NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » ds. nov. 08, 2008 10:41 pm

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:xiqueta aixo de les coincidencies es del desti...jejeje estem destinades a coincidir,no?? que fort!!!!!!!!!!!
pos les fotos de l'esther son molt xules.jejejeejje quina gracia que hem fa, es que no mu puc ni creure...jejeje :o-o: :o-o: :o-o: :-) :-) :-)

Ja ho sé que són xul.les per això la vaig agafar a part que és del barri meu de tota la vida i la coneixen mons pares. Jejeje em sap greu eh... en serio... a part amb l'oferta et dóna el album digital, 3 amb format cd, 2albums dels pares, apart hi ha la preboda i el video però està bé, n'he vist también de més barats però bno... m'agrada moolt el seu estil i a més al coneixe-la li puc dir més les coses que vull i no vull clarament. :-)) jo tmpoc m'ho puc creure eh!!! què fort!!!! T'ha agradat la mateixa que jo!!!

els preus dels bons van tots per un estil, una mica mes o una mica menos...en fi tots per igual (al meu parer se passen una mika per com que has de passar per alli ...pq es un dia unic a la teua vida..i vols tenir un molt bon record i que sigui fet per un profesional no per un casola...aixi que estem "obligats" entre cometes a passar per aki.
Com m'enrotllo...jejejeje
no te sapiga greu, no passa res. A mes al nino li ha agradat molt mes el Capdevila....aixi que tranki se sortira am la seua.jejejej :-)) :-))
lluneta me sap greu pero vaig plegant que tinc una gana que em moro...
no li he dit res a akella m'esperare a dema a veure que passa..
que way coincidir per aki el foro...jejejej

Doncs bona nit wuapa!!! Ens veiem per aquí ben aviat!!! Moolts petonets i que vagi bé lo que kda del finde... jo speraré a que me vinguin a buscar per sortir un rato... encara q tinc una sooon!!! >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » ds. nov. 08, 2008 10:42 pm

miriameta ha escrit:Holaaaaaaaaaaaaaaaaa wapisimes!!!!!!!

Ja som a casa, que ens hem quedat a veure el desfile de les 9 jejeje bufff quin cansament!!! esten rebentats!!!

Cucaaaaaaaaaaaaa!!!! que no t´hem vist, quina rabiaaaaa!!! joooo :( on erets? a quina hora has marxat??

Llunetaaaa, Iseeee!!!!! que guay eh!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: m´ha agradat motl molt veureus!!!!

Tinc pendent lelgir 4 coses.. que ara meu intrigat... i si vosaltres esteu aixi... ja veureu quan menteri....

Muacs!!!!

Wuapaaaa què guai trovar-vos!! Heu concretat alguna coseta més??? Què tal el desfile de les 9????? Jo per aquí a casa els papis... esperant que em vinguin a buscar per sortir un ratet...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » ds. nov. 08, 2008 10:44 pm

Miriameta ... pos hem marxat k deurien ser les 8 o aixis..
conta conta tot tot i tot
pero jo ho llegire dema, pq vaig a sopar.
Pero tu contau tot!!!!!! m'encanta que parlem d cosetes de la boda...jejeje i saber que tal us va tot en general. Sou fantastiques!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
molts petonets de bona nit per a totes! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Per cert heu anat a mirar lo de les flors?? el nen que hi havia a FLORS DELHI esta a l'ecola..jejeje quina gracia m'ha regalat una floreta.. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: miriameta » ds. nov. 08, 2008 10:46 pm

Holaaaaa!!!!! jejejej

Hem decidit que el fotògraf será digi art!!! Decidit!!!

Hem parlat amb els de la fonda i hem resolt dubtes que teniem!! i ens hem fet fotos a guianupcial jejej m´he trobat a les del 2009 alli i tambe ens hem fet fotos juntes.

Tambe hem mirat aliances, pero ens esperarem una mica mes, ara paga i senyal del fotògraf...que ja es prou jejeje

La desfilada ultima ha sigut millor que la de la tarde, ere molt mes seriosa, hi havie cada vestit.... de festa i de nuvia... bufff i uns vels!!!!! mareta meva.... jejeje

Muacs :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » ds. nov. 08, 2008 10:47 pm

cuca lleida ha escrit:Miriameta ... pos hem marxat k deurien ser les 8 o aixis..
Pero tu contau tot!!!!!! m'encanta que parlem d cosetes de la boda...jejeje i saber que tal us va tot en general. Sou fantastiques!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Per cert heu anat a mirar lo de les flors?? el nen que hi havia a FLORS DELHI esta a l'ecola..jejeje quina gracia m'ha regalat una floreta.. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Jo ho he mirat al kentia i tinc els preus al cotxe demà te'ls fico tots però flipareu per ser flors, és caret... km s'aprofiten... bona nit wuapa!!! xcert, que bonic lo de la floreta... això són coses que et fan sentir plena com a professora eh!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » ds. nov. 08, 2008 10:50 pm

cuca lleida ha escrit:Miriameta ... pos hem marxat k deurien ser les 8 o aixis..

Nosaltres veniem de bcn que el meu tiet esta ingresat, que va tenir un accident de camió, te les 2 cames trencades i li han d´operar... pero bueno esta be. I despres de dinar hem vingut i directament a la fira. Despres hem vist el desfile, i a les 7:40 quan ha acabat mes o menys pues cap a dins a voltar!!! i llavors tu hauras marxat abans que ens puguessim veure :( quina llàstima :(

Que guay!!!!! dema a la tarde a veure si convenço al meu nene... a veure si tinc sort... perque tornem a conèixer el Toni, a l´stand de guianupcial!!! i tambe me deixat de veure 2 stands jejeje. Ja us contare wapes!!!!

Vaig a sopar!!!! Que m´esperen jijiji

Bona nit :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » ds. nov. 08, 2008 10:50 pm

La ise deu estar disfrutant que dóna gust amb el partit del Barça pq ja porten 0-4 a favor del Barça, ja podria acabar el partit ara jajajajaja... no cal la segona part!!! visca el Barça!!!! Veig que t'ho has passat molt bé miriameta, m'alegro molt!!! Que hi era el teu fotògraf a la fira d'avui??? A nosaltres ens han convidat a una copa de cava els del resquitx als 4... jajajaja quan ens ha vist als 4 junts ha fet una cara... què hi tornaràs demà miriameta??
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » ds. nov. 08, 2008 10:53 pm

lluneta29 ha escrit:La ise deu estar disfrutant que dóna gust amb el partit del Barça pq ja porten 0-4 a favor del Barça, ja podria acabar el partit ara jajajajaja... no cal la segona part!!! visca el Barça!!!! Veig que t'ho has passat molt bé miriameta, m'alegro molt!!! Que hi era el teu fotògraf a la fira d'avui??? A nosaltres ens han convidat a una copa de cava els del resquitx als 4... jajajaja quan ens ha vist als 4 junts ha fet una cara... què hi tornaràs demà miriameta??

jejejeje jo disfruto perque el madrid a guanyat el partit, pero mes igual que el barça guanyi ejejje.

Si que m´ho he passsat molt be sip, jejejeje
despres dels problemilles que vau tenir amb tema preus.... ja esta be que s´espantin jijij molt be eh aixo de la copa de cava!!!

No hi ere, al ser de Rubí, no pot venir tan lluny jejej pero es desplaçara i tot inclos al preu. Molt be!!!

06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » ds. nov. 08, 2008 10:55 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:La ise deu estar disfrutant que dóna gust amb el partit del Barça pq ja porten 0-4 a favor del Barça, ja podria acabar el partit ara jajajajaja... no cal la segona part!!! visca el Barça!!!! Veig que t'ho has passat molt bé miriameta, m'alegro molt!!! Que hi era el teu fotògraf a la fira d'avui??? A nosaltres ens han convidat a una copa de cava els del resquitx als 4... jajajaja quan ens ha vist als 4 junts ha fet una cara... què hi tornaràs demà miriameta??

jejejeje jo disfruto perque el madrid a guanyat el partit, pero mes igual que el barça guanyi ejejje.

Si que m´ho he passsat molt be sip, jejejeje
despres dels problemilles que vau tenir amb tema preus.... ja esta be que s´espantin jijij molt be eh aixo de la copa de cava!!!

No hi ere, al ser de Rubí, no pot venir tan lluny jejej pero es desplaçara i tot inclos al preu. Molt be!!!

Bona nit wuapa!!!!!!!!!! Vagi bé lo que kda dle finde!!!! :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. nov. 09, 2008 12:01 am

Nenes per cert, ara que ja s'apropa l'any que ve, i podrem dir que ens casem l'any que ve, x fi, nosaltres volem començar a preparar la forma com dir-li als testimonis que ho siguin i no sabem com fer-ho, pq dir-ho fredament i de paraula no m'agradaria pero si no em kda mes remei... aixi que a veure si em podeu donar alguna idea per fer-ho... gracies a totes!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dg. nov. 09, 2008 12:05 am

Wapa :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) els podries fer montar un puzzle i quan estigui montat veuras escrit algo aixi com: ets el nostre testimoni ejjeje...

jo sempre amb els puzzles jejej que mencanten. Soc forofa del foro i dels puzzles!!!

:-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dg. nov. 09, 2008 12:07 am

El meu nene esta dormint ja i jo pues tinc ganes de conectarme un ratet, i llegir certes coses tambe...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dg. nov. 09, 2008 12:08 am

miriameta ha escrit:El meu nene esta dormint ja i jo pues tinc ganes de conectarme un ratet, i llegir certes coses tambe...

Holee t'he enviat un privi... x cert, jo m'estik adormint mooolt avui i estik esperant que em vinguin a buscar per sortir un rato total estik sola igualment pero s'ha allargat el sopar i m'estik adormint mooolt... se m'estan passant les ganes de sortir...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. nov. 09, 2008 12:09 am

Ara mirava el meu contador i queda 1 any 6 mesos i 2 setmanes que fort km passa el temps... al febrer fara un any que conec a la ise... !!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dg. nov. 09, 2008 12:14 am

que guay nena!!!!!!! mare meva... un any ja!!! amb rao se us veu tan unides jejeje que mones!!!

M´enalegro molt molt!!!

Cada vegada quede menys menys temps, i a partir de Gener podreu dir l´any que be!!! No es una passada????

Estas amb soneta ja eh jejejej, jo d´aqui a poquet me nanire pero primer vui deixar el tema foro tot cotestat i llegit jejej que durant el dia ja no tinc tan temps com abans..... i dema he d´estudiar per un examen de dilluns.... bioquimica... jeje i vui pasarme per la fira una estoneta...

Jo ara no sortiria.... m´agafe mandra a aquestes hores, amb lo apropet que inc el llit jijijiji
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dg. nov. 09, 2008 12:22 am

si, la veritat es que al ser les primeres que vam entrar al foro i caure'ns taaaan be estem mooolt unides i estik mooolt orgullosa d'haver-la trobat, a vosaltres tambe eh que consti, no vull menospreciar res pero amb ella hi ha una unio especial, ja ho sap ella. Es com si la conegues de tota la vida, no se No vull que us enfadeu ara eh... que us estimo a totes mooolt i em caieu de pu... mare totes i hem fet un grupet que m'encanta i que el trobo majissim i m'ho passo molt be amb vosaltres, pero la meva ise es diferent espero que ho enteneu i mira q no ens coneixiem d'abans eh, pero mira... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dg. nov. 09, 2008 12:29 am

I tant que hu entenc!!
mentres tinguis un huequet per mi jo soc feliç!!!! jeejejej :-)

Heu passat ja moltes coses juntes i es normal que surgeixi un vincle mes fort. Pero tot el grupet es unic i això no ens hu treu ningu. Tant si unes van mes amb unes i les altres amb les altres. Ens tenim totes!!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dg. nov. 09, 2008 12:30 am

Be, miriameta bona nit surto un ratet pel river!!! Adeuuuuuuuuu!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dg. nov. 09, 2008 12:32 am

Passsatu be i vigila wapa!!!! Besitos!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dg. nov. 09, 2008 10:31 am

Hola nenetes!!! al final ens vam veure totes a la fira, eh!!! quin fart de veure coses...al final no sabia si estavem mirant un fotograf o un altre! jejeje l'Enric pobre, al segon fotograf ja estava bloquejat!!! A nosaltres ens va agradar una fotografa que em sembla que no coneix ni deu! jejeje pero ens va transmetre confiança :-/ :-/
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants