DOCENTES Y OTRAS PERTURBADAS MENTALES...

un any fantàstic.

EntradaAutor: MAY_23 » dg. nov. 09, 2008 7:37 pm

noies m'han passat això de la vaga, aqui us ho deixo pq ho pogueu mirar!
Imatge
Imatge
MAY_23
:: núvia de platí

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: Alezeia » dg. nov. 09, 2008 9:03 pm

Gràcies!!!!
Imatge

Imatge
Alezeia
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2028
Membre des de: ds. maig 03, 2008 12:19 am

EntradaAutor: ninou » dg. nov. 09, 2008 10:22 pm

Papita ha escrit:ok!! merci!!!

de tota manera, i encara que la llei es una p merda, els drets que tenim adquirits com a funcionaris no ens les poden prendre.
El nous cos de mestres de Catalunya (com a passat als conservatoris superiors de música) seria per la gent que aprovés a partir de que s'aprovés la llei. Tot i que evidentment encara que no ens toqus a nosaltres no em sembla bé...

demà li diré a la meva dire que ella ha treballat molts anys als jutjats i domina mogollón!!!

A SI? jo pensava que s'aplicava a tots els funcionaris. No sabia que només serà pels que aprovin un cop s'aprovi la nova llei...
Igualment, ho trobo vergonyós també!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Hansen » dg. nov. 09, 2008 10:34 pm

El sindicat quan va fer la xerrada va dir que era per tots, nous i vells.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: aglaya79 » dl. nov. 10, 2008 12:29 pm

uffffffffffff
Imatge
aglaya79

Entrades: 8883
Membre des de: dg. març 30, 2008 11:40 am

EntradaAutor: ahierro2 » dl. nov. 10, 2008 3:25 pm

Nosaltres a l'escola vam fer una reunió laltre dia per parlar del tema de la vaga i la majoria de la gent no en farà, bàsicament pq les sindicats no s'han posat d'acord i alguns han desconvocat la vaga.

D'altra banda del concurs de trasllats jo si q demanaré la meva escola pq hi ha places de sobres de primària.
Del tema del permís jo em caso el 4 d'abril però es setmana santa així q no m'agafaré el permís fins al dimarts q tornem a l'escola. Vol dir q plegaré el 3 d'abril i fins el 28 no torno!!!

Quines ganes ja!!!
Un pto

Anna
Imatge
ahierro2
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 827
Membre des de: dv. maig 16, 2008 7:34 pm

EntradaAutor: Alezeia » dl. nov. 10, 2008 10:07 pm

Nosaltres avuí hem votat i tothom fa vaga excepte 7 mestres.
Imatge

Imatge
Alezeia

EntradaAutor: MAY_23 » dt. nov. 11, 2008 8:01 am

doncs al meu cole crec que fa vaga 1 o 2 persones nomes

a mes el dijous tenim formació a la tarda, plfffffff fins les 19.15h quin pal
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Papita » dt. nov. 11, 2008 9:52 am

Hola!

al cole hem estat parlant de oto aquests temes i bé, hjo no faig vaga pq estic de permís, però no no estigué, si que en faria. A l'escola només 3 o 4 mestres en faran.

El tema del que passarà o no amb la llei, tot són interpretacions. A mi el que més em preocupava era lo dels funcionaris, però ho he tornat a preguntar i no ens poden treure uns drets que ja tenim adquirits.. o això espero.

Es farà com a correus, que abans eren funcionaris però ara són un cos de "funcionaris catalans" però no tenen els mateixos drets que els funcionaris de l'estat. Doncs a educació farien una cosa semblant...
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: Alezeia » dj. nov. 13, 2008 12:16 am

Uffffffffffff!!!! La veritat es q fer vaga es nota a final de mes...i més ara amb el tema de la boda....tot sigui per una bona causa....
Imatge

Imatge
Alezeia

EntradaAutor: Hansen » dj. nov. 13, 2008 12:40 am

Veig que aquesta vaga no en té tant de seguiment... Al meu insti serem 4 gats els que farem...
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Alezeia » dj. nov. 13, 2008 1:22 am

:o-o:
Imatge

Imatge
Alezeia

EntradaAutor: Paqui77 » dj. nov. 13, 2008 8:45 pm

M'ha arribat aquest mail sobre el concurs de trasllats:
Resum de la reunió amb l’Administració per parlar sobre la convocatòria del proper concurs de trasllats&

Hola companys i companyes:
Tenim els esborranys de la propera convocatòria, però encara no sabenels plaços per demanar plaça en el Concurs de Trasllats.

ElDepartament treballa amb les dates del 4 de desembre fins el 23 delmateix mes. Però la data ha de ser igual per tot l’Estat i encara nos'ha fixat (previ és que surti l’ordre al BOE).
La participació serà telematica.
L’Administració ens comunica que ja han enviat instruccions alscentres per recordar que la gent pot mirar-se al portal Època i veureel que cadascú de nosaltres te enregistrat en la base de dades delDepartament (formació, titulacions, càrrecs...).
Recordem que perentrar a la Xarxa del XTEC, cal una contrasenya. Mireu aquesta web:http://www.xtec.cat/contrasenya (serà necessària per participar en elConcurs de trasllats!!!) Una vegada s’ha accedit entrar a EPOCA, es podran presentaral•legacions si alguna cosa no surt reflectida, o no esteu d'acord ambel que us tenen reconegut. S’hauran d’imprimir les al•legacions que unhagi fet i presentar la documentació que fonamenti la seva reclamacióals SSTT.
També es podrà recuperar la puntuació dels que van participar el 2006,als que van participar... Els que han superat el procés selectiu d’accés al Cos de catedràtics,participaran amb la nova baremació com a catedràtic. Hem demanat que si les llistes de seleccionats no han surtit publicades abans deconcloure el període de participació al CT (al Departament pensen deque sí...), s’incorpori d’ofici la puntuació al CT una vegada es facipública aquesta llista, sense necessitat de presentar posteriorsreclamacions.
La convocatòria d’enguany, respecte al cos de mestres, incorporarà quela primera plaça obtinguda sigui per l’especialitat que hagin aprovatles oposicions (això és vàlid pels que heu aprovat des del 2007, iserà així a partir d’ara...). Això vol dir que els que han aprovat pereducació infantil el primer destí que obtingueu serà per infantil. Iels de primària, a primària... Cap sindicat ha qüestionat aquest puntde la convocatòria.
Els funcionaris aprovats abans del 2007, podran continuar demanant laseva especialitat, a més de la de primària. El Professorat suprimit concursa igual que abans, amb els mateixosdrets. Els coordinadors de les AFAs (aules de formació de persones adultes),contaran com la resta de coordinadors, i no s'ha pogut posar res mésperquè el Reial Decret amb el que es convoca aquest Concurs deTrasllats no ha canviat, i queda per més endavant la seva negociacióa Madrid.
Ja tenim resolt el dubte de fins on poden donar-te plaça definitivad’ofici: L’àmbit de mobilitat per donar d'ofici als/les que participeu demanera forçosa és de tres comarques, com el 2006.
Properament rebreu el full INFORMA de CCOO que explica tot el procésdel concurs de trasllats. Properament també, us convocarem a lesxerrades informatives. Com sempre us mantindrem informats!!!
Imatge
Paqui77

Entrades: 5206
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 8:47 pm
Ubicació: El Prat de Llobregat

EntradaAutor: MAY_23 » dj. nov. 13, 2008 8:55 pm

yo también lo recibí

pero no entiendo eso de les dades el epoca, donde sale eso exactamente? ami el epoca me estresa, no encuentro nada jeje
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Hansen » dj. nov. 13, 2008 9:08 pm

Yo también me pierdo en el época, no sé donde buscarlo.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Hansen » dj. nov. 13, 2008 9:19 pm

Ya lo he encontrado:

Entras en Época y vas a Serveis Época. En la columna izquierda, Expedient, Consulta de dades. Si le vas dando a la flechita de abajo, vas viendo todos los datos.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: MAY_23 » dj. nov. 13, 2008 11:35 pm

ok merciii voy a mirar!!
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Alezeia » dt. nov. 18, 2008 6:40 pm

Yo creo q lo tengo todo bien. QUé miedo el concurso de traslados!!!!
Imatge

Imatge
Alezeia

EntradaAutor: MAY_23 » dt. nov. 18, 2008 7:20 pm

yo hay una cosa que no entiendo! me pone esto en dades academiques y no caigo en que es??

CERT. D'IES D'ESTUDIS CURSATS A CATALUNYA DES DEL 1978- ANY 2006

lo que no me cuadra es el año?

y luego en les dades administratives en l'especificació del vincle a las de infantil os pone infantil o primaria??
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: ninou » dt. nov. 18, 2008 9:43 pm

may, en la especificació del vincle, jo sóc d'anglès i em posa Primaria, però suposo que com que al costat del cole posa que faig l'anglès, suposo que ja està bé.

El que em passa a mi és que a la última pàgina:
Consulta de títols i cursos i Titulacions acadèmiques oficials , EM SURT TOT EN BLANC! Posa: no informades.

És normal? i si no és normal, què he de fer? imprimir-ho i portar-ho a SSTT perquè m'hi apareguin les meves titulacions (o sigui els mèrits)?
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants