Autor: **DESI y DAVID** » dc. nov. 12, 2008 3:39 pm

Autor: Tinita » dc. nov. 12, 2008 3:42 pm
Autor: **DESI y DAVID** » dc. nov. 12, 2008 3:46 pm

Autor: Tinita » dc. nov. 12, 2008 3:48 pm
Autor: **DESI y DAVID** » dc. nov. 12, 2008 3:51 pm

Autor: **DESI y DAVID** » dc. nov. 12, 2008 3:52 pm
oshia ha escrit:Desi de donde son las bolsitas nena!!!

Autor: Tinita » dc. nov. 12, 2008 3:53 pm
Autor: oshia » dc. nov. 12, 2008 3:55 pm

Autor: **DESI y DAVID** » dc. nov. 12, 2008 3:55 pm
Tinita ha escrit:lo que no haga vistaprint jejejeje
yo de momento a ver que hago, ahora recopilando ideas que tengo tiempo y cuando decida si voy a hacer muchas chorradas me pasaré por la bolsera de granollers que me queda cerca a mirar bolsitas.
el diseño de etiquetas, tarjetas de agradecimiento y todo eso no lo tengo claro, ya me irá saliendo....
he pasado estas ultimas semanas muy atabalada,ahora he decidido recopilar todo lo que veo y hasta pasado navidades no pienso hacer nada, que con lo nerviosa que soy al final me va a dar un chungo jajajaja

Autor: **DESI y DAVID** » dc. nov. 12, 2008 3:56 pm
oshia ha escrit:Gracias desi , ya las he visto , son muy chulas , ademas hay muchas cositas en la tienda.
Gracias wapi!!!.

Autor: oshia » dc. nov. 12, 2008 4:08 pm
, estoy muy contenta con el trato que nos han dado.
Autor: **DESI y DAVID** » dc. nov. 12, 2008 4:21 pm
oshia ha escrit:Pues Doble imatge desi!!!!!!!!!![]()
, estoy muy contenta con el trato que nos han dado.

Autor: gina_christian » dc. nov. 12, 2008 5:16 pm

Autor: montseijordi » dc. nov. 12, 2008 6:51 pm
xuxuneta ha escrit:hola familia
us puc donar un altre idea que em sembla que no l'heu dit?
en un casament que vaig anar, els nuvis van regalar els convidats 2 testos , 1 test petit blanc de IKEA per les noies, pero adornat com si fos un vestit de núvia amb tires enganxades i a sobre perletes petites i amb un rotolador la cintura d'un cos de dona, i pel noi un test negre engantxat en un de les parts diferents tipos de roba per fer el traje, i amb el detallet fins i tot del mocador!! preciós!!
ho van fer-ho ells, i a dins del test de les noies hi havia aquella piruleta en forma de cor, i el test d'ell embolicat amb paper negre aquell que es pot arrugar ( no sé el nom ) llavors de julivert !! superoriginal i guapo!!
tothom ens va agradar!.
i daqui he agafat la idea que per enunciar que ens casem, comprarem piruletes en forma de cor i les embolicarem en bolcall d'aquell que sembla gassa amb un cordill d'aquells que sembla cordills de sac je je ej amb una nota enganxada el pal de la piruleta que posi... ENS CASEM ! i ens agradaria que tu hi fossis.
que us sembla?
je je je

Autor: ..FLOR.. » dc. nov. 12, 2008 7:56 pm

Autor: oshia » dj. nov. 13, 2008 9:47 am

Autor: xuxuneta » dj. nov. 13, 2008 10:52 am

Autor: oshia » dj. nov. 13, 2008 10:56 am