NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » ds. nov. 01, 2008 8:27 pm

ise ha escrit:Hola noies!

Ja torno a la vida normal... :-( :-( tot lo bo s'acaba!!! Que hi farem!!!

Ens ho hem passat molt bé i veient el temps que us ha fet aquesta setmana nosaltres hem tingut moltíssima sort pq la majoria dels dies ens ha fet molt solet. L'unic dia que ens va ploure va ser a palermo i després de fer l'excursió, o sigui que no ens va influenciar en res!!! :-) :-) i de tunissia a plama de mallorca, buff!!! vam agafar molt mala mar i estava marejada com una sopa!!! :star:: :star:: Després passejavem per palma i encara anava d'un canto a l'altre! :o-o: :o-o: que malament!!!
Però en general molt, molt bé!!! Us volia escriure des del barco però quan vaig veure la tarifa d'internet em vaig escandalitzar! :[]:-): :[]:-): :[]:-): Com s'aprofiten!!! Lladres!!!!

Ara em ficaré una mica al dia i miraré de respondre a totes! :-) :-)

BENVINGUDA WAPISSSSSIMAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ENS HO HAS DE CONTAR TOT AMB PELS I SENYALS!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » ds. nov. 01, 2008 8:33 pm

ise ha escrit:Nena!!! molt bé pel fotograf!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: nosaltres vam anar a veure el Calafell de Tàrrega i ... vaya preus!!!

Seràs una marassa, segur!!! : bb : : bb : : bb : jo si que vull veure la foto amb la nebodeta!!! :-)) :-))

i nena cuida't aquest refredat que portes pq fa molts dies que l'estas arrossegant i no es bó!!! (+:-) (+:-)

Jejejej estem contetissims, perque casi segur al 99 % que será el nostre fotògraf!!! :-)ok:
2400 euros tot inclos.... tots els demes es disparen molt i a sobre aquest ens agrade molt com hu fa!!!

Ojala sigui bona mama, perque son lo millor els nens petits!!! mels estimo a tots!!!! :··;..:

La tos.. no marxe i mamare ma demanat hora al metge per dilluns... i volie divendres pero no va poder ser... tossuda... que hi farem...

M´alegro molt de tornarte a veure per aqui wapa!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » ds. nov. 01, 2008 8:35 pm

ise ha escrit:
miriameta ha escrit:Surprise!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: M'encanta!!!! Ets una artista!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » ds. nov. 01, 2008 8:38 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Nenes meves!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

escolteume ejjejejeej o llegiume millor dit!!!

A l´apartat de fires trobades i concursos del foro han posat un post amb l´amic invisible d´aquest any!!! Jo hi participaré, voleu vosaltres??

Lo que havia pensat es en fer-ho tambe entre nosaltres, serie perfecte, intim, no se explicarme jejeje quedar per Nadal i donarnos els regalets, i aixi tindrem un record unic del nostre primer nadal juntes compartint la mateixa il.usió. I aixi celebrem que la nostra amistat creix!!!!

Jo amb el nadal me torno molt boja, m´encante!!!!! I esta decidit, vui que vingueu a caseta meva.

No se jejeje que men dieu del amic invisible? si no voleu no passe res, jo hu entenc, jejeje :-)ok:

Un megabesito per cadascuna de vosaltres!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Ei guapes!!!!!!!!!!!! ja sóc aki és finde... estik intentant posar-me internet entre vaques i cabres allà dalt, espero tenir-ne pq la veritat és que sinó m'avurriré moooolt!!! Estoy en ello que ho sapigueu pq us anyoro molt no poder escriure cada dia!!! Per cert, jo m'apunto a lo de l'amic invisible, jo proposo fer un sopar per allà als voltants de nadal, una mika abans, i fer l'amic invisible, què us smbla??? Seria xul.lo!!! >.-<: >.-<: >.-<: A mi también m'encanta i aquest any més pq tindré vacances!!!!!!!!!!!!!! El primer nadal des que treballo que podré gaudir de l'ambient nadalenc sense haver de treballar... algo positiu que té aquesta feina!!!

M´enalegro de que veguis coses positives a la feina, això vol dir que ja ti estas fent una mica, anims wapa que ja quede poquet per Nadal!!!

Que be que us agradi la idea!!!! me fa moltissima ilusió!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » ds. nov. 01, 2008 8:38 pm

Perdona miriameta que no t'he dit res: m'encanta la invitació wuapíssima!!! Ja kda menys per donar-les eh!! Quina emoció. Perdona que no xarri tant amb vosaltres amb tu ise i amb tu miriameta stik fent tot el possible per tenir internet on sigui ok?? Tinc ganes q les coses siguin com abans encara q una mica més diferent. Hem de tornar aquedar aviat!!! Esmorzem dissabte que ve?? o fem algo!!! Vaaaa que necessito sentir-me acompanyada tota la setmana sola allà dalt... és un rotllo!!! :-( :-( M'alegro que tinguis fotògraf!!!!!! El preu està mooolt bé!! Quin 'es si es pot preguntar
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » ds. nov. 01, 2008 8:40 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Nenes meves!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

escolteume ejjejejeej o llegiume millor dit!!!

A l´apartat de fires trobades i concursos del foro han posat un post amb l´amic invisible d´aquest any!!! Jo hi participaré, voleu vosaltres??

Lo que havia pensat es en fer-ho tambe entre nosaltres, serie perfecte, intim, no se explicarme jejeje quedar per Nadal i donarnos els regalets, i aixi tindrem un record unic del nostre primer nadal juntes compartint la mateixa il.usió. I aixi celebrem que la nostra amistat creix!!!!

Jo amb el nadal me torno molt boja, m´encante!!!!! I esta decidit, vui que vingueu a caseta meva.

No se jejeje que men dieu del amic invisible? si no voleu no passe res, jo hu entenc, jejeje :-)ok:

Un megabesito per cadascuna de vosaltres!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Ei guapes!!!!!!!!!!!! ja sóc aki és finde... estik intentant posar-me internet entre vaques i cabres allà dalt, espero tenir-ne pq la veritat és que sinó m'avurriré moooolt!!! Estoy en ello que ho sapigueu pq us anyoro molt no poder escriure cada dia!!! Per cert, jo m'apunto a lo de l'amic invisible, jo proposo fer un sopar per allà als voltants de nadal, una mika abans, i fer l'amic invisible, què us smbla??? Seria xul.lo!!! >.-<: >.-<: >.-<: A mi también m'encanta i aquest any més pq tindré vacances!!!!!!!!!!!!!! El primer nadal des que treballo que podré gaudir de l'ambient nadalenc sense haver de treballar... algo positiu que té aquesta feina!!!

M´enalegro de que veguis coses positives a la feina, això vol dir que ja ti estas fent una mica, anims wapa que ja quede poquet per Nadal!!!

Que be que us agradi la idea!!!! me fa moltissima ilusió!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Miriameta no puc fer res m'es!!! Ja em fico prou trista els dilluns quan he d marxar i estar sola alla dalt!!! imagina-t, sort de vosaltres!!! A veure si podem xarrar mes si tinc internet pq aixo de no entrar al foro mesta matant...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » ds. nov. 01, 2008 8:43 pm

lluneta29 ha escrit:Perdona miriameta que no t'he dit res: m'encanta la invitació wuapíssima!!! Ja kda menys per donar-les eh!! Quina emoció. Perdona que no xarri tant amb vosaltres amb tu ise i amb tu miriameta stik fent tot el possible per tenir internet on sigui ok?? Tinc ganes q les coses siguin com abans encara q una mica més diferent. Hem de tornar aquedar aviat!!! Esmorzem dissabte que ve?? o fem algo!!! Vaaaa que necessito sentir-me acompanyada tota la setmana sola allà dalt... és un rotllo!!! :-( :-( M'alegro que tinguis fotògraf!!!!!! El preu està mooolt bé!! Quin 'es si es pot preguntar

Hola carinyet!!!!!!!!!!!!!! quina alegria!!!!!

Tu tranquil.la jejejej ja mu dius ara jijiji sip, l´Euge les vol donar per Nadal... jo per semana santa... no se... jeje al menos nomes quede imprimir i preparar... una cosa menys buffff

A vere si tens internet aviadet i podem xerrar!!!!!!

El finde que be me demanat festa per tenir temps al 100% aixi que vulgueu fer el que vulgueu fer... mi apunto!!!! pero deixeume temps pel meu nene tambe jejejejje

Es diu Digi art!!! i entre un munt de coses, es flipant...

Muacs!!!!!!!!! Quedem eh!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » ds. nov. 01, 2008 8:47 pm

lluneta29 ha escrit:
Miriameta no puc fer res m'es!!! Ja em fico prou trista els dilluns quan he d marxar i estar sola alla dalt!!! imagina-t, sort de vosaltres!!! A veure si podem xarrar mes si tinc internet pq aixo de no entrar al foro mesta matant...

Jo t´entenc... estar sola durant la setmana es un pal i mes sense internet... encara mes... :-( Pero pensa que hu has de fer!!! que es un canvi important i que no has d´aguantar a les "......" de l´altra feina!!! i que el finde que ve ens veurem!!! i que estas intentant tenir internet!!!! i que si hu aconsegueixes xerrarem!!!!! Anims!!! anims!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » ds. nov. 01, 2008 8:51 pm

lluneta29 ha escrit:Què tal la castanyada????? Nosaltres vam fer soparet a casa amb la colleta i dsps vam anar de pubs!! Va star bé, com un dia normal però amb els que t'estimes!!! >.-<: >.-<: Ara que només vinc els findes tinc l'agenda supper ocupada. X cert, ara ja teniu casa a la Seu, he llogat un piset fins al juny i bno hi steu convidades!!!!!!!!! Veniu a fer-me companyia ties!!!!!!!!!!! Que us anyoro mooolt!!!! Podriem anar de compres per Andorra, a Caldea.... etc... excursions per la neu etc... No hi veig res més positiu ties!!!

Jo mi apunto!!! quin morro eh jejejje m´agrade tot el que has dit jejejej mencante la neu, Andorra me la conec de pe a pa jejeje i caldea hi he anat mes de 10 vegades jejejejje buffff mu passo millor fent tot això que de compres!!!... jejejej
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » ds. nov. 01, 2008 9:11 pm

eiii!!! Ara hi pensava estem igual tu i jo ara... pq no veiem les nostres parelles excepte el finde, així que ens apoyem moralment!!! Ja vindreu totes un dia a la meva nova caseta... quin remei pendre-s'ho així!!! Sort que a final de mes cauen les peles i no he de tenir 50.000 mil feines per arribar a final de mes... i tindré més temps per estudiar... però tot plegat és xungo xungo a més la carretera ara que és hivern la cosa està xunga: neu, gel i jo ja estik escarmentada pq ja vaig tenir un susto fa uns anys i m'ha kdat la por a sobre...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » ds. nov. 01, 2008 10:36 pm

lluneta29 ha escrit:eiii!!! Ara hi pensava estem igual tu i jo ara... pq no veiem les nostres parelles excepte el finde, així que ens apoyem moralment!!! Ja vindreu totes un dia a la meva nova caseta... quin remei pendre-s'ho així!!! Sort que a final de mes cauen les peles i no he de tenir 50.000 mil feines per arribar a final de mes... i tindré més temps per estudiar... però tot plegat és xungo xungo a més la carretera ara que és hivern la cosa està xunga: neu, gel i jo ja estik escarmentada pq ja vaig tenir un susto fa uns anys i m'ha kdat la por a sobre...

Si, igual igual :-/ quin remei toque... Pero... que hi farem.... apoyo aceptat jejjeje

l´estabilitat coste molt d´aconseguir... tu estudia molt i vigila sobretot la carretera, i ara que be l´hivern cuida sobretot. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) Besitos wapa!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dg. nov. 02, 2008 8:25 pm

Ise, no se en quina resposta mu has demanat jejeje perque ja me fet un lio entre totes... la costum de no veuren cap jijiij :o-o:

Aqui esta la foto de la meva nebodeta wapa!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. nov. 03, 2008 2:04 pm

Que tingueu molt bona setmana nenetes meves!!!

Avui he començat les pràctiques de Lab. i estic contentissima!! Son 4 horetes cada mati i ja tinc ganes de tornarhi!!! ja us contare que tal me va!!

Aquesta tarde vaig al metge, a vere perque no sem cure la tos.

Quede una setmaneta justa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! per la fira wapissssimes!!!!!!!!!!!!!! no es emocionant? jejejej :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Lluneta!!! anims per començar be la setmana, ja queden 4 dies per tornar!!!

Ise!!! contans tot lo del creuer jejeje que volem saber i veure fotos!!!

cuca i gemma!!! esteu enfeinades eh!! entre treballar, estudiar, descansar i fer vida...

Noelieta!! on ets? que tal? que ens contes?

Muacs!!! :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dl. nov. 03, 2008 6:43 pm

hola wapess!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ja stic aki..he estat penjada uns dies pero ara mateix me poso al dia del que heu anat dient.
Ara ritorno.... :-))
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dl. nov. 03, 2008 6:50 pm

ets una artista wapa!!!!!!
et felicito!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ho sento per haber trigat a dirte algo
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dl. nov. 03, 2008 7:10 pm

ja me posat al dia, una miketa... a veure que anire a pams..

ISE: benvinguda!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jo també estic am la miriameta, volem que ens contis com t'ha anat tot!!!!!!!!

LLUNETA: abans de tot, moltes gracies i igualment; FELICITATS, ja ens queda menos, jejejej *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* trankila que ja veuras com tot passa volant, jo tambe se el que es tenir la parella lluny i nomes veurela el cap de setmana...me vaig tirar aixi casi 3 anys! Pero te dic lo mateix que totes, has fet molt bé!!!! :-)ok: Ja keda menos per divendres!!!!! vigila moltissim am la carretera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MIRIAMETA: segur que seras molt bona mami!1 seras una SUPER MAMIIIII. a mes a la foto de la nebodeta ja se te veu carona...jejejeee i l'Euge tambe.... :-)ok: AH!! que me penso que no te dit res del fotograf, ENHORABONA!!

GEMMA. com te va tot??
NOELIETA: on ets? fa molt que no sabem de tu....

Bno crec que mes o menos us he contestat a totes..(si me deixo algu ho sento, es per despiste) :o-o:

Tema del sopar del amic invisible, jo quan vulgueu. Pero hauriem de kedar antes per repartir els paperets i akestes cosetes, no?? k us sembla??
- ho sento pero akest finde el tinc a tope... dissabte la fira i diumenge me toke anar a una demostracio d un tipus de lluita japonesa ( coses del nino, pero ell vindra de totes totes a la fira i jo haig de anar a la demostracio, ho enteneu no???) es que me sap greu. De totes maneres com encara no se quines hores i com ho farem....no se no se, en principi no podre. :-( :-(
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dl. nov. 03, 2008 7:13 pm

kin rollo que tinc eh??? :-)
VISCA LES FANTASTIQUESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: gemma84 » dl. nov. 03, 2008 7:42 pm

hOLAAAAAAAAAAAAAAAA wapeeeeeeeeeeeeessssssssssssssssssssss!!!! ara he entrat i abans d'escriure he llegit una miquetona per a veure les novetats!!!

Ise m'alegro moltissssssim que hagi anat tan be el creuer, ja ens ho explicaras amb detalls quan ens veguem eh???? has fet moltes fotooooos??????

Miriameta, la teva nebodeta és una preciositat de nena! segur que et cau la baba!!!!!

Lluneta, anims per la feina, ja veuras com cada dia anira molt millor! a part, d'aqui a no res arriben les vacances de Nadal! que per cert, en tinc unes ganes...... passejar pel carrer major ben tapada i gaudint de les llums....aix...quines ganes!!!

Per cert, he vist que es comentava de quedar un dia, quin dia es??? ja tinc ganes de tornar-vos a veure! i si es per esmorzar, encara millor! així ja hauré dormit i seré més persona que la última vegada! jejejjejeje
Jo també m'apunto a lo del amic invisible! em sembla una idea genial!!!!!

Bueno wapes, deixo aixo obert i mentres aniré estudiant una miqueta, que sino em passara com cada any, les opos quedaran per l'últim dia i de miracles com a que no.....

Molts petonets wapeeeeeeessssssssssssssssssssssss!!!!!
Imatge
gemma84
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: miriameta » dl. nov. 03, 2008 8:25 pm

Pero si s´han conectat les meves nenes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oi quina ilu!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Bones a totes!!!!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. nov. 03, 2008 8:33 pm

cuca lleida ha escrit:

ets una artista wapa!!!!!!
et felicito!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ho sento per haber trigat a dirte algo

No hu sentis wapa!!!! les obligacions son les obligacions i ens conectem quan podem!!!! jejejej
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

AnteriorSegüent