cuca lleida ha escrit:lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:xiqueta aixo de les coincidencies es del desti...jejeje estem destinades a coincidir,no?? que fort!!!!!!!!!!!
pos les fotos de l'esther son molt xules.jejejeejje quina gracia que hem fa, es que no mu puc ni creure...jejeje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ho sé que són xul.les per això la vaig agafar a part que és del barri meu de tota la vida i la coneixen mons pares. Jejeje em sap greu eh... en serio... a part amb l'oferta et dóna el album digital, 3 amb format cd, 2albums dels pares, apart hi ha la preboda i el video però està bé, n'he vist también de més barats però bno... m'agrada moolt el seu estil i a més al coneixe-la li puc dir més les coses que vull i no vull clarament.jo tmpoc m'ho puc creure eh!!! què fort!!!! T'ha agradat la mateixa que jo!!!
els preus dels bons van tots per un estil, una mica mes o una mica menos...en fi tots per igual (al meu parer se passen una mika per com que has de passar per alli ...pq es un dia unic a la teua vida..i vols tenir un molt bon record i que sigui fet per un profesional no per un casola...aixi que estem "obligats" entre cometes a passar per aki.
Com m'enrotllo...jejejeje
no te sapiga greu, no passa res. A mes al nino li ha agradat molt mes el Capdevila....aixi que tranki se sortira am la seua.jejejej![]()
![]()
lluneta me sap greu pero vaig plegant que tinc una gana que em moro...
no li he dit res a akella m'esperare a dema a veure que passa..
que way coincidir per aki el foro...jejejej
Doncs bona nit wuapa!!! Ens veiem per aquí ben aviat!!! Moolts petonets i que vagi bé lo que kda del finde... jo speraré a que me vinguin a buscar per sortir un rato... encara q tinc una sooon!!!

jo tmpoc m'ho puc creure eh!!! què fort!!!! T'ha agradat la mateixa que jo!!!