POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: medea7 » dj. nov. 06, 2008 4:51 pm

Madre mia pues yo tengo poca fuerza de voluntad.Despues de comer me he comido un trocito de pastel...es que si esta en casa no puedo evitarlo,ademas me sienta de bien algo de choco despues de comer...mmmmmm.

Estoy pensando en hacer algo de mesoterapia,que me pinchen un poco los michelines a ver si para la boda estoy algo mejor porque a ver como paseo estos michelines y estas lorzas por el Caribe....
Imatge
medea7
:: núvia rookie

Entrades: 67
Membre des de: dj. feb. 15, 2007 10:13 am

EntradaAutor: snow » dj. nov. 06, 2008 4:51 pm

Noies tres coses a tenir presents per a fer regim:
1. no hem de fer regim, hem d'apendre a menjar be, es a dir, esmorzar i fora la mania que tenim al pais de no menjar res i nomes un café!! Craso error!!! s'ha d'esmorzar. Millor si es fa sense passar-se de calories, es a dir, res de xocolates i coses d'aquestes. Que sou de café amb llet?? ok, cafe amb llet amb llet semi o descremada. Un entrepa petitó de formatge light o "pavo" (gall d'indi per a les puristes). A mig mati,.. alguna coseta,.. una peça de fruita, yohugurt,... fins i tot un mini entrepa. Dinar correctament, no menjar res no ens soluciona el tema, l'empitjora. Fibra, llegum i proteina. Es a dir, per exemple una amanida amb tonyina (al natural per a no passar-nos amb els greixos) i llenties es un apat complert. A mitja tarda,.. ens podem permetre alguna coseta, per a no arribar a la nit amb la boca oberta. Sopar lleuger, verdureta, peix a la planxa,....
2. si en un mometn determinat ens venen unes ganes boges de crospir-nos alguna cosa dolça, fem-ho, no es questio d'afartar-se pero si de treure's el cuc,... la repressio es molt dolenta i al final nomes aconseguim engegar el regim a pastar fang. La xocolata, per exemple, de 85% es un bon ajud.
3. AIGUA!!!! no engreixa, ajuda a eliminar liquids,.... l'or transparent de les dietes!!! el topic dels dos litres i mig diaris,...

I voleu saber el meu truc particular???? Cauré en un topic de moda ultimament, pero sincerament es agradable i funciona com mai no m'hagués pensat: la dança del ventre!!! Nenes,... relaxa, et fa moure sense grans preparacions fisiques,.... i el que mes treballa es el que mes ens fa patir, cintura i panxa!!!! en serio que per a mi a estat una descoberta!!!
snow

Entrades: 30
Membre des de: dl. feb. 12, 2007 11:15 pm

EntradaAutor: silviangel » dj. nov. 06, 2008 5:17 pm

snow ha escrit:Noies tres coses a tenir presents per a fer regim:
1. no hem de fer regim, hem d'apendre a menjar be, es a dir, esmorzar i fora la mania que tenim al pais de no menjar res i nomes un café!! Craso error!!! s'ha d'esmorzar. Millor si es fa sense passar-se de calories, es a dir, res de xocolates i coses d'aquestes. Que sou de café amb llet?? ok, cafe amb llet amb llet semi o descremada. Un entrepa petitó de formatge light o "pavo" (gall d'indi per a les puristes). A mig mati,.. alguna coseta,.. una peça de fruita, yohugurt,... fins i tot un mini entrepa. Dinar correctament, no menjar res no ens soluciona el tema, l'empitjora. Fibra, llegum i proteina. Es a dir, per exemple una amanida amb tonyina (al natural per a no passar-nos amb els greixos) i llenties es un apat complert. A mitja tarda,.. ens podem permetre alguna coseta, per a no arribar a la nit amb la boca oberta. Sopar lleuger, verdureta, peix a la planxa,....
2. si en un mometn determinat ens venen unes ganes boges de crospir-nos alguna cosa dolça, fem-ho, no es questio d'afartar-se pero si de treure's el cuc,... la repressio es molt dolenta i al final nomes aconseguim engegar el regim a pastar fang. La xocolata, per exemple, de 85% es un bon ajud.
3. AIGUA!!!! no engreixa, ajuda a eliminar liquids,.... l'or transparent de les dietes!!! el topic dels dos litres i mig diaris,...

I voleu saber el meu truc particular???? Cauré en un topic de moda ultimament, pero sincerament es agradable i funciona com mai no m'hagués pensat: la dança del ventre!!! Nenes,... relaxa, et fa moure sense grans preparacions fisiques,.... i el que mes treballa es el que mes ens fa patir, cintura i panxa!!!! en serio que per a mi a estat una descoberta!!!

ACIES ACIES SNOW!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
amb aquets consells t'apujen molt la moral!! : kissd :
09 de Maig del 2009 ----- 10 MESOS CASADA i a l'Agustí li queden 8 setmanes per neixer!!!
silviangel
:: núvia experta

Entrades: 800
Membre des de: dg. set. 14, 2008 6:53 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: snow » dj. nov. 06, 2008 5:31 pm

Jo m'he passat la vida intentant perdre pes,... sense que me'n sobrés massa, epro amb la mania que tenim de la primera a la ultima (excepte alguna excepció que el que vol es engreixar-se,.. que sapigueu que fan una rabia,... sana pero rabia, que collons!!) he fet sempre molt esport, pero entre un trencament de lligament creuat i una hernia discal,.. doncs al final tot va a la baixa (per posicions) i en creixement (per pes i mides). Al final em vaig dir que prou de tanta tonteria, i tot i que tinc un master de dietetica i nutrició, em calia ajud extern,... el cas, una dietista de manual si voleu (sentirla es com llegir de nou els apunts del master) pero vaig decidir, per una vegada, fer cas del que em deien, tot i que master i el que vulgueu era ben esceptica,... pero noies,... la primera sorpresa he estat jo!!! paciencia, res de voler baixar un munt de kilos en quatre dies,... que no som una maquina, som persones, amb una constitució,... i portar-se be no es tant dificil. Res d'esforços sobrehumans i passar gana!!! NOOOOO!!!!
I a mes,... desenganyeu-vos,.... els vostres nois estan encantats de com sou, i les imatges de secalls que ens venen,... a ells NO ELS HI AGRADEN!!! amb els anys he descobert que no els hi agrada abraçar un sac d'ossos!!!
A cuidar-se, perque us sentireu millor, pero cuidar-se no vol dir passar gana, i no estareu mes guapes el dia del vostre casament per pesar un kilo menys!!! Viviu!!!
snow

EntradaAutor: silviangel » dj. nov. 06, 2008 5:38 pm

:mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
aixo es fantastic!!!!
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* et faig la ola snow!! com no hi ha cap emotico que me la faci t'envio milers de cheerleaders!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
09 de Maig del 2009 ----- 10 MESOS CASADA i a l'Agustí li queden 8 setmanes per neixer!!!
silviangel

Entrades: 800
Membre des de: dg. set. 14, 2008 6:53 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: snow » dj. nov. 06, 2008 5:42 pm

Nena!!! que m'emociono i tot!!!!

si es que es veritat, que nassos!!!

si ens atabalem amb els kilos i al final que???? si no s'adonen ni de que has anat a la perruqueria!!! si en el fons,... som nosaltres les que ens fem la punyetera pressió!!!

A menjar be que es sa i a fer dança del ventre, que et redueix d'on vols, et fa sentir guapa i t'ho passes de conya!!!

I la resta,..... A QUI NO LI AGRADI QUE NO MIRI!!!
snow

EntradaAutor: medea7 » dj. nov. 06, 2008 5:48 pm

Si es cierto que la presion nos la hacemos nosotras porque mi novio dice que no es para tanto y que estoy bien pero es que yo no me siento bien asi como estoy.Siempre he estado super super delgada y tambien me dejé el deporte y no veas que cambio de cuerpo y no me acostumbro a verme asi,asi que si hago algo de dieta ( que soy incapaz ) es por mi y despues para gustarle mas a el.Yo no quiero perder muchos kilos,lo unico que me molesta son los michelines y la barriga el resto me da igual.Pero es lo mas complicado de quitar...Por eso he pensado en algo de mesoterapia,que pensais?
Imatge
medea7

Entrades: 67
Membre des de: dj. feb. 15, 2007 10:13 am

EntradaAutor: snow » dj. nov. 06, 2008 5:51 pm

Ara riureu,... sabeu quan m'aprimo jo tranquilament?? doncs quan el carallot aquell marxa de viatge per feina i deixa de fer aparicions amb coooopes de cervesa gelada,.... amb entrepanets de fuet,.... amb pastissets arabs,....
la dietista flipa perque tant aviat vaig la mar de be com m'estanco,... quan li vaig explicar es va fer un fart de riure!!!

Li vaig prometre que li portaria,... es un cas com un cabás!!! Aixó si,.. ell es mira al mirall i es troba estupendo!!! i no es que tingui un mitxelin no!!! te un neumatic de F1!!! i tant panxo el tio!!! i jo atabalada,....
tsch,..... HOMES!!!!
snow

EntradaAutor: snow » dj. nov. 06, 2008 5:53 pm

Medea7,... deixa't estar de tractaments cosmetics i mandangues,... dança del ventre, en serio!!! mes barato, mes efectiu, mes social, mes divertit,... i que caram,... fes-li la dança del ventre i veuràs que passa!!!
snow

EntradaAutor: loreyn » dj. nov. 06, 2008 5:55 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
por la narración, pero ponerlo en pratica cueeestaa
Imatge
Crónica Lorena y Oscar: viewtopic.php?t=19789
loreyn
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 11978
Membre des de: dt. abr. 29, 2008 1:57 pm

EntradaAutor: snow » dj. nov. 06, 2008 5:59 pm

El divertit del meu es que quan ens vem coneixer, no li donessis ni una pizza, ni una copa de vi ni formatge que no fos el ventero aquell blanc sense gust,... ara com t'agafi un tros de cabrales, ja l'has vist prou!!!
snow

EntradaAutor: SaraC » dj. nov. 06, 2008 6:15 pm

Snow!!! Quina ilu llegir tot aixo! La veritat es que jo ja sabia tot elq ue has posat, pero em deixo anar tant! Soc molt poc constant, pero no només amb el menjar... amb tot. I sobre tot al migdia que dino sola a casa em faig el primer que trobo... pq em fa pal cuina :o-o:

Pero bueno crec que ho estic fent be, porto uns 5 kilos i mig en 2 mesos i l¡aobjectiu son 10 mes en 5 o 6 mesos mes... pòquet a poc i contolat per un metge... :-)ok:

Bueno...

ANIMS A TOTES QUE PIODEM... PERO BÉ COM DIU LA SNOW!!!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
SaraC
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

EntradaAutor: snow » dj. nov. 06, 2008 6:49 pm

Doncs vas prou be SaraC.

Truquillo per als migdies, que hi ha poques ganes de cuinar-se res,... les bosses d'amanida ja neta, tallada, barregada, que porten una mica de pastanaga,.... un bossa a un bol, llauneta de tonyina al natural (o amb oli), uns tomaquets cherry que no cal ni tallar-los, i apa!! peça de fruita per a acabar i es tant o mes rapid que el socorregut entrepà i força mes dietetic. Un parell de torrades per a posar una mica de hidrats de carboni sempre va be. Un altre dia esparrecs de llauna a l'amanida, un altre dia una mica de llenties (de pot passades per sota l'aigua per a treure'ls l'enganxos del midó),..... i per a quan fa mes fret, el que cuinis a la nit, la verdureta per exemple, en cuines una racció més i et servirà per a tenir el dinar fet rapidament.

Tot plegat es facil i nenes,... BARATO!!!!
snow

EntradaAutor: SaraC » dv. nov. 07, 2008 10:33 am

CHICAS ANIMO!!!
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Que viene el moneto dificil de la semana para la mayoria...

Un beso!!!
Imatge
SaraC

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

EntradaAutor: aglaya79 » dv. nov. 07, 2008 11:26 am

aliaga79 ha escrit:aglaya qué es la montoliva????
(qué ignorante soy por diossss)

uy pensaba q lo conocias es una masia q esta cerca del morell

y madre mia! hacen la montolivada

por 22e

te ponen 1 olla con escudella sirvete lo q quiera

te traen ensalada

pan tostado (con tomates y ajos en una cestita)

Una cestita con embutidos: fuet, salchichon, lomo, chorizos, butifarra... varios tipos de queso y un jamon. y también cortate lo q te parezca

Y luego carne a la brasa: cordero, longaniza, butifarra, conejo... .(de esto traen menos... pero ya te haces a la idea

Y postre!
Imatge
aglaya79
:: meganúvia

Entrades: 8883
Membre des de: dg. març 30, 2008 11:40 am

EntradaAutor: sylvya » dv. nov. 07, 2008 12:21 pm

Chicas a parte de la dieta, que la llevo bastante bien, el lunes que viene............ empiezo a salir a correr por las mañanitas!!!! que palo!!! con lo poco que me gusta........ pero bueno todo sea para volver a poner a raya la flacidez!!!!
Imatge
sylvya
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4395
Membre des de: dg. juny 15, 2008 6:50 pm
Ubicació: sant boi de llobregat

EntradaAutor: aliaga79 » dv. nov. 07, 2008 12:28 pm

como sube el post!!!
:mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dv. nov. 07, 2008 12:35 pm

aglaya79 ha escrit:
aliaga79 ha escrit:aglaya qué es la montoliva????
(qué ignorante soy por diossss)

uy pensaba q lo conocias es una masia q esta cerca del morell

y madre mia! hacen la montolivada

por 22e

te ponen 1 olla con escudella sirvete lo q quiera

te traen ensalada

pan tostado (con tomates y ajos en una cestita)

Una cestita con embutidos: fuet, salchichon, lomo, chorizos, butifarra... varios tipos de queso y un jamon. y también cortate lo q te parezca

Y luego carne a la brasa: cordero, longaniza, butifarra, conejo... .(de esto traen menos... pero ya te haces a la idea

Y postre!

tia, silvia, y cuando lo hacen???
mola!!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aglaya79 » dv. nov. 07, 2008 12:43 pm

siempre q yo sepa

nosotros fuimos en domingo

xo abren todos los dias

también esta Montolivada Iberica (q es mas cara) tienen menu de doming: muy completito también

Y hacen calçotadas

Pero esto es una bestialidad de dieta!
Imatge
aglaya79

Entrades: 8883
Membre des de: dg. març 30, 2008 11:40 am

EntradaAutor: Kaoru » dv. nov. 07, 2008 3:17 pm

Noslatres anem a la dietista els 2 i precisament la dieta que ens han donat és com ho has dit snow!!!
En 2 setmanes m'he aprimat mig kilo però estic contenta pq también gràcies a la mesoterapia m'he desinflat moltissim i torno a tenir genolls!!!!Tinc molta retenció de liquids...
Kaoru
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5317
Membre des de: dj. juny 26, 2008 8:52 pm
Ubicació: Esplugues del Llobregat

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants