SIN VESTIDO...

un any fantàstic.

EntradaAutor: XIKAAA » dc. nov. 05, 2008 10:35 am

yo también quiero empezar a mirar, me da una envidia sana de las que ya han encontrado su vestido..
Yo es que mirando por las webs me gustan tantos... ejjeje
Empezare el 13/12 a mirar, porque sólo puedo ir los fines de semana y los tengo todos ocupados hasta ese... Que Mi****!
Imatge
XIKAAA
:: meganúvia

Entrades: 9039
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 4:59 pm
Ubicació: baix llobregat

EntradaAutor: Bianny » dc. nov. 05, 2008 10:37 am

xikaa pues ya somos dos nenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
cuando empieze se k no podre parar jajajajaajaja
Imatge

http://nuvis.org/bianny_carlos2009
Ya somos la familia Rodriguez!!!
Bianny

Entrades: 8837
Membre des de: dj. oct. 16, 2008 7:56 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: XIKAAA » dc. nov. 05, 2008 11:16 am

a lo millor a la 1ª que anem ja ens agrada i ja prou. però... a mi hem passa lo mateix amb la meva mare, tinc dos caps de setmana ocupats jo i els altres dos els té la meva mare o sigui que fins el 13/12 res de res.
ÀNIM NOIES!
Imatge
XIKAAA

Entrades: 9039
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 4:59 pm
Ubicació: baix llobregat

EntradaAutor: snow » dj. nov. 06, 2008 4:40 pm

6 mesos son un bon marge de temps. Apurant apurant, 3 i mig,... pero per a anar a minim de temps recomanable, es questio d'encarregar-lo amb 4 mesos de temps,.. per tant, entre que mires, el trobes, t'agrada, t'ho penses,... 6 es bona cosa per a començar a mirar. Que s'hi va abans i es troba el que es vol?? de conya, mes tranquiles totes,....
Peor no apureu massa, que llavors patireu, vosaltres i la botiga,... que darrera d'un vestit hi ha mes gent de la que us podeu imaginar!!!
snow

Entrades: 30
Membre des de: dl. feb. 12, 2007 11:15 pm

EntradaAutor: snow » dj. nov. 06, 2008 5:35 pm

Normal NyiNyi,... a més, amb la quantitat d'informació que tenim ara a disposició,... imagina't,... complicadissim,... i a les fotos tooooots son tant bonics!!! i toooooots queden tant be!!!
El cas es trobar-ne un que t'agradi, que t'hi trobis comoda (importantissim!!! pensa que el portaràs tot el dia!!) i que t'hi sentis guapa!!!
El vestit es molt important, pero les sensacions que t'ha de trametre son les mateixe que qualsevol altre cosa que et compris de roba. Oi que hi ha vegades que una samarreta et senta de conya??? i no saps que te d'especial, sencillament que t'hi veus be!! doncs per al vestit el mateix. No t'hi atabalis, es com tot,...
snow

EntradaAutor: snow » dj. nov. 06, 2008 5:56 pm

Noooo!!!!
jo soc una "profesionas" de les nuvies,... treballo per a una empresa de la que no diré el nom, soc una enamorada de la meva feina i de tot el que l'envolta. M'encanta!!!
I mira,... demà fa 16 anys que em vaig casar!!!

MAREDEDEUSENYOR COM PASSA EL TEMPS!!!!
snow

EntradaAutor: snow » dj. nov. 06, 2008 6:01 pm

Si noia!!!
ara marxo que tinc feina!!!

ens "llegim"!!! i qualsevol cosa,.. si us puc ajudar (a part de fer-vos autoconsciencia de la vostra imatge i pes) aquí em teniu!!
snow

Anterior

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants