POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: silviangel » dv. nov. 07, 2008 6:07 pm

snow ha escrit:Nena!!! que m'emociono i tot!!!!

si es que es veritat, que nassos!!!

si ens atabalem amb els kilos i al final que???? si no s'adonen ni de que has anat a la perruqueria!!! si en el fons,... som nosaltres les que ens fem la punyetera pressió!!!

A menjar be que es sa i a fer dança del ventre, que et redueix d'on vols, et fa sentir guapa i t'ho passes de conya!!!

I la resta,..... A QUI NO LI AGRADI QUE NO MIRI!!!

JAJAJAJAJAA :-)0(-:
i quina rao tens!!!
09 de Maig del 2009 ----- 10 MESOS CASADA i a l'Agustí li queden 8 setmanes per neixer!!!
silviangel
:: núvia experta

Entrades: 800
Membre des de: dg. set. 14, 2008 6:53 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: silviangel » dv. nov. 07, 2008 6:10 pm

Kaoru ha escrit:Noslatres anem a la dietista els 2 i precisament la dieta que ens han donat és com ho has dit snow!!!
En 2 setmanes m'he aprimat mig kilo però estic contenta pq también gràcies a la mesoterapia m'he desinflat moltissim i torno a tenir genolls!!!!Tinc molta retenció de liquids...

aixo de la mesoterapia va de piiiiiiiiiiiiip................ mare!!! tambe m'ho faig! i no perdo pes! pero si volum!!! es fantastic, la gent me veu mes prima i jo continuo pesant lo mateix, ara si! algun dia començare a perdre pes, quan deixi d'atiborrarme els caps de setmana, perque entre setmana soc una santa i tinc clarisim el que he de menjar i ja m'agrade, pero el findeeeeeeeeee fuuuuuuuuuuu.... sense comentaris!!!! jejejeeje m'haure de buscar un hobby per a no enrecordarme de la teca!! jejejejejejejej
09 de Maig del 2009 ----- 10 MESOS CASADA i a l'Agustí li queden 8 setmanes per neixer!!!
silviangel

EntradaAutor: snow » dv. nov. 07, 2008 7:37 pm

EP!!!!

la conya de la masia aquesta fa venir gana!!!!

AIXO ES TRAMPA!!!!
snow

Entrades: 30
Membre des de: dl. feb. 12, 2007 11:15 pm

EntradaAutor: metalhet » dv. nov. 07, 2008 8:21 pm

Una preguntaaaaaaaa!!!

Digueu-me ignorant, però em podeu explicar què és això de la mesoteràpia??? És molt car???

asieeeeeeeeeeeees!!!! :: orrr::
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: silviangel » dv. nov. 07, 2008 11:07 pm

lo de la mesoterapia es un tractament, que te punxen uns liquids que te desfan la grasa en els llocs localitzats, i fan que drenis aixi que per la retencio de liquids tambe es meravellos!!
des de el meu punt de vista no es gaire car perque realment dona resultats i ho fas juntament amb una dieta per perdre pes ( ho fa un metge eh...) jo vaig cada tres setmanes o un mes i me costa la visita 30 euros. i tambe me fan acupuntura ( me claven unes agulles a la panxa i me pasen corrents i me posen per l'ansietat unes boletes a les orelles ) :-))
silviangel

EntradaAutor: Kaoru » dv. nov. 07, 2008 11:37 pm

jo vaig 2 cops a la setmana i un mes que són 8 sessions em costen 100€ està de conya i la visita no la cobren pq m'entra per la mutua...
és una meravella, ja sento les cames tan cansades!!!!
Kaoru
:: supernúvia

Entrades: 5317
Membre des de: dj. juny 26, 2008 8:52 pm
Ubicació: Esplugues del Llobregat

EntradaAutor: Kaoru » dg. nov. 09, 2008 7:37 pm

Amb aixo prepareu-vos a pixar!!!!
Kaoru

EntradaAutor: SaraC » dl. nov. 10, 2008 9:08 am

No pateixis NyiNyi! No ets la unica, a mi también em passen aquestes coses i aquest cap de setmana mes, he estat a Bruseles que esta la meva cosia alla d'erasmus i.... esn hem passat! Pero bueno, ara durant la semana a fer bondat!
No se crec que si et reprimeixes massa es pitjor, pq sino despres... menjes el doble! A més si menjar alguna cosa concreta et fa feliç... pq no donarse un gust? Sempre que no et passis tots els dies!!!

Anim!
Imatge
SaraC
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

EntradaAutor: SaraC » dl. nov. 10, 2008 10:39 am

Res guapa! per aixo estem!!!
El que cal es animar-nos les unes a les altrres! Aixi podem tirar endavant millor!
Imatge
SaraC

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

EntradaAutor: Kaoru » dl. nov. 10, 2008 12:11 pm

Doncs noslatres intentem fer tota al bondat que podem que per aixo ho fem!!!!!I costa molt reprimir-se...
Kaoru

EntradaAutor: sylvya » dl. nov. 10, 2008 12:29 pm

Hoy he salido a correr.......... y chicas.............. estoy muerta!!!!! solo he podido estarme 15 minutos pero para ser el primer dia no esta mal no??
Ahi dios mio lo que tiene que hacer una pa estar monisima de la muerte!!!!
Imatge
sylvya
:: núvia de platí

Entrades: 4395
Membre des de: dg. juny 15, 2008 6:50 pm
Ubicació: sant boi de llobregat

EntradaAutor: aliaga79 » dl. nov. 10, 2008 6:06 pm

nenis, habéis hecho bondad este finde...?
yo, ufff... fatal: el viernes, cena en el lizarran, comida el sábado en casa de mi mami, por la noche, bautizo del crio de unos amigos, y el domingo, orgía calórica en casa de mis suegros...

aaaah!!!! :--(
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: medea7 » dl. nov. 10, 2008 6:25 pm

aliaga79,no te preocupes yo tampoco he hecho nada.Sabado noche comiendo pizza y chuches,chocolates...etc,y anoche gachamiga y 1 huevo frio...mare mare,asi no hay quien pierda kilos pero es que se ponen en mi casa a comer y a ver que hago.Hoy he comido poco pero por la tarde me he comido 2 trozos de torta,mmmmmmmm,asi que esta noche cenaré ligera,sino...

Me deprimo de ver que no tengo fuerza de voluntad para ponerme a dieta.
Imatge
medea7
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 67
Membre des de: dj. feb. 15, 2007 10:13 am

EntradaAutor: sylvya » dl. nov. 10, 2008 6:58 pm

Chicas venga!!!!! que si veo que flakeais mando la dieta y el ejercicio a la m..........
Imatge
sylvya

Entrades: 4395
Membre des de: dg. juny 15, 2008 6:50 pm
Ubicació: sant boi de llobregat

EntradaAutor: Repo » dl. nov. 10, 2008 8:31 pm

Yo esta noche tengo verduritas a la brasa y pollo a la plancha... con lo poco que me gustan las verduras! Pero todo sea por perder unos kilillos, que ya llevo 2!! Eso sí, esta mañana he ido a comprarme un bocadillito de jamón para desayunar y bufff, qué mal lo he pasado viendo los croasanes de chocolate, las palmeras... bufff! eso y el pan es lo que más me cuesta pero ... luego valdrá la pena. Yo lo que hago para no pasarlo mal es darme un caprichito si durante la semana me he portado bien...por ejemplo partirme una palmerita de chocolate con mi novio. *.-o-o.*
Imatge
Repo

Entrades: 735
Membre des de: dt. juny 17, 2008 6:34 pm

EntradaAutor: Jess_1981 » dl. nov. 10, 2008 10:53 pm

Yo este finde me he portado mal. Es que llega el finde y no puedo.
Jess_1981
:: núvia d'argent

Entrades: 2614
Membre des de: dl. jul. 21, 2008 10:46 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: aliaga79 » dt. nov. 11, 2008 9:33 am

medea7 ha escrit:aliaga79,no te preocupes yo tampoco he hecho nada.Sabado noche comiendo pizza y chuches,chocolates...etc,y anoche gachamiga y 1 huevo frio...mare mare,asi no hay quien pierda kilos pero es que se ponen en mi casa a comer y a ver que hago.Hoy he comido poco pero por la tarde me he comido 2 trozos de torta,mmmmmmmm,asi que esta noche cenaré ligera,sino...

Me deprimo de ver que no tengo fuerza de voluntad para ponerme a dieta.

medea, qué es gachamiga??? :-)ok:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dt. nov. 11, 2008 9:35 am

bueno, ánimo!!! ha empezado la semana y toca reparar lo que hemos destrozado durante el finde...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: silviangel » dt. nov. 11, 2008 8:16 pm

Hole noies!! com van les dietes?? hem de resistir als pecas de la gula! jejejeeje no penseu!!! el cap de setmana fatal!! com sempre!!! ara que ja tenim encaminada la setmana me torno a portar molt rebe! fins el proxim cap de setmana!! pero avere com ho fare.... perque la setmana vinent vaig al metge! avere que me dira, no he perdut gaire......... :.0.-0.:
silviangel

EntradaAutor: Jess_1981 » dt. nov. 11, 2008 10:48 pm

NyiNyi ha escrit:
Jess_1981 ha escrit:Yo este finde me he portado mal. Es que llega el finde y no puedo.

Sóc igual que tú Jess!!! al cap de setmana pot amb mi... :-/

Ara, estic disposada a esforçar-m'hi :-)ok: !! si no, no notaré pas res!!!

Ahir perfecte!! per dinar una amanida i bistec a la planxa, i per sopar patata i bròquil i una pera.

Avui per dinar tinc patata i bròquil i truita i per sopar peix bullit amb arròs...

Ànims a totes!! que podem!!!!! :: orrr::

Bueno por un caprichito de vez en cuando no pasa nada. :-))
Jess_1981

Entrades: 2614
Membre des de: dl. jul. 21, 2008 10:46 pm
Ubicació: Sabadell

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants