Autor: miriameta » dj. nov. 06, 2008 8:24 pm

Autor: miriameta » dj. nov. 06, 2008 8:32 pm

Autor: cuca lleida » dj. nov. 06, 2008 8:35 pm

Autor: miriameta » dj. nov. 06, 2008 8:42 pm

Autor: cuca lleida » dj. nov. 06, 2008 8:44 pm

Autor: miriameta » dj. nov. 06, 2008 8:47 pm

Autor: miriameta » dj. nov. 06, 2008 8:53 pm
ise ha escrit:Bon dia guapes!![]()
![]()
Miriameta, el dia 8 tantes coses jo no puc fer... el cine jo el deixaria per un altre dia![]()
, però que cadascuna fiqui els dies que l'hi van bé, i després ja mirarem quin dia té mé quorum per fer cada cosa.
L'esmorzar també era per coneixer a la Noelieta, esperem a veure si ens diu un dia que a ella l'hi vagi bé, però igualment en podem fer més!
Jo, en principi, l'unic cap de setmana que no hi seré és el del 22 i 23 de novembre.
Nenes hem trobo fatal![]()
![]()
no vull ser dona!!!!
![]()
![]()
de vegades jo tampoc jejej sobretot cada mes... pero si vui tenir fillets... m´haure d´aguantar encara que no me mogui del llit.

Autor: miriameta » dj. nov. 06, 2008 9:01 pm
lluneta29 ha escrit:queden dos dies per la fira nenes!!!!!!!!!! Quines ganes d'anar-hi encara que no concretem res!!! Queda encara moooolt de temps!!!! Però aquí a dalt de la seu se'm passen els dies volant, i més quan fas el que realment t'agrada... ara és durillo enfrentar-te dia a dia amb bèsties d'animalons com són alguns!!! Mare meva... tinc la veu de tant cridar... que ja no em reconec!!!![]()

Autor: cuca lleida » dj. nov. 06, 2008 9:10 pm

Autor: Pacresol » dj. nov. 06, 2008 11:41 pm
y no se podra recoger la piruleta de chocolate el domingo???? es que yo no puedo ir
porque curro!!!!! miriameta solo sera el sabado lo de la piruleta???? ostras que rabia, ey dices que tienes precios de la fonda pasamelos porfa. Porfa pasarme precios de menus y presupuestos de restaurantes. Gracias
Autor: Pacresol » dv. nov. 07, 2008 12:06 am

Autor: miriameta » dv. nov. 07, 2008 12:46 am

Autor: Pacresol » dv. nov. 07, 2008 11:46 am

Autor: ise » dv. nov. 07, 2008 3:01 pm

Autor: ise » dv. nov. 07, 2008 3:07 pm
miriameta ha escrit:ise ha escrit:Bon dia guapes!![]()
![]()
Miriameta, el dia 8 tantes coses jo no puc fer... el cine jo el deixaria per un altre dia![]()
, però que cadascuna fiqui els dies que l'hi van bé, i després ja mirarem quin dia té mé quorum per fer cada cosa.
L'esmorzar també era per coneixer a la Noelieta, esperem a veure si ens diu un dia que a ella l'hi vagi bé, però igualment en podem fer més!
Jo, en principi, l'unic cap de setmana que no hi seré és el del 22 i 23 de novembre.
Nenes hem trobo fatal![]()
![]()
no vull ser dona!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
de vegades jo tampoc jejej sobretot cada mes... pero si vui tenir fillets... m´haure d´aguantar encara que no me mogui del llit.
A vere si l´Enric te fa mimitos eh!!!!![]()

Autor: miriameta » dv. nov. 07, 2008 6:40 pm

Autor: ise » dv. nov. 07, 2008 6:58 pm

Autor: cuca lleida » dv. nov. 07, 2008 8:02 pm
)

Autor: cuca lleida » dv. nov. 07, 2008 8:06 pm
perdona.. Ise tiene toda la razon en la feria encontraras un monton de fotografos y los restaurantes de lleida...me parece que van todos los grandes...

Autor: miriameta » dv. nov. 07, 2008 8:14 pm
ise ha escrit:Hola guapetona!!!![]()
Ara hem trobo bastant millor!![]()
deu ser la suma de mimitos! jejeje
Com han anat les practiques avui?