nuvia2010 ha escrit:ise ha escrit:Nuvia preciosa, que ja sabeu on feu la cerimonia i el banquet???? es per ficar-ho a la llista que tenim!![]()
Doncs la cerimonia seria a Sant Llorenç el 27 de març, que es el mateix dia que es van casar els meus pares i al maeix lloc. Tambe shi van casar els meus avis, han batejat al meu pare i tiets i han fet les comunions :) Te un valor sentimental molt important :) Els meus pares farien el 27è aniversari!!!
El restaurant és lo que tenim més fotut pq a tots ens demanen un minim de convidats i si som 100 seriem molts. A mi em faria especial il·lusio El Palau de Margalef pq hi treballa el meu cosí i, a més a més, és un lloc molt xulo. Ens han dit que ens faran números per ser "familia de" pero que no ens asseguren res, llavors tenim pensat El nou forn o l'Alari. Pero fins que no respirin de Margalef, res de res.
Ara estava xafardejant fotografs (trobo que es un robatori) i un tal Jordi Pou esta be, teniu preus??? per la web te molt bona pinta.
Ei wuapa!!! M'alegro moolt de tornar-te a sentir... un dia hem de parlar tu i jo sentadetes pq tinc uns problemons amb els terroristes que tinc d'alumnes que és massa, i a més novata... imagina't!! A veure què tal amb els restaurants, l'alari bé lo que quan hi vam a nar nosaltres era estiu i hi havia tot de mosques als formatges i no ens va agradar. Al nou forn no et puc dir res pq no hi he anat mai! L'esglèsia la pots mirar ja al gener de l'any que ve, que, x cert, queda un meset!!!

![foto foto ::[]:-]]](./images/smilies/smile_photo.gif)