NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dt. nov. 11, 2008 8:12 pm

Hola guapa! Com ha anat el dia???
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. nov. 11, 2008 8:12 pm

miriameta ha escrit:BONES NENETES MEVES!!!

bones wuapa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-))
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dt. nov. 11, 2008 8:13 pm

joooo!! soc una lenta llegint...u sento
perdoneu pero es que am lo que xerreu i lo lenta que soc.... de totes maneres ja me anireu posant al dia..pq encara no he acabat del tot pero tenia ganes de parlar
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dt. nov. 11, 2008 8:15 pm

lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:uuuoleee nenetes!!!
k tak?' jo! ja heu tornat a agafar el ritme...falto dos dies i ja heu fet 6 pagines...ufff. vaig a posarme al dia i ara torno!
muakis!!!! per cert ja tinc cotxe que me porti jejejeje (ja se que es molt dora pero lo vem agafar a la fira, aixi te guarda els preus...)
*.-o-o.* *.-o-o.*[/quote

Wuapaaaaaaaaaaaa!! És que he tornat jo!! !JA tinc internet i clar... tot es nóta jajajaja és broma!!! Estik a la seu i he de corregir exàmens i redaccions però no en tinc ganes!!! I ara estik enganxada aquí i no paro... hauria d'estudiar i no en tinc ganes!!! M'he deixat els apunts al cotxe així que imagina't!!! Aprofitaré per mirar per intenet!!! Quin cotxe tens cuquet??

Saps el cotxe que hi havia a la fira de nuvis...hi havia dos un de blanc i un de blau mari...pos el blau mari. Es un mercedes nose que..jejeje un antic. M'encanteeeee
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: Pacresol » dt. nov. 11, 2008 8:17 pm

buenas miriameta!!!
que tal el dia????
Lluneta si puedes darme la direccion de Meubles Pascual pues pasaremos, fuimos por muebles pardiñes pero nose nos parecio algo caro a parte que pedimos el precio de un mueble y nos dijo que nos llamaria, le llame yo a los dos dias y me dijo que estaba en ello y aun estoy esperando y esto te hablo de ya casi hara el mes.
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: ise » dt. nov. 11, 2008 8:18 pm

Molt bé guapa! >.-<: >.-<: >.-<: i el tema fotograf com el portes???
ise

EntradaAutor: miriameta » dt. nov. 11, 2008 8:18 pm

Avui tic molt xof... hormones...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dt. nov. 11, 2008 8:19 pm

ise ha escrit:Cuca reina, on t'havies posat??? i quin cotxe heu agafat?? conta, conta

hla bonica!!1
ho sento pero el diumenge entre anar a la fira, a dinar a casa la sogra i per la tarda al Kick boxing.... vem arribar a les 11 de la nit i havia de planxar els uniformes, ens haviem de llevar dora el dilluns (el nino a les 4 i jo a les 6) aixi que no me vaig conectar.
I ahir vem anar a mirar el fotograf Rafa Ariño. Super xulo!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. nov. 11, 2008 8:21 pm

miriameta ha escrit:Avui tic molt xof... hormones...

Jo hi estava ahir... :-( :-( avui penso ke demà es dimecres només tinc dos classes, dijous vaga i divendres kp a casa!!! M'animo sola... i amés us tinc a vosaltres amb mi pq tinc internet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Això és lo que més m'anima!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. nov. 11, 2008 8:22 pm

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:uuuoleee nenetes!!!
k tak?' jo! ja heu tornat a agafar el ritme...falto dos dies i ja heu fet 6 pagines...ufff. vaig a posarme al dia i ara torno!
muakis!!!! per cert ja tinc cotxe que me porti jejejeje (ja se que es molt dora pero lo vem agafar a la fira, aixi te guarda els preus...)
*.-o-o.* *.-o-o.*[/quote

Wuapaaaaaaaaaaaa!! És que he tornat jo!! !JA tinc internet i clar... tot es nóta jajajaja és broma!!! Estik a la seu i he de corregir exàmens i redaccions però no en tinc ganes!!! I ara estik enganxada aquí i no paro... hauria d'estudiar i no en tinc ganes!!! M'he deixat els apunts al cotxe així que imagina't!!! Aprofitaré per mirar per intenet!!! Quin cotxe tens cuquet??

Saps el cotxe que hi havia a la fira de nuvis...hi havia dos un de blanc i un de blau mari...pos el blau mari. Es un mercedes nose que..jejeje un antic. M'encanteeeee

Wuapaaaaaaaaaaaa!! És mooolt xul.lo m'agrada mooolt! Bon encert... am i em portarà si tot va bé el cotxe del meu sogre és un mercedes que ara no té ni un any així que està novet i poc kdar xul.lo. Em va dir la fotògrafa que ara s'estilava molt portar cotxes antics a les bodes i que kden super bé a les fotos! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dt. nov. 11, 2008 8:22 pm

Pacresol ha escrit:buenas miriameta!!!
que tal el dia????
Lluneta si puedes darme la direccion de Meubles Pascual pues pasaremos, fuimos por muebles pardiñes pero nose nos parecio algo caro a parte que pedimos el precio de un mueble y nos dijo que nos llamaria, le llame yo a los dos dias y me dijo que estaba en ello y aun estoy esperando y esto te hablo de ya casi hara el mes.

nosotros cogimos los muebles en Muebles Aguila, sino recuerdo mal no salieron mu caros..pero tengo muy mala memoria y no sabria decirte precios...pero por mirar, no??
le preguntare a mi xico donde estan...estan por Lleida en un poligono pero no recuerdo cual.
ya te lo dire cuando sepa donde esta ,
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dt. nov. 11, 2008 8:22 pm

cuca lleida ha escrit:
ise ha escrit:Cuca reina, on t'havies posat??? i quin cotxe heu agafat?? conta, conta

hla bonica!!1
ho sento pero el diumenge entre anar a la fira, a dinar a casa la sogra i per la tarda al Kick boxing.... vem arribar a les 11 de la nit i havia de planxar els uniformes, ens haviem de llevar dora el dilluns (el nino a les 4 i jo a les 6) aixi que no me vaig conectar.

i que tal el Rafa Ariño tema preus???
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. nov. 11, 2008 8:23 pm

cuca lleida ha escrit:

hla bonica!!1

I què tals els preus?? Veus cuca... tu i jo em tornat a coincidir!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. nov. 11, 2008 8:23 pm

ise ha escrit:
cuca lleida ha escrit:

hla bonica!!1

Què tenim telepatia carinyet meu????????!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. nov. 11, 2008 8:25 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:
cuca lleida ha escrit:

hla bonica!!1

Què tenim telepatia carinyet meu????????!!!!!!!!!!!!!!

Sembla que si! jejejeje
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dt. nov. 11, 2008 8:26 pm

lluneta29 ha escrit:

Jo hi estava ahir... :-( :-( avui penso ke demà es dimecres només tinc dos classes, dijous vaga i divendres kp a casa!!! M'animo sola... i amés us tinc a vosaltres amb mi pq tinc internet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Això és lo que més m'anima!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo nena pos quina super setmaneta que tens mes xula!!!!
jo tambe m'animo sola.......pq dema tenim musica al cole, am lo qual la cuca no s'ha de kedar a classe...jejee i dijous pintura am peus..jejeje (quina feinada, pero aixi me passa volant) i divendres farem gimnasia!1 jejej i torna a ser cap de setman

per cert que tal si quedem per fer l'esmorzar tal com vas dir???????????? :-)ok: :-)ok:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. nov. 11, 2008 8:26 pm

Pacresol ha escrit:buenas miriameta!!!
que tal el dia????

Te digo donde estàn y vais a mirar segur que os gustaràn!!! Ahora no encuentro la dirección però està en Baró de Maials, el número no lo sé, en la parte de Pardiñas donde hay un tren de lavado y la sirena hace esquina... por fuera los muebles que tiene són un poco así però dentro tiene unos catalogos muy xulos!!!!!!!!!! Te lo recomiendo...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. nov. 11, 2008 8:27 pm

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Jo nena pos quina super setmaneta que tens mes xula!!!!
jo tambe m'animo sola.......pq dema tenim musica al cole, am lo qual la cuca no s'ha de kedar a classe...jejee i dijous pintura am peus..jejeje (quina feinada, pero aixi me passa volant) i divendres farem gimnasia!1 jejej i torna a ser cap de setman

per cert que tal si quedem per fer l'esmorzar tal com vas dir???????????? :-)ok: :-)ok:

Hombre algú em fa cas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!! Quedem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Què us smbla wuapes????????!!!!!!!!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Pacresol » dt. nov. 11, 2008 8:28 pm

me suena muebles aguila de una tienda pequeñita por Lleida, exactamente no recuerdo la calle pero nose si es por la universidad central, no recuerdo.
bueno contar contar precios de coches y de fotografos.
Pacresol

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: ise » dt. nov. 11, 2008 8:31 pm

Pacresol, estoy haciendo un word con lo que ofrece cada fotografo y su precio, cuando lo tengo te lo envio :-)ok:
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants