nuvia2010 ha escrit:Jo l'any passat no vaig fer vaga. Hi ha d'haver un minim del 20% del professorat o algo aixi i em va venir de perles com excusa. Jo no en volia fer pel tema euros... aquell mes anava taaaaaaaaaaaaaan malament de pasta... i pagar dos lloguers, el combustible... pero mooooooooolt be si fas vaga i vas a la manifestacio :)
Pastisseta... has de mirar per tu i nomes per tu. Les opos, son unes opos, que es un examen. Que s'aprova, pos felicitats, que es suspen, doncs san hi tornemhi! aixo rai! tots els problemes en aquesta vida fossin unes opos, una feina, etc... mentre tinguis salut, tens moooooooooooolt de guanyat!!! Nomes hi ha una cosa en aquesta vida que no es pot solventar... i per sort no es el cas :)
es que avui he començat a pensar i m'he agobiat, tant temari, m'han dit que em fés jo el temari, no sé per on començar, no tinc temps, he de fer la programació, dsps d'aquí no sé on aniré a parar, al igual em quedo a l'atur i m'he agobiat i m'he entristit... no sé si em tornaràn a cridar d'ensenyament, em fa por...