia???? jo en porto un parell una mica així així, no es que em trobi malament però estic una mica rara de la panxa, suposo que es una mica la passa aquesta que hi ha ara, encara que sembla que només m'ha tocat de passada, ja va be!!!! aquesta setmana ha estat la ultima que he tingut curset!!!! ha estat molt be, ara podré dedicar-me a estudiar opos que ja toca, aquest any vull posar-me en serio que sino malament!!!
No res boniques, només volia saludar-vos a totes i ja en aquestes hores dir-vos bona nit! i que encara que no em conecti a diari penseu que si que penso en vosaltres eh???? que les fantastiques sou les millors!!!!

Per cert Miriameta, m'ha agradat molt la sorpresa, és una invitació molt bonica!!!!

Molts petonets a totes wapeeess!!!! que tingueu un super dijous!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
gemma84

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: miriameta » dj. oct. 30, 2008 11:20 am

gemma84 ha escrit:Hola wapessssssssssss!!!! que tal el dia???? jo en porto un parell una mica així així, no es que em trobi malament però estic una mica rara de la panxa, suposo que es una mica la passa aquesta que hi ha ara, encara que sembla que només m'ha tocat de passada, ja va be!!!! aquesta setmana ha estat la ultima que he tingut curset!!!! ha estat molt be, ara podré dedicar-me a estudiar opos que ja toca, aquest any vull posar-me en serio que sino malament!!!
No res boniques, només volia saludar-vos a totes i ja en aquestes hores dir-vos bona nit! i que encara que no em conecti a diari penseu que si que penso en vosaltres eh???? que les fantastiques sou les millors!!!!

Per cert Miriameta, m'ha agradat molt la sorpresa, és una invitació molt bonica!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Hola wapissssima, a estudiar molt toque!!!! anims que tu pots!!!

Nosaltres tambe t´enyorem molt :-()-)

Gràcies wapa!!!!! a mi m´encante com quede!!!

Muacs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dv. oct. 31, 2008 7:14 pm

Estigueu on estigueu!!!que sapigueu que des d´aqui us desitjo que passeu un bon cap de semana!!! A ser feliçes i a pasarsu be!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » ds. nov. 01, 2008 11:58 am

Hola noies!

Ja torno a la vida normal... :-( :-( tot lo bo s'acaba!!! Que hi farem!!!

Ens ho hem passat molt bé i veient el temps que us ha fet aquesta setmana nosaltres hem tingut moltíssima sort pq la majoria dels dies ens ha fet molt solet. L'unic dia que ens va ploure va ser a palermo i després de fer l'excursió, o sigui que no ens va influenciar en res!!! :-) :-) i de tunissia a plama de mallorca, buff!!! vam agafar molt mala mar i estava marejada com una sopa!!! :star:: :star:: Després passejavem per palma i encara anava d'un canto a l'altre! :o-o: :o-o: que malament!!!
Però en general molt, molt bé!!! Us volia escriure des del barco però quan vaig veure la tarifa d'internet em vaig escandalitzar! :[]:-): :[]:-): :[]:-): Com s'aprofiten!!! Lladres!!!!

Ara em ficaré una mica al dia i miraré de respondre a totes! :-) :-)
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » ds. nov. 01, 2008 12:08 pm

lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:Com m'enrollo!!!!!!
MIRIAMETA!!!!! que estas millor wapa?? (+:-)
LLUNETA!!!!!!!!!! la setmana que ve canviarem de numero!!!! >.-<: >.-<: >.-<: nomes quedara un any i mig >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :ball:ball:
NOELIETA!!!! com estas?? i la boca?? tenim ganes de coneixet!!!!!
GEMMA!!! que tal el curset ??

Holaaaaaaaa wuapa!!! la setmana que ve ja tindrem un 6 tia!! Què guai!!! Quines ganes... Entenc lo de la fira de nuvis, jo segurament hi aniré dues vegades una amb vosaltres si hi aneu i una altra amb el jordi com que tinc entrades de sobres... així disfruto més!!! jajajaja però t'entenc perfectament que ho sapiguis!!!
Gemmeta on pares?? Cansada a tope eh!! Jo también la veritat és que divendres no m'aguanto de peu!!! tota la setmana plegant a les 9 de la nit pràcticament no tinc temps x a res!!!
Noelieta!!! Tenim ganes de conèixet, pensem totes iguals crec jo!!!
Miriameta... com stàs de la febre?? Si no has entrat més és que no et deus trobar massa bé!!! Ànims!!!
La ise ja deu star fent les maletes!!! Quina enveja sana que tinc ara mateix... i quant d temps fa que vam marxar nosaltres de creuer... quins records!!! oi cuca??

Lluneta i cuca que ja teniu un 6 al marcador!!!!!!!! que guai!!!! >.-<: >.-<:

Sóc una cas però les maletes les vaig fer el mateix dia al matí amb 5 minuts!!! jejejeje tenia la maleta a casa de mons pares i el divendres al mati la vaig anar a buscar!! :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: ise » ds. nov. 01, 2008 12:12 pm

lluneta29 ha escrit:Noies ens kdem snse la ise aq setmaneta... no sabré pas amb qui xarrar ara!!! De totes les propostes que hem anat fent, faré un resumet a veure que us pareixen:

- cinema ( aveure Women!! és a dir la versió en film de nosaltres :-) )
- ruta gastronòmica per les diferents cases.
- un esmorzar per conèixer la noelieta.
- fira de nuvis (x fin!!!!!!!!!!)
- un altre dinar/sopar però proposo ja als voltants de nadal per celebrar-ho!!! Al pas que anem celebrarem también les 200 pàgines!!

Ja em direu què tal ho veieu... sóc hiperactiva no hi puc fer més i més quan em sento a gust amb persones com vosaltres!!! :-))

No se si ho havia dit però jo m'apunto a tot!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: ise » ds. nov. 01, 2008 12:16 pm

lluneta29 ha escrit:Ei noietes!!!! Tinc novetats fortes!!!!!! He deixat la meva feina per anar a fer una substitució d'anglès a la Seu d'Urgell!!! Potser estik boja però ho havia de fer... No sé si he fet bé o no, ja us ho diré... d'errors también s'aprèn diuen. Stik suuuuuper asustada i a l'expectativa d veure km és pq en ma vida m'he ficat davant d'una classe amb tants nens però bno... ja vurem què passa, potse als dos dies ho deixo o potser m'agrada... no sé... intentaré ficar-me internet allà dalt per estar en contacte amb vosaltres pq m'avurriré mooolt tota sola per allà dalt, a veure si em veniu a veure ok?? I deixo el meu nen aquí... ara que viviem junts... :-( :-( :-( això és lo que més me fot. Gemmeta ajuda'm!!! No sé què coi he de fer ni com va tot aquest tema de les substitucions!!! Stik aterroritzada!!! :-( :-( :-(

Ja t'ho vaig dir quan vam parlar per telefon però t'ho torno a dir per aquí...me n'alegro moltíssim per tu i crec que has fet molt bé!!! però t'anyoraré moltíssim! :-( :-( :-( :-(
ise

EntradaAutor: ise » ds. nov. 01, 2008 12:26 pm

miriameta ha escrit:Avui he estat a la fira de Sabadell nenetes meves!!!! mu he passat molt be!!! Hi he anat amb la sogra i el seu novio i sobretot amb el meu nene wapo!!!!

I..... tatachan!!!! casi habemus fotògraf!!!!! biennnnnnnnnnn :mu:: :mu:: :mu:: si veiem que a la fira de lleida no ens agrade cap o no hi ha cap oferta millor... ja tenim fotògraf!!!!

Quina passada eh!!!!

Aquesta tarde he estat a mb la meva nevodeta de 3 mesets i es preciosa, cada dia creix mes i esta mes wapa!!!!!! Avui s´ha dormit amb la tita Miri despres de que plorés a tots els altres braços!!!! i jo triunfant!!!! S´em cau la baba quan vec un bebe!!! Voleu una foto d´ella amb la seva tita Miri i amb el seu tito Euge????

I cuestió grip!!! la tos no se men va ni a la de 3 i segueixo sent igual de mocosa pero me trobo molt millor!!!!

I vosaltres com aneu de salut??? com ha anat el vostre finde? com es presente la setmana????

Mil petons a totes :-()-) :-()-) :-()-) !!!!! (Ise a tu et tardaran mes en arribar els petons pero ja trobaran el teu barco ja ejjejeje :-) )

Nena!!! molt bé pel fotograf!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: nosaltres vam anar a veure el Calafell de Tàrrega i ... vaya preus!!!

Seràs una marassa, segur!!! : bb : : bb : : bb : jo si que vull veure la foto amb la nebodeta!!! :-)) :-))

i nena cuida't aquest refredat que portes pq fa molts dies que l'estas arrossegant i no es bó!!! (+:-) (+:-)
ise

EntradaAutor: ise » ds. nov. 01, 2008 12:27 pm

miriameta ha escrit:Surprise!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: M'encanta!!!! Ets una artista!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: ise » ds. nov. 01, 2008 12:33 pm

gemma84 ha escrit:Hola wapessssssssssss!!!! que tal el dia???? jo en porto un parell una mica així així, no es que em trobi malament però estic una mica rara de la panxa, suposo que es una mica la passa aquesta que hi ha ara, encara que sembla que només m'ha tocat de passada, ja va be!!!! aquesta setmana ha estat la ultima que he tingut curset!!!! ha estat molt be, ara podré dedicar-me a estudiar opos que ja toca, aquest any vull posar-me en serio que sino malament!!!

Preciosa! :-)) :-)) :-)) que també t'ha agafat la passa??? cuida't molt!! (+:-)
Ara que ja has acabat el curset a estudiar! jejeje:-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: ise » ds. nov. 01, 2008 12:36 pm

em falten missatges per contestar però ara he de marxar!

Un petonet a totes!!!! : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :
ise

EntradaAutor: lluneta29 » ds. nov. 01, 2008 2:56 pm

miriameta ha escrit:Nenes meves!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

escolteume ejjejejeej o llegiume millor dit!!!

A l´apartat de fires trobades i concursos del foro han posat un post amb l´amic invisible d´aquest any!!! Jo hi participaré, voleu vosaltres??

Lo que havia pensat es en fer-ho tambe entre nosaltres, serie perfecte, intim, no se explicarme jejeje quedar per Nadal i donarnos els regalets, i aixi tindrem un record unic del nostre primer nadal juntes compartint la mateixa il.usió. I aixi celebrem que la nostra amistat creix!!!!

Jo amb el nadal me torno molt boja, m´encante!!!!! I esta decidit, vui que vingueu a caseta meva.

No se jejeje que men dieu del amic invisible? si no voleu no passe res, jo hu entenc, jejeje :-)ok:

Un megabesito per cadascuna de vosaltres!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Ei guapes!!!!!!!!!!!! ja sóc aki és finde... estik intentant posar-me internet entre vaques i cabres allà dalt, espero tenir-ne pq la veritat és que sinó m'avurriré moooolt!!! Estoy en ello que ho sapigueu pq us anyoro molt no poder escriure cada dia!!! Per cert, jo m'apunto a lo de l'amic invisible, jo proposo fer un sopar per allà als voltants de nadal, una mika abans, i fer l'amic invisible, què us smbla??? Seria xul.lo!!! >.-<: >.-<: >.-<: A mi también m'encanta i aquest any més pq tindré vacances!!!!!!!!!!!!!! El primer nadal des que treballo que podré gaudir de l'ambient nadalenc sense haver de treballar... algo positiu que té aquesta feina!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » ds. nov. 01, 2008 3:00 pm

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Holaaaaaaa a totes!! Marxem la ise i jo i el foro queda mort!! com és això??? Us fotré una surra al cul a totes eh!!! A vere nem a pams...
Sóc a la Seu ara mateix, anyorada a tope i pensant q potser no he fet bé però ara he de tirar endavant. Sóc novata i les classes no em surten com jo vull però què hi farem! Suposo que els començaments són sempre díficils! He llogat un piset, que segurament aq divendres el tindré ja, així que ja us vull a totes un finde aquí dalt o em moorroooo!! Les classes de moment van bé, no em puc queixar dels alumnes que tinc pq són bastant majos pels temps q corren però demà ja us contaré q em toquen els terroristes de 2n ESO!!! A més tot tot em ve de nou i la gent aquí va molt al seu rotllo i molt acompanayada no em trobo a més que jo de per si ja sóc tímida i una mika antisocial i em costa entrar a la gent imagina't amb taaants professors pos estik una mica desplaçada. :-( :-(
La ise està moolt bé, diu que els hi fa molt bon temps i que això és xul.líssim. Que s'ho està passant mooolt bé! Quina sort que té!!!

Saps lluneta ma mare sempre me deia : qui res no arrisca res no pisca!! aixi que OLE OLE I OLE els teus ovaris !!!!! segur que en dues setmanes te'ls fas tots a la butxaca!! poc a poc...aixo va piano piano...pero al final t'en sortiras.
jo segueixo dient que me trec el sombrero davant teu...jono tinc "pebrots" a fer el que as fet tu!

Cuca primer de tot, ja hem canviat de número... això va costa avall... ara amb tant lio no he pogut pensar en la boda i millor pq crec que m'havia obssessionat una mika!! Ara em passa el temps suuper ràpid al menys treballant dsprés quan estik sola em passa més lent i més sense vosaltres!!! :-( :-( Però no tinc ovaris ni res d'això, stik super asustada pq això que he fet no sé pas si està bé o no i què em depararà el futur al igual no em puc ni casar pq no tinc ni un duro i em quedo sense feina, qui sap!!! I és dur estar tota la setmana fora de casa ara que haviem començat a viure junts, és un rotllo!!! No us ho recomano... de veritat. :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » ds. nov. 01, 2008 3:02 pm

cuca lleida ha escrit:Marxo wapetes!! dma intentare tornarme a connectar, depen del nino. Pq ha d'arreglar nose que del modem...histories d'ordinador..jejejeje :-)) :-)) :-)) :-.:·::
MOLTS BESITOS PER A TOTES!!!!!!!!!!

: besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito :

penseu que divendres es la CASTANYADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a menjar panellets, a veure moscatell, a menjar castanyes moniatos...jejejej i per la nit.....Halloween!!

( a mi m'agrada mes la castanyada, jejeje :-)ok: )
QUE TINGUEU TOTES UN FELIÇ DIMECRESSSSSSSSSSSSSSSSS :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Què tal la castanyada????? Nosaltres vam fer soparet a casa amb la colleta i dsps vam anar de pubs!! Va star bé, com un dia normal però amb els que t'estimes!!! >.-<: >.-<: Ara que només vinc els findes tinc l'agenda supper ocupada. X cert, ara ja teniu casa a la Seu, he llogat un piset fins al juny i bno hi steu convidades!!!!!!!!! Veniu a fer-me companyia ties!!!!!!!!!!! Que us anyoro mooolt!!!! Podriem anar de compres per Andorra, a Caldea.... etc... excursions per la neu etc... No hi veig res més positiu ties!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » ds. nov. 01, 2008 3:08 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Ei noietes!!!! Tinc novetats fortes!!!!!! He deixat la meva feina per anar a fer una substitució d'anglès a la Seu d'Urgell!!! Potser estik boja però ho havia de fer... No sé si he fet bé o no, ja us ho diré... d'errors también s'aprèn diuen. Stik suuuuuper asustada i a l'expectativa d veure km és pq en ma vida m'he ficat davant d'una classe amb tants nens però bno... ja vurem què passa, potse als dos dies ho deixo o potser m'agrada... no sé... intentaré ficar-me internet allà dalt per estar en contacte amb vosaltres pq m'avurriré mooolt tota sola per allà dalt, a veure si em veniu a veure ok?? I deixo el meu nen aquí... ara que viviem junts... :-( :-( :-( això és lo que més me fot. Gemmeta ajuda'm!!! No sé què coi he de fer ni com va tot aquest tema de les substitucions!!! Stik aterroritzada!!! :-( :-( :-(

Ja t'ho vaig dir quan vam parlar per telefon però t'ho torno a dir per aquí...me n'alegro moltíssim per tu i crec que has fet molt bé!!! però t'anyoraré moltíssim! :-( :-( :-( :-(

Jo també t'anyoraré però estik fent els impossibles per tenir internet allà dalt a més ens trucarem cada setmana eh!!! I així em fiques al dia i ens veurem i tot això guapa!!!! Guapa i guapa! Només pnsar que no tindrem les nostres converses al matí al foro em ficaria a plorar en serio però igualment intentaré tnir internet ok? Stik mirant un pen d'aquests de l'orange a veure què tal surt... >.-<: >.-<: A més els findes baixo i quedarem i tot això no, noies? L'esmorzar per a quan??? Que vull quedar per explicar-vos ho tot i la ise el seu creuer!!! Digueu!!! >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » ds. nov. 01, 2008 3:08 pm

ise ha escrit:Hola noies!

Ja torno a la vida normal... :-( :-( tot lo bo s'acaba!!! Que hi farem!!!

Ens ho hem passat molt bé i veient el temps que us ha fet aquesta setmana nosaltres hem tingut moltíssima sort pq la majoria dels dies ens ha fet molt solet. L'unic dia que ens va ploure va ser a palermo i després de fer l'excursió, o sigui que no ens va influenciar en res!!! :-) :-) i de tunissia a plama de mallorca, buff!!! vam agafar molt mala mar i estava marejada com una sopa!!! :star:: :star:: Després passejavem per palma i encara anava d'un canto a l'altre! :o-o: :o-o: que malament!!!
Però en general molt, molt bé!!! Us volia escriure des del barco però quan vaig veure la tarifa d'internet em vaig escandalitzar! :[]:-): :[]:-): :[]:-): Com s'aprofiten!!! Lladres!!!!

Ara em ficaré una mica al dia i miraré de respondre a totes! :-) :-)

T'he anyorat moooolt!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* m'alegro que tot hagi estat bé, heu fet alguna amistat?? Què tal la gent del vaixell??? =0-0-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » ds. nov. 01, 2008 3:11 pm

gemma84 ha escrit:

Holaaaaaaaaa wapaaaaaaaaaaaaaa!!!!! que tal? a veure, posa'm una mica al corrent, fa alguns dies que no estic per aqui i ara obro per a posar-me una miquetona al dia i veig: soc a la Seu!!! pel que he llegit nomes puc dir-te que no et desanimis, que els començaments no són fàcils per a ninngú i ja veuras com totes les classes cada dia t'aniran moooolt millor! i els companys ja veuras com cada dia aniran menys al seu rollo i cada vegada et sentiras mes acompanyada i part del grup, dona't un temps i ja veuras els resultats! Jo quan començo cada curs també passo uns dies que moltes vegades arribes desanimat perque les coses no son com et pensaves que serien, però ja veuras que poc a poc les coses canvien!!!!!! SEGUR SEGUR! i si necessites qualsevol cosa i no estic per aqui.... un cop de telefon o un sms i apa! aqui estaré!!!!

Besitos wapaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! i animmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!

Hola gemma!! No sé pas si he fet bé, era una baixa per maternitat però m'han dit que segurament s'allargarà però ara tinc dubtes pq ami m'havien dit fins a finals de curs i els alumnes diuen que va dir que tornaría així que alo millor no es compacta la jornada i torna abans de temps!! Quina jugarreta!! Llavors sense feina i a l'atur!!! No sé estik una mica asustada amb tants canvis i lluny dels que estimo i de vosaltres!!! Però la experiència és mooolt bona, ara no callen ni a la de tres eh! no sé que més fer pq callin... Ja anirem parlant... he de marxar a dinar...
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants