Autor: ise » dt. nov. 11, 2008 7:11 pm

Autor: Pacresol » dt. nov. 11, 2008 7:13 pm

Autor: lluneta29 » dt. nov. 11, 2008 7:16 pm
Pacresol ha escrit:muebles david??? nose creo que ya fuimos y no me gusto nada de lo quetenian e incluso lo encontre carillo

Autor: Pacresol » dt. nov. 11, 2008 7:21 pm

Autor: lluneta29 » dt. nov. 11, 2008 7:25 pm

Autor: lluneta29 » dt. nov. 11, 2008 7:27 pm

Autor: ise » dt. nov. 11, 2008 7:30 pm
lluneta29 ha escrit:X cert ise, què tal els fotògrafs de bcn??Són més barats??

Autor: lluneta29 » dt. nov. 11, 2008 7:35 pm
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:X cert ise, què tal els fotògrafs de bcn??Són més barats??
ara ho estic mirant... al final sere una experta en fotografs!!! jejejeje pero hi ha de tot!

Autor: cuca lleida » dt. nov. 11, 2008 7:37 pm

Autor: ise » dt. nov. 11, 2008 7:38 pm
ara ja aguanto fins a l'hora de sopar! jejeje

Autor: lluneta29 » dt. nov. 11, 2008 7:40 pm
[/quote

Autor: lluneta29 » dt. nov. 11, 2008 7:41 pm
ise ha escrit:jejeje jo quan he arribat estava morta de gana i m'he menjat un platet de mangranes!![]()
Tranquil·la que ja t'informaré!![]()
Tinc ganes que pujeu a la Seu per veure on visc i el paratge taaan bonic com és aquest, amb les muntanyes nevadetes, prats super verds i vaquetes.

Autor: ise » dt. nov. 11, 2008 7:48 pm

Autor: ise » dt. nov. 11, 2008 7:49 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:jejeje jo quan he arribat estava morta de gana i m'he menjat un platet de mangranes!![]()
Jo és que tinc uns croassants esperant-me que si m'hi fico pernil i formatge estaràn suuuuper bons!!!![]()
Tinc ganes que pujeu a la Seu per veure on visc i el paratge taaan bonic com és aquest, amb les muntanyes nevadetes, prats super verds i vaquetes.
![]()

Autor: lluneta29 » dt. nov. 11, 2008 7:54 pm
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:jejeje jo quan he arribat estava morta de gana i m'he menjat un platet de mangranes!![]()
Jo és que tinc uns croassants esperant-me que si m'hi fico pernil i formatge estaràn suuuuper bons!!!![]()
![]()
Ja saps que en pic puguem, estem aquí donan.t'he la tabarra! jejejeje

Autor: Pacresol » dt. nov. 11, 2008 7:58 pm

Autor: lluneta29 » dt. nov. 11, 2008 8:01 pm
Pacresol ha escrit:bueno...
muy barato, porque nosotros nos cojimos un armario con espejo y puertas correderas, la cama con canape, dos mesitas un simfonier y un cubreradiador, 4000 euros, con lo que comparo con el tuyo el mio es super caro.
¿que se puede saber que tienda fuistes, porfa?
Ey ise como va el tema de fotografos??? cuando lo tengas todo ya nos diras.

Autor: ise » dt. nov. 11, 2008 8:02 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:jejeje jo quan he arribat estava morta de gana i m'he menjat un platet de mangranes!![]()
![]()
Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! Estarà guai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja tinc ganetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No sé si fer vaga dijous, em prenen 100 e del sou i no sé què fer. Estic a contra de la llei que ficaràn pq em perjudica a mi però no sé si fer-ne o no... la pela es la pela...

Autor: lluneta29 » dt. nov. 11, 2008 8:04 pm
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:jejeje jo quan he arribat estava morta de gana i m'he menjat un platet de mangranes!![]()
![]()
Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! Estarà guai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja tinc ganetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No sé si fer vaga dijous, em prenen 100 e del sou i no sé què fer. Estic a contra de la llei que ficaràn pq em perjudica a mi però no sé si fer-ne o no... la pela es la pela...
No se carinyo, són 100€ pero com has dit aquest llei et perjudica...
Volen que un professor especialitzat en una matèria pugui donar totes les matèries tant mates com llengua i etc... i clar, això perd qualitat a l'ensenyament i treure'ns recursos, que un institut tingui una especie de comerciant pq busqui patrocinadors per poder financiar el iinstitut... tipo la privada pos igual a la pública.
Autor: miriameta » dt. nov. 11, 2008 8:10 pm