NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dg. nov. 09, 2008 10:39 am

miriameta ha escrit:Holaaaaa!!!!! jejejej

Hem decidit que el fotògraf será digi art!!! Decidit!!!

Hem parlat amb els de la fonda i hem resolt dubtes que teniem!! i ens hem fet fotos a guianupcial jejej m´he trobat a les del 2009 alli i tambe ens hem fet fotos juntes.

Tambe hem mirat aliances, pero ens esperarem una mica mes, ara paga i senyal del fotògraf...que ja es prou jejeje

La desfilada ultima ha sigut millor que la de la tarde, ere molt mes seriosa, hi havie cada vestit.... de festa i de nuvia... bufff i uns vels!!!!! mareta meva.... jejeje

Muacs :-()-)

Hola guapeta!!!

No m'estranya que agafeu aquest fotograf, amb els preus que vam veure ahir!!! :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: ara els mirare per internet!! jejeje

Així que us vau trobat totes les del 2009??? nosaltres no ens vam voler fer la foto! jejeje
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dg. nov. 09, 2008 11:17 am

lluneta29 ha escrit:La ise deu estar disfrutant que dóna gust amb el partit del Barça pq ja porten 0-4 a favor del Barça, ja podria acabar el partit ara jajajajaja... no cal la segona part!!! visca el Barça!!!! Veig que t'ho has passat molt bé miriameta, m'alegro molt!!! Que hi era el teu fotògraf a la fira d'avui??? A nosaltres ens han convidat a una copa de cava els del resquitx als 4... jajajaja quan ens ha vist als 4 junts ha fet una cara... què hi tornaràs demà miriameta??

Com ho sabies!!! jejeje Vaig cridar com una condenada jejeje

La copa de cava va estar molt bé!!! pero la cara que va fer encara va ser millor!!!! :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: ise » dg. nov. 09, 2008 11:40 am

lluneta29 ha escrit:Nenes per cert, ara que ja s'apropa l'any que ve, i podrem dir que ens casem l'any que ve, x fi, nosaltres volem començar a preparar la forma com dir-li als testimonis que ho siguin i no sabem com fer-ho, pq dir-ho fredament i de paraula no m'agradaria pero si no em kda mes remei... aixi que a veure si em podeu donar alguna idea per fer-ho... gracies a totes!!!

A mi la idea de la miriam m'agrada :-)ok: o depen de la relacio que tingueu i les coses que a ells els hi agraden els hi podeu fer un detall amb la pregunta escrita :-/ :-/
Nosaltres encara no sabem qui seran els testimonis...
ise

EntradaAutor: ise » dg. nov. 09, 2008 11:44 am

lluneta29 ha escrit:Ara mirava el meu contador i queda 1 any 6 mesos i 2 setmanes que fort km passa el temps... al febrer fara un any que conec a la ise... !!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

siiiiiiiiiiiiiiiiiii >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: i sembla que et conegui de tota la vida!!!!
ise

EntradaAutor: ise » dg. nov. 09, 2008 11:49 am

lluneta29 ha escrit:si, la veritat es que al ser les primeres que vam entrar al foro i caure'ns taaaan be estem mooolt unides i estik mooolt orgullosa d'haver-la trobat, a vosaltres tambe eh que consti, no vull menospreciar res pero amb ella hi ha una unio especial, ja ho sap ella. Es com si la conegues de tota la vida, no se No vull que us enfadeu ara eh... que us estimo a totes mooolt i em caieu de pu... mare totes i hem fet un grupet que m'encanta i que el trobo majissim i m'ho passo molt be amb vosaltres, pero la meva ise es diferent espero que ho enteneu i mira q no ens coneixiem d'abans eh, pero mira... :-)ok:

Nenes, no sabeu com us estimo a totes!!!! i a tu Lluneta no cal que et digui res pq ja saps que ets molt especial per mi! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
ise

EntradaAutor: Pacresol » dg. nov. 09, 2008 11:51 am

Gracias por la ayuda,
Perdonarme por mi comportamiento.
Lo siento si os he podido herir no era mi intencion ni mucho menos pero como estaba con mal dia y todo... pues fue un malentendido.
Lo siento mucho. Y gracias por la ayuda en lo que habeis podido, pero sino me qieres ayudar en nada mas lo entendere solo hace falta que me lo digais y ya esta y sino qieres que entre en vuestro foro pues tambien lo entendere.
Espero que algun dia me podeis llegar a perdonar.
Chao
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: miriameta » dg. nov. 09, 2008 12:12 pm

ise ha escrit:
Hola guapeta!!!

No m'estranya que agafeu aquest fotograf, amb els preus que vam veure ahir!!! :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: ara els mirare per internet!! jejeje

Així que us vau trobat totes les del 2009??? nosaltres no ens vam voler fer la foto! jejeje

jejeje, els preus son els preus i si al damunt afegim que fa fotos wapissimes i els acabats son wapissims, encara millor jejeje que si es preu molt baix i no fan bones fotos... ja podem plegar jejej.

Sip, a l´stand de guianupcial jeje

la llàstima es que no us fessiu la foto alli, m´hagues agradat molt. Sou molt vergonyoses jeejje
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dg. nov. 09, 2008 12:13 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:si, la veritat es que al ser les primeres que vam entrar al foro i caure'ns taaaan be estem mooolt unides i estik mooolt orgullosa d'haver-la trobat, a vosaltres tambe eh que consti, no vull menospreciar res pero amb ella hi ha una unio especial, ja ho sap ella. Es com si la conegues de tota la vida, no se No vull que us enfadeu ara eh... que us estimo a totes mooolt i em caieu de pu... mare totes i hem fet un grupet que m'encanta i que el trobo majissim i m'ho passo molt be amb vosaltres, pero la meva ise es diferent espero que ho enteneu i mira q no ens coneixiem d'abans eh, pero mira... :-)ok:

Nenes, no sabeu com us estimo a totes!!!! i a tu Lluneta no cal que et digui res pq ja saps que ets molt especial per mi! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) wapaaaaaaaaaaaa!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dg. nov. 09, 2008 12:15 pm

Pacresol ha escrit:Gracias por la ayuda,
Lo siento si os he podido herir no era mi intencion ni mucho menos pero como estaba con mal dia y todo... pues fue un malentendido.
Lo siento mucho. Y gracias por la ayuda en lo que habeis podido, pero sino me qieres ayudar en nada mas lo entendere solo hace falta que me lo digais y ya esta y sino qieres que entre en vuestro foro pues tambien lo entendere.
Chao

Por mi parte no soy rencorosa, pero la proxima vez, ya te lo he dicho, abiertamente en el post. Asi podremos ayudarte.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dg. nov. 09, 2008 12:16 pm

Iseta wapa, has vist quin jardinet de floretes que tinc jejejej,

com van les plantetes que vas comprar online?? ja creixen?????
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dg. nov. 09, 2008 12:21 pm

miriameta ha escrit:Iseta wapa, has vist quin jardinet de floretes que tinc jejejej,

si nena, ets una màquina!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: l'altre dia ho vaig veure pero nose pq no et vaig dir res :-/ :-/ em va marxar del cap! :t:t:

Doncs les floretes bé...n'hi ha un parell que van perdent algunes fulles pero suposo que en part també es normal pel canvi de lloc, temperatura, etc... si aguanten un mes suposo que ja estaran salvades! jejeje
ise

EntradaAutor: ise » dg. nov. 09, 2008 12:23 pm

ara anire a mirar a veure que puc fer de dinar i a ficar una mica d'ordre per casa. .-*.:-).*.* .-*.:-).*.*

un petonet reina!
ise

EntradaAutor: miriameta » dg. nov. 09, 2008 12:24 pm

ise ha escrit:
miriameta ha escrit:Iseta wapa, has vist quin jardinet de floretes que tinc jejejej,

si nena, ets una màquina!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: l'altre dia ho vaig veure pero nose pq no et vaig dir res :-/ :-/ em va marxar del cap! :t:t:

Doncs les floretes bé...n'hi ha un parell que van perdent algunes fulles pero suposo que en part també es normal pel canvi de lloc, temperatura, etc... si aguanten un mes suposo que ja estaran salvades! jejeje

jejeje quan tinguis el teu post enrere veuras com te creixen floretes a punta pala jejejej jo tambe me quedat parada.... jajaj

A vere si t´aguanten, que amb el fred...... ejeje a donarlis mimos!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dg. nov. 09, 2008 12:26 pm

ise ha escrit:ara anire a mirar a veure que puc fer de dinar i a ficar una mica d'ordre per casa. .-*.:-).*.* .-*.:-).*.*

un petonet reina!

Muacssssssssssssssssssssssssssss :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) que vagi be wapetona!!! i bon profit!!! :-)ok:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: Pacresol » dg. nov. 09, 2008 12:41 pm

buenas???
alguien puede decirme como ha ido la fira de lleida??? y que es lo que mas vale la pena de ir a ver???Porque queria ir esta tarde pero mi tiempo es como mucho de una hora y poco mas
Pacresol

EntradaAutor: ise » dg. nov. 09, 2008 12:55 pm

Uff! con una hora no creo que lo puedas ver todo... yo creo que tienes que decidir que es lo que quieres ver e ir directo a ello. Si lo que te interessa son los restaurantes no te quedes mirando otras cosas y directa al grano con los que te gusten. Puedes mirar a la pàgina web de la fira de lleida y ver donde estan los que te gustan, asi te ahorraras dar vueltas buscandolos :-/ :-/

Yo mire los fotografos pero como ves tantos en poco tiempo, al final ya no sabes cual estas viendo y cuales eran los que te gustaban.
ise

EntradaAutor: ise » dg. nov. 09, 2008 12:56 pm

miriameta ha escrit:
ise ha escrit:

jejeje quan tinguis el teu post enrere veuras com te creixen floretes a punta pala jejejej jo tambe me quedat parada.... jajaj

A vere si t´aguanten, que amb el fred...... ejeje a donarlis mimos!!!

Ja en tinc ganes de tenir-lo pq això voldrà dir que ja estarem a l'any!!! :-///: :-///: :-///: :-///:
ise

EntradaAutor: Pacresol » dg. nov. 09, 2008 1:18 pm

uff pues entonces tendre que ir a matacaballo, es que tengo tanta mala suerte que ni pa esto.
Y fotografos que tal???
miraremos lo que veamos que no hay mucha gente o sino malament lo veo.
ES que hay aveces que ves tantas cosas que querrias parar en todos los sitios y cuando ves la hora... uff a correr y no ves nada.
Ah!! por cierto la piruleta??? fuistes a recogerla??'
Ya os dire algo el lunes y gracias por todo.
Pacresol

EntradaAutor: ise » dg. nov. 09, 2008 1:37 pm

Nosotros no enviamos la foto :o-o: :o-o: pero vi la de miriameta y estava muy bien! :-)ok: :-)ok:

de fotografos hay muchos y de restaurantes lo mismo, por eso te digo que escojas lo que mas te interessa pq todo no lo podreis ver :-/ y de precios de fotografos, todos van mas o menos igual.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dg. nov. 09, 2008 3:07 pm

Pacresol ha escrit:Gracias por la ayuda,
Chao

Perdona si yo no te he dicho nada però antes me connectava mas i ahora no puedo porque he cambiado de trabajo y no estoy en el foro. I cuando entro la verdad no me da tiempo de contestar a todo el mundo. Mis más sinceras disculpas. :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants