ise ha escrit:ei carinyo que jo ara aviat pegaré trastets...quan arribi a casa em torno a conectar.![]()
Per cert, tens un privi.
Vagi bé doncs wuapi!!! Per cert, vindràs a esmorzar diumenge?? M'ha smblat que no has dit res!!! Gràcies xl privi!!
Autor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 6:11 pm
ise ha escrit:ei carinyo que jo ara aviat pegaré trastets...quan arribi a casa em torno a conectar.![]()
Per cert, tens un privi.

Autor: miriameta » dc. nov. 12, 2008 7:01 pm

Autor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 7:19 pm
miriameta ha escrit:Hola wapes, ja soc a caseta.. per fi!!!!!
stik desentrenada...i ja vaig perdent la memòria jijiji
Autor: miriameta » dc. nov. 12, 2008 7:21 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Hola wapes, ja soc a caseta.. per fi!!!!!
Benvinguda!! Jo estik estudiant però em costa un huevo...![]()

Autor: ise » dc. nov. 12, 2008 7:23 pm

Autor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 7:24 pm
miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Hola wapes, ja soc a caseta.. per fi!!!!!
Com has de perdre la memò ria amb lo jove que ets... perfavor dona!!!! si portessis bastó jejejeje
Això passe quan no sen tenen ganes jijiji![]()
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 7:24 pm
ise ha escrit:eo, eo, eo! ja torno a ser per aqui!!!
Hola miriameta!! que estas millor avui??
Lluneta com va?

Autor: ise » dc. nov. 12, 2008 7:27 pm
una pàgina és una pàgina!!!!
he anat a comprar guano i no en trobava enlloc!
Autor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 7:31 pm
ise ha escrit:>.-<:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
una pàgina és una pàgina!!!!
![]()
![]()
![]()
he anat a comprar guano i no en trobava enlloc!

Autor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 7:37 pm
ise ha escrit:caca de pinguino! jejeje

Autor: ise » dc. nov. 12, 2008 7:40 pm

Autor: miriameta » dc. nov. 12, 2008 7:42 pm
ise ha escrit:eo, eo, eo! ja torno a ser per aqui!!!
Hola miriameta!! que estas millor avui??
Lluneta com va?

Autor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 7:43 pm
ise ha escrit:Per dinar, diuent que és molt bo! jejejeje no, per les meves plantetes!
us estimo mooolt!!! No ho he vist fins ara wuapes, no ho miro gaire per no dir mai...
Autor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 7:44 pm
ise ha escrit:ei, vaig a l'estanc un moment i torno!

Autor: miriameta » dc. nov. 12, 2008 7:45 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Hola wapes, ja soc a caseta.. per fi!!!!!
Com has de perdre la memò ria amb lo jove que ets... perfavor dona!!!! si portessis bastó jejejeje
![]()
![]()
És una altra manera de dir-ho... jijijiji a més estik amb un dilema si anar amb les de la feina a andorra a sopar o no es k no en tinc ganesssssss i porto tota la tarda amb aq dilema... amb lo ve q s'està a casa amb aquest fred ara pujar a Andorra em fa una mandra... i a més no conec ningú!!!![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 7:47 pm
miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Hola wapes, ja soc a caseta.. per fi!!!!!
![]()
![]()
És una altra manera de dir-ho... jijijiji a més estik amb un dilema si anar amb les de la feina a andorra a sopar o no es k no en tinc ganesssssss i porto tota la tarda amb aq dilema... amb lo ve q s'està a casa amb aquest fred ara pujar a Andorra em fa una mandra... i a més no conec ningú!!!![]()
![]()
Si hi vas, te les faras, les coneixeras i si tu han dit elles, encara que te faci mandra ves-hi i tindras molt guanyat, perque si no hi vas potser et costara molt mes fer-t´hi.
Es la meva opinió ehhh si no en tens ganes no hi vagis. A tu ningu et pot obligar, pero desconectaries una mica i no estaries soleta per la nit.

Autor: miriameta » dc. nov. 12, 2008 7:47 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:ei, vaig a l'estanc un moment i torno!
Aixs el vici... no hi ha remei...

Autor: miriameta » dc. nov. 12, 2008 7:49 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Hola wapes, ja soc a caseta.. per fi!!!!!
![]()
![]()
![]()
Si hi vas, te les faras, les coneixeras i si tu han dit elles, encara que te faci mandra ves-hi i tindras molt guanyat, perque si no hi vas potser et costara molt mes fer-t´hi.
Es la meva opinió ehhh si no en tens ganes no hi vagis. A tu ningu et pot obligar, pero desconectaries una mica i no estaries soleta per la nit.
Es que sóc massa tímida i ja sé que tmpoc me les faré... jope quina merda de dilema... a més està tot fosc i fa fred... no sé...