NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. nov. 09, 2008 9:06 pm

Teniu ja pensat algun desti per la lluna de mel??? Hi ha taaaaaaaaaaaaaaaaaaants llocs on m'agradaria anar... ara estava mirant una opció que ens agrada bastant La Polinesia Francesa. La gent pels foros diu que es una meravella.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dg. nov. 09, 2008 9:13 pm

nuvia2010 ha escrit:Teniu ja pensat algun desti per la lluna de mel??? Hi ha taaaaaaaaaaaaaaaaaaants llocs on m'agradaria anar... ara estava mirant una opció que ens agrada bastant La Polinesia Francesa. La gent pels foros diu que es una meravella.

Nosaltres volem irlanda o noruega... pero cap al nord jeje

La polinesia es veritat que tothom diu que es guapisima, pero jo no en se gaire cosa... per no dir res jejej
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dg. nov. 09, 2008 9:16 pm

Ara acabo d´arribar de la fira jejejej hem anat al nostre piset a portar el sofa que ens ha donat mamare i al tornar dic, ja que els tinc fora de casa aprofitare per participar en el creuer jejeje i mira tambe he conegut al Toni ! :-)

I m´he trobat a la meva lluneta!!!!! biennnnn!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dl. nov. 10, 2008 8:05 am

Bon dia boniques! :-)) :-))

Primer de tot, Nuvia estic completament d'acord amb el que t'ha dit la Lluneta, tu ets una més de nosaltres i ens has d'anar explicnt les teves cosetes. :-)ok: :-)ok:

Ahir a la tarda vam tornar a la fira, però si vam arribar a les 5.30 a les 6.15 sortiem! jejeje (per això no et vaig dir res Lluneta). Voliem mirar un parell de fotografs que ens faltaven per veure i en pic els vam veure vam marxar pq l'Enric estava agobiadíssim! Al passar per davant de l'stand de guia nupcial, la Mar l'hostessa que hi havia, li va dir al Toni que no ens voliam fer la foto, i mentres estavem mirant la fotografa del davant...PAM! foto al canto! ::[]:-]]
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dl. nov. 10, 2008 8:06 am

nuvia2010 ha escrit:Teniu ja pensat algun desti per la lluna de mel??? Hi ha taaaaaaaaaaaaaaaaaaants llocs on m'agradaria anar... ara estava mirant una opció que ens agrada bastant La Polinesia Francesa. La gent pels foros diu que es una meravella.

Nosaltres el destí encara no l'hem triat pero aquest segurament serà un dels finalistes! jejeje
ise

EntradaAutor: ise » dl. nov. 10, 2008 8:54 am

Nuvia preciosa, que ja sabeu on feu la cerimonia i el banquet???? es per ficar-ho a la llista que tenim! :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. nov. 10, 2008 1:38 pm

ise ha escrit:Bon dia boniques! :-)) :-))

Primer de tot, Nuvia estic completament d'acord amb el que t'ha dit la Lluneta, tu ets una més de nosaltres i ens has d'anar explicnt les teves cosetes. :-)ok: :-)ok:

Ahir a la tarda vam tornar a la fira, però si vam arribar a les 5.30 a les 6.15 sortiem! jejeje (per això no et vaig dir res Lluneta). Voliem mirar un parell de fotografs que ens faltaven per veure i en pic els vam veure vam marxar pq l'Enric estava agobiadíssim! Al passar per davant de l'stand de guia nupcial, la Mar l'hostessa que hi havia, li va dir al Toni que no ens voliam fer la foto, i mentres estavem mirant la fotografa del davant...PAM! foto al canto! ::[]:-]]

Podriem haver anat a fer un beure dolenta!!! Jo vaig arribar-hi a les 7... :-( :-( però res vam passejar i kp a casa el jordi no estava per la labor. Marxo kp a lleida!!! Que fins demà a les 12h no torno i vai a buscar-me el pen ja!!! Ja te diré algo, marrana!!!! amb el bon sentit!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ise » dl. nov. 10, 2008 2:25 pm

Ho sento, carinyo! :-( l'Enric estava molt agobiat i com que també em vas dir que hi aniries amb la Meri...per això no et vaig dir res!
ise

EntradaAutor: Pacresol » dl. nov. 10, 2008 6:16 pm

hola chicas!!!
ya paso la feria, en fin vimos el desfile de 19.30 y poco mas pudimos hacer, la fonda no tenia precios nos dijeron que para el enero o febrero, el espai oro nos invito el dia 1 de febrero para ver instalaciones y degustaciones, y el dia 13 diciembre estamos invitados a la inaguraciona de salones casanovas.
Luego nos dieron precios los de margalef pero nos dijeron que teniamos que pasarnos al restaurante para tener mas informacion y la prats nos dijeron lo mismo que teniamos que pasar para pedir presupuestos.
Y solo hablamos con un fotografo que nos asalto al pasillo ekip o algo asi que deunido 1750 el album de fotos y si quieres video 1150, que van a los condes de urgell para dar mas informacion a la gente que este interesada.
Pero como no mi chico estaba muy pasivo decia a todo ya lo veremos ya lo miraremos no hay prisa ....
En fin eso fue lo que hicimos y nos quedamos sin piruleta :-( :-( :-( :-( :-(
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: miriameta » dl. nov. 10, 2008 7:22 pm

ejejeje t´he vist a la foto jijiji pero sabeu a qui he vist tambe???? a la gemma!!!!!!!!!!!!!!!! miratela jejejje
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. nov. 10, 2008 8:03 pm

eii noies tinc internet pero a dures penes... stik mooolt xooof :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. nov. 10, 2008 8:05 pm

miriameta ha escrit:

ejejeje t´he vist a la foto jijiji pero sabeu a qui he vist tambe???? a la gemma!!!!!!!!!!!!!!!! miratela jejejje

On es poden veure les fotos? :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. nov. 10, 2008 8:09 pm

Nosaltres volem anar a Nova York uns dies i dsps a la Rivera Maya però ja vurem si dóna per tant que amb aquesta crisi, jo no arribo a final de mes i menys per estalviar tant!!! :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. nov. 10, 2008 8:18 pm

ei wapa, al principi del foro, on fique fires, robades i concursos, entres i al post de fotos fira de lleida jejej

Te va poquet internet pero en tens !!!!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. nov. 10, 2008 8:31 pm

miriameta ha escrit:ei wapa, al principi del foro, on fique fires, robades i concursos, entres i al post de fotos fira de lleida jejej

Si tia però pagar 45 euros per una me... de connexió... lo més fort és que a la botiga m'han dit que m'aniria bé i no hi va... tinc la connexió que teníem fa 10 anys amb els mòdems antics i me fa molta ràbia!!! :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. nov. 10, 2008 8:37 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:ei wapa, al principi del foro, on fique fires, trobades i concursos, entres i al post de fotos fira de lleida jejej

Si tia però pagar 45 euros per una me... de connexió... lo més fort és que a la botiga m'han dit que m'aniria bé i no hi va... tinc la connexió que teníem fa 10 anys amb els mòdems antics i me fa molta ràbia!!! :-( :-(

Si es això ves a queixarte, que 45 euros... son 45 euros... mare meva i ara amb la crisi!!!

Jo me desesperaria... si m´anes aixo lent...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. nov. 10, 2008 8:47 pm

ise ha escrit:Nuvia preciosa, que ja sabeu on feu la cerimonia i el banquet???? es per ficar-ho a la llista que tenim! :-)ok: :-)ok:

Doncs la cerimonia seria a Sant Llorenç el 27 de març, que es el mateix dia que es van casar els meus pares i al maeix lloc. Tambe shi van casar els meus avis, han batejat al meu pare i tiets i han fet les comunions :) Te un valor sentimental molt important :) Els meus pares farien el 27è aniversari!!!

El restaurant és lo que tenim més fotut pq a tots ens demanen un minim de convidats i si som 100 seriem molts. A mi em faria especial il·lusio El Palau de Margalef pq hi treballa el meu cosí i, a més a més, és un lloc molt xulo. Ens han dit que ens faran números per ser "familia de" pero que no ens asseguren res, llavors tenim pensat El nou forn o l'Alari. Pero fins que no respirin de Margalef, res de res.

Ara estava xafardejant fotografs (trobo que es un robatori) i un tal Jordi Pou esta be, teniu preus??? per la web te molt bona pinta.
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: miriameta » dl. nov. 10, 2008 8:57 pm

Hola nuvia wapa!!!

El pou esta molt be, l´he anat a veure, pero per mi es una mica caret, 3000 i pico euros se pase del meu pressupost. Sense extres son 2700 pero segueix sent caret...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. nov. 10, 2008 8:58 pm

Que vas passar a l´stand de guia nupcial a ferte la foto?? Hu dic per buscarte si hi ets jejej
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. nov. 10, 2008 9:07 pm

nuvia2010 ha escrit:
ise ha escrit:Nuvia preciosa, que ja sabeu on feu la cerimonia i el banquet???? es per ficar-ho a la llista que tenim! :-)ok: :-)ok:

Doncs la cerimonia seria a Sant Llorenç el 27 de març, que es el mateix dia que es van casar els meus pares i al maeix lloc. Tambe shi van casar els meus avis, han batejat al meu pare i tiets i han fet les comunions :) Te un valor sentimental molt important :) Els meus pares farien el 27è aniversari!!!

El restaurant és lo que tenim més fotut pq a tots ens demanen un minim de convidats i si som 100 seriem molts. A mi em faria especial il·lusio El Palau de Margalef pq hi treballa el meu cosí i, a més a més, és un lloc molt xulo. Ens han dit que ens faran números per ser "familia de" pero que no ens asseguren res, llavors tenim pensat El nou forn o l'Alari. Pero fins que no respirin de Margalef, res de res.

Ara estava xafardejant fotografs (trobo que es un robatori) i un tal Jordi Pou esta be, teniu preus??? per la web te molt bona pinta.

Ei wuapa!!! M'alegro moolt de tornar-te a sentir... un dia hem de parlar tu i jo sentadetes pq tinc uns problemons amb els terroristes que tinc d'alumnes que és massa, i a més novata... imagina't!! A veure què tal amb els restaurants, l'alari bé lo que quan hi vam a nar nosaltres era estiu i hi havia tot de mosques als formatges i no ens va agradar. Al nou forn no et puc dir res pq no hi he anat mai! L'esglèsia la pots mirar ja al gener de l'any que ve, que, x cert, queda un meset!!! >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants