CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: JB » ds. nov. 08, 2008 10:47 pm

Pues no???
Qui son???

NA NIT!!!
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB
:: núvia de bronze

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: LABANDA » ds. nov. 08, 2008 10:52 pm

eis!!
doncs per lo de Can Macià he enviat un mail, a veure si em contesten....

jo tinc ganes d'anar-hi...

els nicks aquests que dius ni idea.... que et volen agregar al facebook???
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: S&X » dg. nov. 09, 2008 12:06 am

Hola!!

estava missing! em ficava a les compte enrere i no passava per aqui!

ho sento anerola :(

jo el finde vinent en principi puc
volia anar a la fira bodas i per la tarda a mirar vestits, pero per la nit no tinc res

MOT els nicks aquests de que son? del foro? del feisbuc?

ARARE hola?

aaah
m.ha enviat un mail la ariana!!! amb copia a més gent i es veu el correu q dius ole ole la proteccion de datos!
m.ha dit q si q podem fer barra lliure de mojitos!
q ja ho parlarem en el tast

m.ha dit q el pastis no el puc portar de fora, q li digui quin vull i ells ho faran

petooooooooons
S&X
:: núvia experta

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: JB » dg. nov. 09, 2008 9:14 am

CENA 15 de noviembre!!!!!!

JB
MOT
ANAKAES
S&X
LABANDA (en principio)
RU?????
SABINA????

ANEROLA imposible esta vez(cumple suegra)
ARARE imposible (se nos va de finde)

Lo que yo todavia no he llamado a ningun sitio lo hare el martes o miercoles.
Bueno iremos a la botiga, pero al de no fumadores por ANA
JB l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 09, 2008 11:09 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: ARARE » dg. nov. 09, 2008 11:26 am

Nenis nosaltres tampoc ens apuntem!!! Ho sento!!! No ho havia dit aqui però marxem el cap de setmana a França, ben a prop de Catalunya!
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: MIYU » dg. nov. 09, 2008 2:17 pm

Bon dia!!

Algunes ja hem coneixeu (encara que fa temps que no hem pasaba pel post de ca n'alzina) i d'altres no!
vaig casar-me a ca'n alzina el 24 d'octubre, ara us escric desde l'Argentina on estic de viatge de noces.

No es per posar-vos la por al cos pero amb mi no es van portar gaire be que diguessim, i mira que jo estaba contentissima amb el restaurant, per que el trobo precios i sempre que hi habiem anat amb el meu marit per triar coses o ultimar detalls ho habiem trobat tot perfecte!!!

Pero resulta que el tan esperat dia van tallar la llum a Rubio durant 1 hora y mitja!!!!
Jo en un priincipi hem volia morir, no m'ho podia creure, ens habiem de casar a les sis, i jo estava desde les cinc a la suite ja que sortia desde la mateixa casa, sort hi va haver que el meu marit va arribar 10 minuts tard, per que la llum va marxar a les 6 y 8 minuts, si hagues arribat puntual ens hagues marxat la llum en plena cerimonia!!!!!!! Horror{os!!!

El cas es que jo pensava que era cosa de fecsa i que ells no tenien res a veure, pero encara i aixo estava una mica mosca perque haurien de preveure casos aixi, resulta que a la part de baix, on es el salo tenen un generador , i no hi habia problema per sopar, pero a la casa en si, no hi van pensar mai de conectar-lo (...) i no hi havia llum, ni musica ni res de res!!!! i jo esperava a dalt a la suite, amb uns nervis que hem moria!!!!

Resulta que parlant amb l'alcalde despres de la cerimonia, ens diu que ells ja ho sabien que hi hauria un tall de suministrament perque fecsa va enviar una circular per tot el poble informanet que de sis a set deixarien tota la zona sense llum!!!!!!! No m'ho podia creure!!!!

Despres segueixo, perque la cosa no acaba aqui!!!!

i perdoneu-me per fer.vos posar neguitoses, pero volia que ho sapiguessiu, perque no us pasi a vosaltres!!!
url=http://nuvis.org/jorge_i_vanessa] Imatge
MIYU

Entrades: 531
Membre des de: dc. jul. 02, 2008 8:50 am

EntradaAutor: ARARE » dg. nov. 09, 2008 5:00 pm

Hola Miyu!!

No et preoucpis, està bé que ens expliquis tots els detalls perquè ho hem de saber. La veritat és que no m'agrada que surtin històries d'aquestes ara que ja em fet la paga i senyal i tot, però que et passin aquestes coses no es poden preveure...

Em sap molt greu que ho vagis passar malament... (i estic patint pel que ens has d'explicar que has dit això no era tot).....
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: ANEROLA » dg. nov. 09, 2008 8:20 pm

Hola noies,
Mot, JB, S&X gràcies noies.
Ei aquest de la foto és el Berni no? i el Can Macià aquest que és el Caves Bohigues?? jo si puc també m'apunto a xafardejar.
JB nosotros no vendremos a la cena. Ese día tenemos cumple de mi suegra.
Annakaes nena el teu ticker és d'infart ja, només li queden aquests dies per sortir a la Júlia??
Miyu noia felicitats per la boda!! Ostres ja ens explicaràs que més et va passar, això de la llum és una p.utada!! ho havien d'haver previst. I que tal per Argentina? d'allà és el teu marit veritat? ja ens posaràs alguna foto del dia D.
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: LABANDA » dg. nov. 09, 2008 11:04 pm

HUOLAAA!!

PRIMER DE TOT:

ENGORABONA MIYU!!!!! FELICITATS PEL VOSTRE CASAMENT!!!! ESTIC SEGURA, QUE TOT I AQUESTES COSES VA SER UN DIA MOLT FELIÇ!!!
i quina enveja, encara per Argentina!!!!!! disfruteu.ho molt!!!!!!!!!!!!!!
i volem més no´tícies teves, siguin com siguin!!! i alguna foto quan puguis!!!
LABANDA l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 19, 2008 6:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
LABANDA

EntradaAutor: JB » dg. nov. 09, 2008 11:08 pm

LABANDA ahora te apunto, pero que es eso de cambiar de restaurante????????

QUE PASA!!!!!!
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: LABANDA » dg. nov. 09, 2008 11:10 pm

has leido a mIYU?
LABANDA

EntradaAutor: JB » dg. nov. 09, 2008 11:13 pm

Si pero nos deja a medias, dice que ahi no acaba todo.

Le he dicho que se apunte a la cena y que nos cuente.

Y segun lo que sea se habla con el restaurante y a ver que nos dicen.

Esto es lo malo del FORO que te enteras de todo lo bueno y sobre todo de lo malo!!!!
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: LABANDA » dg. nov. 09, 2008 11:17 pm

dudo que se apunte...

ESTÁ EN SU LUNA DE MIEL EN ARGENTINA!!!! y bien merecida!!!!

porsupuesto que voy a hablar con el restaurante, directamente con Bernat... y lo voy a poner a caldo....

pero quiero esperar a que MIYU acabe...
LABANDA

EntradaAutor: JB » dg. nov. 09, 2008 11:21 pm

Por eso a ver que nos cuenta, porque con esta ya van dos ultimamente que son cosas un poco feas.
Pero hay que hablarlo.
Porque para nosotras es un dia importante y para ellos uno mas de trabajo, pero teniendo en cuenta que esta en juego la felicidad ese dia de una pareja que quiere disfrutar al maximo de ese dia. No es un restauranta cualquiera, biene a ser como un sueño que se cumple y cuando algo sale mal pues se derrumba y no te gustaria que le pasara a nadie mas.
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: S&X » dg. nov. 09, 2008 11:21 pm

LABANDA canviar de restaurant?

aixxxxxxxxxxxxx

la resta q us heu casat us ha anat tot be no?

MIYU sento molt el q et va passar, i la veritat q em deixes patint com a l'ARARE al dir que aixo no es tot...
:--(
S&X

EntradaAutor: JB » dg. nov. 09, 2008 11:21 pm

NA NIT que se me cierran los ojos!!!!
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: S&X » dg. nov. 09, 2008 11:24 pm

NANIT JB !!!
S&X

EntradaAutor: LABANDA » dg. nov. 09, 2008 11:24 pm

sip, la majoria de les que s'han casat tot força bé, pero qui més qui menys amb cosetes... i amb el dubte de que si va sortir bé va ser perquè darrera hi va haver molta pressió...

nu sé, nu sé... estic força mosca ja...

he llegit masses coses....
LABANDA

EntradaAutor: MIYU » dg. nov. 09, 2008 11:54 pm

HOOOLA!!

EI HEM SAP GREU DEIXAR-VOS AMB LA INTRIGA PERO ESQUE TENIEM TAULA RESERVADA PER DINAR I NO HEM DONABA TEMPS D'ACABAR!!

PRIMER DE TOT GRACIES PER LES FELICITACIONS, I SI, ARGENTINA ES UNA PASADA, LA SETMANA PASADA VAM ESTAR A LES CATARATES DEL IGUAZU I LA SEGUENT MARXEM CAP A LA PATAGONIA!!! I BUENOS AIRES ES PRECIOS SE SEMBLA MOLT A BARCELONA PER L'ARQUITECTURA PERO MOLT MES ENOOOORME!!!

SEGUEIXO:

- MENTRE JO M'ESPERABA A LA SUITE, A LES FOSQUES, (L'ARIANA NO HEM VA PUJAR NI UNES ESPELMES FINS QUE ELS HI VAIG RECLAMAR), EL BERNAT LI PREGUNTABA AL JORGE (EL MEU MARIT) SI VOLIEM CASARNOS A LES FOSQUES AMB UNES ESPELMES I SENSE MUSICA ( US HO JURO) (...) I EL JORGE MOLT ENFADAT LI VA DI QUE NO, QUE NOSALTRES HABIEM PAGAT PER LA CERIMONIA I QUE NO ENS CASAVEM FINS QUE TORNES LA LLUM (FECSA-ENDESA TENIA PREVIST RESTABLIR EL SUMINISTRAMENT CAP A LES SET)

AIXI QUE RES... ELS CONVIDATS ESPERANT, LA NUVIA A LA SUITE PELANT-SE DE FRED I A LES FOSQUES, I EL NUVI AMB UN "CABREIG" ENORME A BAIX!!!! CAP A LES SET I MITJA VA TORNAR LA LLUM I PER FI ENS VAM CASAR!!!!!! JA ERA HORA!!!

EL PROBLEMA VA SER QUE AMB EL TEMA DE LA LLUM ES VA ENDERRERIR TOT EL CASAMENT.
NOSALTRES HABIEM DEMANAT A L'ARIANA QUE VOLIEM L'APERITIU DIVIDIT ENTRE LA TERRASSA I LA SALA GRAN ( EL SOPAR EL FEIEM A LA SALA DE LES ARCADES, PERQUE EREM POQUETS, 58 PERSONES EN TOTAL) I ELLA ENS VA DIR QUE NO PATISSIM QUE POSARIEN AQUELLES ESTUFES D'EXTERIOR A LA TERRASSA TOT DECORADET AMB ESPELMES I LA SALA GRAN LA DIVIDIRIAN AMB PLANTES I AQUELLS SOFAS DE COLOR TARONJA TAN CHULOS QUE TENEN. QUAN VAM BAIXAR CAP A L'APERITIU HO HABIEN PREPARAT TOT A LA SALA GRAN, LA TERRASSA ESTAVA SENSE ILUMINAR I LA SALA GRAN AMB PROU FEINES L'HAVIEN DIVIDIT AMB 4 TABURETS I ES VEIA ENOOORME PER LES 58 PERSONES QUE EREM!!!

LI VAIG COMENTAR AMB L'ARIANA I HEM VA DIR QUE COM JA S'HABIA FET TARD NO VALIA LA PENA FER-HO A LA TERRASSA PERQUE LES VISTES NO S'APRECIABEN!!!!! AIXO HO HAURIEM DE DECIDIR NOSALTRES DIGO YO!!!!!!

PASEM CAP AL SALO I JO LI HABIA DIT QUE HABIEN FALLAT 2 CONVIDATS I QUE S'HABIEN DE RETIRAR DOS PLATS, HEM VA DIR QUE NO PATIS QUE JA SE'N OCUPABA ELLA!!!
PUES MITJA HORA DESPRES DE COMEN}AR EL SOPAR ENCARA HI HABIEN LES DUES CADIRES BUIDES AMB ELS PLATS I COBERTS A LA TAULA, EL JORGE ES VA HABER D'ÈIXECAR I COMENTAR-LI A UN CAMBRER QUE FES EL FAVOR DE RETIRAR-HO TOT!!!

EL SOPAR VA ANAR BE, PERO ACABAT EL PASTIS VA VENIR I VA DIR QUE ELLA MARXABA, QUE JA ES QUEDABA NO SE QUI PER ACABAR DE GESTIONAR-HO TOT, JO ENCARA HABIA DE TIRAR EL RAM I DONAR ELS NUVIS... RESULTAT: NO VA QUEDAR NINGU AL RESTAURANT QUE SAPIGUES RES DE RES, NINGU QUE DIGUES ARA AIXO ARA LO ALTRE, VAIG HABER D'ANAR A PARLAR JO AMB EL DJ PER INDICAR-LI EL MOMENT DE FER LES ENTREGUES I DE TIRAR EL RAM, ENS VAN DEIXAR SOLS AMB ELS CAMBRERS, VAN DESAPAREIXER LES BOSSETES DE XUXES PELS PEQUES, I AL BALL... JO HABIA DEMANAT QUE LA BARRA LLIURE ESTIGUES AL COSTAT DEL DJ PER TENIR A TOTHOM MES JUNTET, PUES NO!!! LA BARRA A UNA PUNTA I EL DJ AL ALTRE!!!

AH!! I NI UNA DISCULPA NI RES DE RES!!!!

DE VERITAT QUE NO ES LA MEVA INTENCIO POSAR-VOS LA POR AL COS, A MI TEMBE HEM SEMBLABA UNA NOIA DE CONYA, I QUE FEIA MOLT BE LA SEVA FEINA, PERO EL CAS ES QUE A MI NO M'HA TRUCAT NINGU PER DONAR EXPLICACIONS, NI DEMANAR DISCULPES NI RES, I ES MOOOOLT FORT SABER QUE TALLARAN LA LLUM I NO AVISAR!!

ARA HO PENSO I HEM FA MOLTA RABIA, TOT I QUE AQUELL DIA ESTAVA TAN FELIS QUE NO HI DONABA GAIRE IMPORTANCIA, DE FET VEIG EL VIDEO QUE VA FILMAR MA GERMANA I SENS VEU LA MAR DE FELISOS ( AQUEST ORDINADOR NO TE C TRENCADA!!!) A LA GENT ELS HI VA ENCANTAR, I TOTHOM DIU QUE ES UNA ANECDOTA MOLT GRACIOSA!!! PERO DESPRES DE TANT TEMPS ORGANITZANT-HO TOT... S'HO PODRIEN PRENDRE MES SERIOSAMENT!!!!
url=http://nuvis.org/jorge_i_vanessa] Imatge
MIYU

Entrades: 531
Membre des de: dc. jul. 02, 2008 8:50 am

EntradaAutor: LABANDA » dl. nov. 10, 2008 12:04 am

Miyu, aquí estem el Sergi i jo llegint i més d'acord no podem estar en tot el que has dit... evidentment les decisions les habieu de pendre vosaltres i si les coses s'acorden és per algun motiu, no per a què després ells s'agafin al "bueno, després no es queixaran i si cola cola..." tanta professionalitat que volen fer creure...

I el fet que l'Ariana marxés a la seva hora... ja és el colmo... evidentment q ella havia de plegar a la seva hora i el fet que tot s'enraderís ho havien d'entomar com a "seva culpa", per tant, on estava el gran xef i gerent per dir-li... ja et pago les hores de més, però tu t'has de quedar i respondre fins al moment que toca...

una vergonya...

i no em penso quedar de braços plegats....

i per últim.... HAS DIT PATÀGÒNIA??? visita el PERITO MORENO, I L'últim poble de la terra i si pots aconseguir una foto d'un cachalote... si us plau!!!! jo la vull!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DISFREUTA-HO QUE AIXO VAL MOLT LA PENA!!!!!!!

i las cataratas!!!!! mmmmm,

quin viatge !!!!

a la tornada , volem saber-ho tot!!!!
LABANDA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant