NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dt. nov. 11, 2008 9:34 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Ok!!! T'h dic!! Podràs venir a esmorzar??Així aprofitariem per fer l'amic invisible............... i kedar totes pel sopar de nadal i altres cosetes!! M'encanta aquest grupet!!!!!!!!!!!!!!! Estik suuuuuuuuuuper contenta i em trobo suuuuuuuuuuuper acompanyada!! On heu estat amagades tot aquest temps????????

Jo espero que si... pero es que no se si me trucaran o no... :8 :-/ jo hi vui anar... :-( :-( jooooo

Vale en principi et contem... !!!!!!!!!!!! Així también anirà bé per organitzar-nos una mika i parlar millor que a la fira... no? Ja en tinc ganes!!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-)

Si que a la fira no es podie gaire.[/quot

Ja tens raó... bno espero en serio que puguis venir!!!!!!!!!! Si no no serà lo mateix sense tu... marxo a preparar les classes de demà que sinó ja vuràs... sino portes les classes preparades ho noten molt!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dt. nov. 11, 2008 9:42 pm

molts besitos reina!!!

jo anire a dormir...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. nov. 11, 2008 9:43 pm

miriameta ha escrit:molts besitos reina!!!

jo anire a dormir...

Bonanit!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 8:23 am

Bon dia wuapes!! Bon dia ise... és per no perdre la costum!!! Ara esmorzaré i aniré kp a l'insti... a les 3h torno... jejejeje >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. nov. 12, 2008 8:43 am

bon dia guapa!!!

Ja et vas preparar bé les classes???

Nuvia, quan tingui feta la llista t'ho passo tranquil·la. :-)ok:

Bueno nenetes, jo continuo treballant... :o-o:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: Pacresol » dc. nov. 12, 2008 12:51 pm

hola buenos dias chicas!!!!
que tal ???
como va el dia???
aqui habia salido el sol pero ahora se esta nublando todo.
esto ... Ise si me das tu e-mail te paso yo unos e-mails de fotografos que me han enviado, para que los puedas añadir a tu lista es de carobianco, asun y el de ekip se lo llevo mi chico asi que yo recuerde se que eran unos 1750 las fotos, y el video 1150, fueron los unicos que hablamos en la fira eran chulos los albums, pero se tiene que mirar tambien los precios...
Saluditos a todas chicas!!!!
Nos vemos luego que me piro a comer algo
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 3:54 pm

Hola... noies!!! Ja he tornat he dinat i ara toca descansar... dsps fregaré el pis i estudiaré una mika ke ja toca... no he fotut res encara des k stik aki... demà al final faig vaga... :--( dps m'han dit d'anar a sopar a Andorra les profes d'anglès, però no en tinc ganes!!!!!!!!!!! :-( :-( i no sé què fer... tmpoc conec a ningú i me fa cosa, jo sóc molt tímida...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. nov. 12, 2008 3:57 pm

Hola carinyet!!!

Ves a sopar a Andorra!!! no siguis ruc i ves a sopar amb els/les profes. Ara no els coneixes però al cap de 10 minuts ja els coneixeras! :-)ok: :-)ok:

Nena, potser si que et posis a estudiar, eh! que t'hauré de renyar???
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 4:11 pm

ise ha escrit:Hola carinyet!!!

Ves a sopar a Andorra!!! no siguis ruc i ves a sopar amb els/les profes. Ara no els coneixes però al cap de 10 minuts ja els coneixeras! :-)ok: :-)ok:

Nena, potser si que et posis a estudiar, eh! que t'hauré de renyar???

Ja ara quan acabi la Lola jejeje em ficaré a fer el treball i estudiar un rato el primer tema... però ho veig taaaaaaaaaaaaan xungo tot plegat... que em demoralitzo... suposo que si que hi he d'anar a Andorra... però no en tinc gens de ganes!!! :-( :-( :-( stik apàtica tia...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. nov. 12, 2008 4:13 pm

Res d'estar apàtica!!! que t'ha passat avui? pq ahir estaves tota contenta... nena estic aborridíssima!!! :-( :-(
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 4:20 pm

ise ha escrit:Res d'estar apàtica!!! que t'ha passat avui? pq ahir estaves tota contenta... nena estic aborridíssima!!! :-( :-(

X això m'he connectat tia... ja mho he pensat i m'he dit ves a animar-la -te una mika... i he dinat i lo primer que he fet ha sigut connectar-me... :-)ok: si estik animada, lo que passa és que aquí la gent va molt al seu rotllo i m'he començat a ratllar pq com la profe torni abans de finals de curs, em kdaré amb dos mocs.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. nov. 12, 2008 4:28 pm

res de pensaments d'aquests!!!! : sgra : : sgra : si t'han invitat a sopar amb ells, no van tant al seu rollo. No se cuca, sempre hi ha gent que passa dels altres pero no t'hi has de capficar.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 4:33 pm

ise ha escrit:res de pensaments d'aquests!!!! : sgra : : sgra : si t'han invitat a sopar amb ells, no van tant al seu rollo. No se cuca, sempre hi ha gent que passa dels altres pero no t'hi has de capficar.

tia pos porto una menjada d'olla que és massa... nomé faig que ratllar-me pq hi ha profes que diuen que em kdo fins finals de curs i n'hi ha que no ho saben n'hi ha que diuen que ella tornarà pq és molt treballadora aixs!!! De moment el crio no l'ha tingut!!! I a mi m'agradaria treballar 6 mesos pq així cobro el juliol... buffffffffffffffff quina menjada d'olla imagina't jo a l'atur i el món com va... acabaré sota un pont!!! :-( :-( :-( a més, han retallat les places de les opos pq no hi ha peles, només n'hi han 200 aq any... una merda...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. nov. 12, 2008 4:48 pm

carinyo per coses on no hi pots fer res no val la pena trencar-si més el cap i preocupar-te. Si la profe aquesta torna abans d'acabar el curs, serà una jugarreta, si! però el que no pots fer es anar a casa seva i lligar-la a una cadira... el que hagi de ser serà! o sigui que ànims amunt i aprofita aquesta oportunitat tot el que puguis!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 4:53 pm

Si en això tens raó!!! No sé suposo que ara x ara he de viure al dia i estudiar mooolt pq am la por que tinc em donen ganes destudiar i al menys aprovar encara que no tingui places.. al menys nhi ha més de socials que no pas de anglès que n'hi ha 50 menys... nosé deu ser el dia... a part m'he kdat sense peles aquí dalt, no em sé el número secret de la tarja i tot és una me...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. nov. 12, 2008 5:18 pm

així no et saps el núm. de la targeta??? bueno jo millor no dir gaire cosa pq no em se el núm. per entrar a casa dels meus pares :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 5:22 pm

Jejeje és que sóc un desastre amb els números de la tarjeta... es que per a tot et demanen contrassenya tia!!! En fi... el jordi me'n ha donat un dsps provaré de ficar-lo a veure si ho és i sinó pos sense peles, millor q així no gasto! tia porto una ratlladaaaaaaaaaaaaa deu ser el dia!!! Es que veig les notícies i hi ha tanta gent malament a l'atur que m'he imaginat jo allí i bufff... sense feina sense q ningú m'agafi a una feina... potser vaig fer malament de deixar la feina fixa que tenia, al menys no tenia aquestes preocupacions...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. nov. 12, 2008 5:45 pm

tanca la tele i ves a fer-te una bona dutxa!!! Despeja't i no pensis durant una estona
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 6:02 pm

ise ha escrit:tanca la tele i ves a fer-te una bona dutxa!!! Despeja't i no pensis durant una estona

Ara he fregat tot el pis, stik sentada al sofà esperant a que s'assequi per fer feina... es nota que no en tinc ganes eh!? =0-0-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. nov. 12, 2008 6:04 pm

ei carinyo que jo ara aviat pegaré trastets...quan arribi a casa em torno a conectar. :-.:·::

Per cert, tens un privi.
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants