Autor: nuvia2010 » dg. nov. 09, 2008 9:06 pm

Autor: miriameta » dg. nov. 09, 2008 9:13 pm
nuvia2010 ha escrit:Teniu ja pensat algun desti per la lluna de mel??? Hi ha taaaaaaaaaaaaaaaaaaants llocs on m'agradaria anar... ara estava mirant una opció que ens agrada bastant La Polinesia Francesa. La gent pels foros diu que es una meravella.

Autor: miriameta » dg. nov. 09, 2008 9:16 pm

Autor: ise » dl. nov. 10, 2008 8:05 am
![foto foto ::[]:-]]](./images/smilies/smile_photo.gif)

Autor: ise » dl. nov. 10, 2008 8:06 am
nuvia2010 ha escrit:Teniu ja pensat algun desti per la lluna de mel??? Hi ha taaaaaaaaaaaaaaaaaaants llocs on m'agradaria anar... ara estava mirant una opció que ens agrada bastant La Polinesia Francesa. La gent pels foros diu que es una meravella.

Autor: ise » dl. nov. 10, 2008 8:54 am

Autor: lluneta29 » dl. nov. 10, 2008 1:38 pm
ise ha escrit:Bon dia boniques!![]()
![]()
Primer de tot, Nuvia estic completament d'acord amb el que t'ha dit la Lluneta, tu ets una més de nosaltres i ens has d'anar explicnt les teves cosetes.![]()
![]()
Ahir a la tarda vam tornar a la fira, però si vam arribar a les 5.30 a les 6.15 sortiem! jejeje (per això no et vaig dir res Lluneta). Voliem mirar un parell de fotografs que ens faltaven per veure i en pic els vam veure vam marxar pq l'Enric estava agobiadíssim! Al passar per davant de l'stand de guia nupcial, la Mar l'hostessa que hi havia, li va dir al Toni que no ens voliam fer la foto, i mentres estavem mirant la fotografa del davant...PAM! foto al canto!
però res vam passejar i kp a casa el jordi no estava per la labor. Marxo kp a lleida!!! Que fins demà a les 12h no torno i vai a buscar-me el pen ja!!! Ja te diré algo, marrana!!!! amb el bon sentit!
Autor: ise » dl. nov. 10, 2008 2:25 pm
l'Enric estava molt agobiat i com que també em vas dir que hi aniries amb la Meri...per això no et vaig dir res!
Autor: Pacresol » dl. nov. 10, 2008 6:16 pm

Autor: miriameta » dl. nov. 10, 2008 7:22 pm
ise ha escrit:Bon dia boniques!![]()
![]()
Primer de tot, Nuvia estic completament d'acord amb el que t'ha dit la Lluneta, tu ets una més de nosaltres i ens has d'anar explicnt les teves cosetes.![]()
![]()
Ahir a la tarda vam tornar a la fira, però si vam arribar a les 5.30 a les 6.15 sortiem! jejeje (per això no et vaig dir res Lluneta). Voliem mirar un parell de fotografs que ens faltaven per veure i en pic els vam veure vam marxar pq l'Enric estava agobiadíssim! Al passar per davant de l'stand de guia nupcial, la Mar l'hostessa que hi havia, li va dir al Toni que no ens voliam fer la foto, i mentres estavem mirant la fotografa del davant...PAM! foto al canto!

Autor: lluneta29 » dl. nov. 10, 2008 8:03 pm

Autor: lluneta29 » dl. nov. 10, 2008 8:05 pm
miriameta ha escrit:ise ha escrit:Bon dia boniques!![]()
![]()
![]()
ejejeje t´he vist a la foto jijiji pero sabeu a qui he vist tambe???? a la gemma!!!!!!!!!!!!!!!! miratela jejejje

Autor: lluneta29 » dl. nov. 10, 2008 8:09 pm

Autor: miriameta » dl. nov. 10, 2008 8:18 pm

Autor: lluneta29 » dl. nov. 10, 2008 8:31 pm
miriameta ha escrit:ei wapa, al principi del foro, on fique fires, robades i concursos, entres i al post de fotos fira de lleida jejej
Te va poquet internet pero en tens !!!!!!!

Autor: miriameta » dl. nov. 10, 2008 8:37 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:ei wapa, al principi del foro, on fique fires, trobades i concursos, entres i al post de fotos fira de lleida jejej
Te va poquet internet pero en tens !!!!!!!
Si tia però pagar 45 euros per una me... de connexió... lo més fort és que a la botiga m'han dit que m'aniria bé i no hi va... tinc la connexió que teníem fa 10 anys amb els mòdems antics i me fa molta ràbia!!!![]()

Autor: nuvia2010 » dl. nov. 10, 2008 8:47 pm
ise ha escrit:Nuvia preciosa, que ja sabeu on feu la cerimonia i el banquet???? es per ficar-ho a la llista que tenim!![]()

Autor: miriameta » dl. nov. 10, 2008 8:57 pm

Autor: miriameta » dl. nov. 10, 2008 8:58 pm

Autor: lluneta29 » dl. nov. 10, 2008 9:07 pm
nuvia2010 ha escrit:ise ha escrit:Nuvia preciosa, que ja sabeu on feu la cerimonia i el banquet???? es per ficar-ho a la llista que tenim!![]()
Doncs la cerimonia seria a Sant Llorenç el 27 de març, que es el mateix dia que es van casar els meus pares i al maeix lloc. Tambe shi van casar els meus avis, han batejat al meu pare i tiets i han fet les comunions :) Te un valor sentimental molt important :) Els meus pares farien el 27è aniversari!!!
El restaurant és lo que tenim més fotut pq a tots ens demanen un minim de convidats i si som 100 seriem molts. A mi em faria especial il·lusio El Palau de Margalef pq hi treballa el meu cosí i, a més a més, és un lloc molt xulo. Ens han dit que ens faran números per ser "familia de" pero que no ens asseguren res, llavors tenim pensat El nou forn o l'Alari. Pero fins que no respirin de Margalef, res de res.
Ara estava xafardejant fotografs (trobo que es un robatori) i un tal Jordi Pou esta be, teniu preus??? per la web te molt bona pinta.