NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 9:05 pm

nuvia2010 ha escrit:Jo l'any passat no vaig fer vaga. Hi ha d'haver un minim del 20% del professorat o algo aixi i em va venir de perles com excusa. Jo no en volia fer pel tema euros... aquell mes anava taaaaaaaaaaaaaan malament de pasta... i pagar dos lloguers, el combustible... pero mooooooooolt be si fas vaga i vas a la manifestacio :)

Pastisseta... has de mirar per tu i nomes per tu. Les opos, son unes opos, que es un examen. Que s'aprova, pos felicitats, que es suspen, doncs san hi tornemhi! aixo rai! tots els problemes en aquesta vida fossin unes opos, una feina, etc... mentre tinguis salut, tens moooooooooooolt de guanyat!!! Nomes hi ha una cosa en aquesta vida que no es pot solventar... i per sort no es el cas :)

es que avui he començat a pensar i m'he agobiat, tant temari, m'han dit que em fés jo el temari, no sé per on començar, no tinc temps, he de fer la programació, dsps d'aquí no sé on aniré a parar, al igual em quedo a l'atur i m'he agobiat i m'he entristit... no sé si em tornaràn a cridar d'ensenyament, em fa por...
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. nov. 12, 2008 9:08 pm

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Jo l'any passat no vaig fer vaga. Hi ha d'haver un minim del 20% del professorat o algo aixi i em va venir de perles com excusa. Jo no en volia fer pel tema euros... aquell mes anava taaaaaaaaaaaaaan malament de pasta... i pagar dos lloguers, el combustible... pero mooooooooolt be si fas vaga i vas a la manifestacio :)

Pastisseta... has de mirar per tu i nomes per tu. Les opos, son unes opos, que es un examen. Que s'aprova, pos felicitats, que es suspen, doncs san hi tornemhi! aixo rai! tots els problemes en aquesta vida fossin unes opos, una feina, etc... mentre tinguis salut, tens moooooooooooolt de guanyat!!! Nomes hi ha una cosa en aquesta vida que no es pot solventar... i per sort no es el cas :)

es que avui he començat a pensar i m'he agobiat, tant temari, m'han dit que em fés jo el temari, no sé per on començar, no tinc temps, he de fer la programació, dsps d'aquí no sé on aniré a parar, al igual em quedo a l'atur i m'he agobiat i m'he entristit... no sé si em tornaràn a cridar d'ensenyament, em fa por...

Tens un privi
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 9:11 pm

Moltíssimes gràcies. Ets un solet més gran que tot!!! Gràcies wuapa... ja t'he contestat!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. nov. 12, 2008 9:17 pm

Vengaaaaaaaaaaa!!!! que no hi ha ambientillo de bodes!!!!

jo estic mirant detallets pels convidats :) he trobat per internet unes pagines que... waxis waxis!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 9:28 pm

nuvia2010 ha escrit:Vengaaaaaaaaaaa!!!! que no hi ha ambientillo de bodes!!!!

jo estic mirant detallets pels convidats :) he trobat per internet unes pagines que... waxis waxis!!!

Digues quines son que ho miraré a veure si m'animo més... no crec que estudii més avui... una pàgina en un dia, un rècord!!! Jo encara no sé què donaré tmpoc sé qui seràn els meus testimonis, sabeu si poden ser 3 per cada banda? ÉS que em costa molt escollir!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. nov. 12, 2008 9:29 pm

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Vengaaaaaaaaaaa!!!! que no hi ha ambientillo de bodes!!!!

Digues quines son que ho miraré a veure si m'animo més... no crec que estudii més avui... una pàgina en un dia, un rècord!!! Jo encara no sé què donaré tmpoc sé qui seràn els meus testimonis, sabeu si poden ser 3 per cada banda? ÉS que em costa molt escollir!

Com va aixo dels testimonis??? jo em pensava que nomes podia ser un per cada costat i sobretot que no fossin familia directa.
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 9:33 pm

nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
nuvia201

0 ha escrit:
Vengaaaaaaaaaaa!!!! que no hi ha ambientillo de bodes!!!!

Com va aixo dels testimonis??? jo em pensava que nomes podia ser un per cada costat i sobretot que no fossin familia directa.

Jo a totes les bodes, al menys n'he vist 2 per cada banda, ara volia saber si poden ser 3 per cada banda, es que tinc un dilemón xiqueta que no sé pas si escollir-ho a sorts i punto. Familia directa pot ser pq ma germana ho és de mon germà així ke més directe que això!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. nov. 12, 2008 9:37 pm

mmmm.... doncs no se, no se... nosaltres com encara ho tenim tot moooooooooooooooooooooolt verd... amb aquest pas...

Els testimonis si que els tenim mig pensats, aixo que anem xerrant i qui tagradaria a tu i qui magradaria a mi i aixi, per ara, aixo encara resulta gratis :)
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 9:39 pm

nuvia2010 ha escrit:mmmm.... doncs no se, no se... nosaltres com encara ho tenim tot moooooooooooooooooooooolt verd... amb aquest pas...

Els testimonis si que els tenim mig pensats, aixo que anem xerrant i qui tagradaria a tu i qui magradaria a mi i aixi, per ara, aixo encara resulta gratis :)

jejee!! Si això x sort és gratis, però no sabeu encara on ho fareu el convit? L'esglèsia al menys si no? Era St. Llorenç´? Pos a tu encara et queda menys q a nosaltres pq com et descuidis faltarà menys d'un any. Seràs la primera lleidata del 2010 en casar-se de moment!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. nov. 12, 2008 9:40 pm

Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: miriameta » dc. nov. 12, 2008 9:40 pm

Pues jo no se qui seran encara... jeje jo nomes se que el meu cusinet marquitos portara una floreta amb un dels 2 anells i a l´altra maneta portara la meva nebodeta que tindra un anyet amb laltra floreta i l´anell. (ell te 5 anyets)

jejeje

tambe estic decidint el padri... no se si sera el me cunyat o el meu avi... no se.. segons com vagi el meu avi...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. nov. 12, 2008 9:43 pm

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:mmmm.... doncs no se, no se... nosaltres com encara ho tenim tot moooooooooooooooooooooolt verd... amb aquest pas...

jejee!! Si això x sort és gratis, però no sabeu encara on ho fareu el convit? L'esglèsia al menys si no? Era St. Llorenç´? Pos a tu encara et queda menys q a nosaltres pq com et descuidis faltarà menys d'un any. Seràs la primera lleidata del 2010 en casar-se de moment!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Estem pendents del Palau, i sino entre el nou forn i l'Alari... no se, no ho tenim gens clar :(
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 9:45 pm

nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Estem pendents del Palau, i sino entre el nou forn i l'Alari... no se, no ho tenim gens clar :(

I a la fira no vau mirar? Allí els tenieu tots junts!!!!!!!!!!!!!! Què us van dir??
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. nov. 12, 2008 9:46 pm

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

I a la fira no vau mirar? Allí els tenieu tots junts!!!!!!!!!!!!!! Què us van dir??[/quote

El nou forn que no tenien preus, que si voliem alguna cosa ens passesim pel restaurant. A l'Alari ens van donar els preus i la noia ens va explicar com anava la cosa, pero res mes. A mi on em faria especial gracia seria al Palau, pero com no pagui a uns figurants per a que fassin de convidats... xungo lo veo
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 9:58 pm

Nosaltres que som uns 180 persones! I¨ja m'agobia la cosa... es que som molta família i bastants amics... si ve tothom pq tal i com van les coses , aquesta crisi tirarà enrera gent... a veure si us decidiu lo que la vostra data suposo que no està tan sol.licitada com els maig, juliol i setembre no?Molt bé les pàgines de detallets, ara mirava aquesta que dius detalilus i està força bé, seguiré mirant. Tu que has pensat donar?
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. nov. 12, 2008 10:07 pm

Alguna cosa util que la gent no tiri a la basura. He pensat un minutero per la cuina, alguna cosa de incienso o espelma, els possa gots también magraden i pels homes una miniatura dalgun licor, también he vist algun gadget informatic que podria estar be, no se, en principi alguna cosa en la que no aparegui cap figureta de novios ni dibuixada ni res.

Nosaltres com a mooooooooooooooooooooooooooooolt serem 100 jejejejeje i molts son amics dels meus pares, que sino... 60!!! res, que podriem fer el convit a la zona comunitaria.
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. nov. 12, 2008 10:35 pm

Bueno nenes, una que es retira :) dolços somnis i a veure com esteu dema!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: miriameta » dc. nov. 12, 2008 10:37 pm

na nit!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 10:51 pm

nuvia2010 ha escrit:Bueno nenes, una que es retira :) dolços somnis i a veure com esteu dema!!!

Nanit wuapa!! Gràcies per tot!!! Fins demà!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 7:59 am

Bon dia nenes! :-)) :-))

Perdoneu per ahir marxar sense dir res pero la bateria del portatil es va acabar i el carregador el necessitava l'Enric...

Lluneta carinyet com estas avui???? com a mínim ahir després de parlar amb tu i veure que estaves més animada me'n vaig anar a dormir més tranquil·la. Ja saps que no et vull veure així! : kissd : : kissd :

Nuvia, quina ma de pàgines que has posat!!!! ara me les miraré, però jo segurament faré un potet de mermelada...

Miriameta, com van els dies xungos de cada mes????

Abans que parlaveu de testimonis...no en tinc ni idea de qui seran els nostres!!! :o-o: :o-o: A ma germà i ma germana els hi vull donar algun paper dins la boda però no se quin... :hmm:: :hmm::
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants