Autor: gina_christian » dc. nov. 12, 2008 10:16 am
Hola noies!
bueno no escric per dir que al final s'ha decidit i ja està tot solucionat, ja m'agradaria a mi poder donar aquesta alegria i donar-me-la a mi.
Pero bueno de moment encara estem en les millores, el dilluns vaig tindre una altra xarla amb el Christian, per que vam quedar en continuar com abans, però ell seguia igual i la única que estava fent l'esforç era jo i clar no ho veia gens clar...
Aleshores li vaig dir que habiem de continuar igual que abans, però s'havien de pulir algunes coses que fallen en la nostra relació. Com ser més carinyosos l'un amb l'altre, a mi m'agrada que em dongui petons igual que jo li dono a ell, també vull que pasem més estona junts.
De moment anem be, bueno a poc a poc, tampoc em vull fer moltes il.lusions, el que si és veritat que si no es parlen les coses com deu mana ell ja hagués tirat la tovallola i jo no vull això.
I sobre el tema de la meva "comida de olla personal" de moment no hi penso gaire, tinc altres ocupacions, com els estudis i coses de casa i aquest forum... i no penso gaire en si estic trista o no.
Us torno a donar les gràcies a totes per els vostres ànims, m'ajuden molt, per que ara mateix no tinc a ningú més amb qui parlar per que les meves amigues no saben res i la meva família tampoc.
Un peto ben gros!!
Gina