i els meus cusinets bufffffffffffffffffffffffffff
jejejej jo vui tenir 3 o 4 fills....
Autor: miriameta » dl. nov. 03, 2008 8:35 pm
i els meus cusinets bufffffffffffffffffffffffffff
jejejej jo vui tenir 3 o 4 fills....

Autor: cuca lleida » dl. nov. 03, 2008 9:18 pm

Autor: miriameta » dl. nov. 03, 2008 9:53 pm
cuca lleida ha escrit:tu dis que si xiqueta! pero potser 4 son molts no??
jo sempre he dit que en vull tenir com a minim 2, no se per allo dels fills unics...no se. suposo que com jo i el tete ens ho hem passat tan be junts .
k tal les practikes al laboratori?? (per cert miriameta, que es el que estudies...algo relacionat am la medicina me sona, potser vaig mal encaminada...)
![]()

Autor: cuca lleida » dl. nov. 03, 2008 10:02 pm
miriameta ha escrit:cuca lleida ha escrit:tu dis que si xiqueta! pero potser 4 son molts no??
jo sempre he dit que en vull tenir com a minim 2, no se per allo dels fills unics...no se. suposo que com jo i el tete ens ho hem passat tan be junts .
k tal les practikes al laboratori?? (per cert miriameta, que es el que estudies...algo relacionat am la medicina me sona, potser vaig mal encaminada...)
![]()
Hola wapisssima!!!!
he dit 3 o 4, pero tambe s´ha de pensar en el money money!! jajajaja jo amb 2 no se.. hu vec be pero justet... i 3 serie lo ideal!!! quina felicitat, pero si tinc 2 fills i al tercer part me surten gemelets... pues seran 4 jajjaja!!! mare meva.. si me sentís l´Euge..... ¬¬
Estudio per a tecnic de laboratori, extraccio de mostres, procesament i analisis, buffffffffff quina passada!!!
mati practiques i tarde 2on curs. ara faig immunologia i bioquimica, i l´any passat micribiologia i hematologia entre d´altres... la meva salsa vamos perque si per mi fos ja seria forense o pediatra neonatòloga.
Aixi que gens desencaminada!!!!!![]()

Autor: miriameta » dl. nov. 03, 2008 10:12 pm

Autor: cuca lleida » dl. nov. 03, 2008 10:26 pm
si puc tornare a conectarme un ratet, pero no se pq tinc reunio a l'escola....
quines ganes que tinc

Autor: miriameta » dl. nov. 03, 2008 10:27 pm
cuca lleida ha escrit:bno wapixima ho sento pero vaig a fer el sopar i a momir que dma me toca matinar....si puc tornare a conectarme un ratet, pero no se pq tinc reunio a l'escola....
bno lo dicho...bona nit
i que totes tingueu un molt bon DIMARTS, ja queda menos per la fira
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quines ganes que tinc
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
muacsssss

Autor: lluneta29 » dt. nov. 04, 2008 3:01 pm
Noies.. sort en tinc de vosaltres!!! Vinga apujem el foro amunt i fem una altra quedada!!! Què us sembla si kdem x esmorzar aquest dissabte o el que ve?? Feu votacions i a veure quin surt guanyant!!
Autor: miriameta » dt. nov. 04, 2008 5:55 pm

Autor: ise » dt. nov. 04, 2008 8:20 pm

Autor: miriameta » dt. nov. 04, 2008 8:36 pm
jejej

Autor: cuca lleida » dt. nov. 04, 2008 9:29 pm

Autor: miriameta » dt. nov. 04, 2008 10:26 pm

Autor: cuca lleida » dt. nov. 04, 2008 10:32 pm
miriameta ha escrit:VISCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LES FANTÀSTIQUES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Qui vol anar al cine?????
Cuca les pràctiques cada dia m´agraden mes, m´han encarregat ja un munt de coses!!! me sento una mes!!! I això que es el segon dia!! Son estupendes les noies d´alli. I aprenc un munt de coses!!!

Autor: cuca lleida » dt. nov. 04, 2008 10:46 pm

Autor: ise » dc. nov. 05, 2008 8:08 am
ara m'imprimiré les invitacions! jejeje. una pregunta, en puc demanar més???
quin malson!!!

Autor: ise » dc. nov. 05, 2008 8:14 am

Autor: ise » dc. nov. 05, 2008 8:16 am

Autor: Pacresol » dc. nov. 05, 2008 4:53 pm

Autor: cuca lleida » dc. nov. 05, 2008 5:46 pm
ise ha escrit:He fet aquest calendari per que anem posant els dies que ens vagin bé per fer totes les coses abans de nadal!!! jejeje
i em sembla que de coses a fer en falten, pot ser???