Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: shiruby » dj. nov. 13, 2008 7:53 am

((!*Miriam!*)) esta tot chulisssssim!!!!!!!!!!!!! pots posarne mes!!! a mi m'encanta veure fotos :D :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
Imatge
shiruby
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 157
Membre des de: dj. ago. 07, 2008 4:45 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. nov. 13, 2008 8:31 am

shiruby ha escrit:((!*Miriam!*)) esta tot chulisssssim!!!!!!!!!!!!! pots posarne mes!!! a mi m'encanta veure fotos :D :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):

Merci reina, a la tarda si tinc temps us en poso alguna altre!! :-))
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: eva gi » dj. nov. 13, 2008 9:09 am

ostres Miriam quantes coses.

m'encanta tot.

molt bona idea això de les targetes per demanar que fossin testimonis, aquest cap de setmana nosaltres vam dir-ho als testimonis, tan de bo s'em hagués acudit una idea així, m'ha agradat moltíssim

merci, per tot el que ens has ensenyat. Per tu :-()-)
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: ehidalgol » dj. nov. 13, 2008 9:15 am

Miriam, quina currada que has fet!!!!!
Trobo que vas fer uns detalls genials >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo ja vaig fer servir el poster del padrí!!!! me'l va fer una noia d'aqui del foro perque no me'n sortia i va quedar genial.

Per cert, els rams xupa-xups els vas fer tu? perque hi ha algun post on hi han noies que s'ho fan. Es complicat? i a qui li dones?
Ja està per ara, ja no pregunto més....

Ha estat genial tota la exposició :-)ok:
Imatge
ehidalgol
:: núvia d'or

Entrades: 3206
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 10:09 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. nov. 13, 2008 9:25 am

Nenes, m'alegra que us agradi...només dir-vos que si necessiteu res em teniu aquí pel que sigui ok???

MOltes coses em vàren sortir de gràtis...les targetes de les càmares, lo de demanar per que fossin testimonis, llavors un boli que era igual que el llibre de firmes, els imans...ho vaig fer tot a través de VISTAPRINT...et registres i t'envien un munt d'ofertes!! I moltes tot es gratis menys els gastos d'enviament... també vàrem fer targes amb les nostres dades...i crec que si alguna vol donar el número de compte doncs també es poden personalitzar allà!

Ehidalgol, els rams els vaig fer jo!! No és complicat...una mica de feina però senzill...vaig comprar el material per internet, la estructura a Girona i res...paciència! SI ho vols fer t'explico tot....
Jo els vaig donar a les meves 2 millos amigues....

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ehidalgol » dj. nov. 13, 2008 9:40 am

Miriam, si en algun moment tens una estoneta.... m'agradaria que m'ho expliquesis, tant aqui o per privi, perque et van quedar genials!!!!!

Gracies per tot wapi :-)
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. nov. 13, 2008 10:12 am

ehidalgol ha escrit:Miriam, si en algun moment tens una estoneta.... m'agradaria que m'ho expliquesis, tant aqui o per privi, perque et van quedar genials!!!!!

Gracies per tot wapi :-)

Ok, quant tingui un moment et faig la redacció! jajajjaja

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: S&M2009 » dj. nov. 13, 2008 10:13 am

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Miriam que contecta que estic amb tot el que has posat!!!
Mare de deu quantes coses que vas fer!!!
La targeta que vas posar amb les càmeres de fotos a les taules on les vas fer?? que era cartolina plastificada??
Creus que podré fer el detall amb una tarja d´agraïment juntament?

Jo aquest dissabte faig un sopar per entregar a tots els testimonis i al padrí la seva feina pel dia del casament!!! ningú s´imagina res!!
Els hi fet un escrit molt chuli!!

Miriam segueix passant totes li ideias que tinguis si us plau!!!
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. nov. 13, 2008 10:42 am

S&M2009 ha escrit:*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Miriam que contecta que estic amb tot el que has posat!!!
Mare de deu quantes coses que vas fer!!!
La targeta que vas posar amb les càmeres de fotos a les taules on les vas fer?? que era cartolina plastificada??
Creus que podré fer el detall amb una tarja d´agraïment juntament?

Jo aquest dissabte faig un sopar per entregar a tots els testimonis i al padrí la seva feina pel dia del casament!!! ningú s´imagina res!!
Els hi fet un escrit molt chuli!!

Miriam segueix passant totes li ideias que tinguis si us plau!!!

La targa de les càmares és com de cartolina però brillant...no sé, és xula! Si en vols te'n donc les que vulguis que en tinc un fotiment!! Jo en vaig posar una per taula!

El detall crèc que sí que ho pots fer junt...només tens que pensar què vols fer!! Jo la d'agraïment la vaig deixar al plat perquè amb els detalls no mi quedava bé.... Que per cert, també en tinc de targes eh! El que clar, no moltes..hauria de contarles!

Que vagi mooolt bé el sopar!!!

El pòster del padrí nosalttres li vàrem entregar el dia del casament quant em va llegir el vers devant de tothom.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. nov. 13, 2008 1:52 pm

NyiNyi ha escrit:Míriam!!

Quin crack que estàs fet!! m'encanta tot!!! >.-<: >.-<: ja m'he apuntat a la llibreta que tinc d'idees, la pg. 24 del post de Gironines fotos de la Míriam!! :-)ok:

Ara aniré de provar a registrar-me a Vistaprint.
El detall dels clauers m'agrada molt, a part que són xulíssims! =0-0-)

Moltes gràcies de veritat, ets d'un gran ajut!

S&M, ja ens explicaràs com va el sopar! quines ganes que en tinc jo de començar-ho a dir a la gent...
però fins el març no direm res, ens estimem més esperar-nos,ja que ens queda una mica!
També tenim pensat de fer un sopar per dir-ho a la gent! amb el padrí però ens fa gràcia demanar-li escrit amb un pastís, que li fariem al mateix sopar.

No hi ha de qué reina.... jo estic encantada de poder-vos ajudar!!!

Que guay lo del pastis no??? Segur que fliparà!!!

I per els clauers, doncs mira que ens vàren sortir bé de preu eh! Si us animeu ja sabeu!

Al post de 2008 hi ha 2 noies més que vàren fer els mateixos clauers, el que el montatge diferent...a veure si us aconsegueixo fotos!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. nov. 13, 2008 4:47 pm

Vinga...més coses...

Us penjo la meva invitació... una altre estil..ben diferent...la vaig fer jo!

Les sabates, arrecades, roba interior...bé una mica de tot!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. nov. 13, 2008 4:48 pm

Me'n vaig a buscar al peke al cole...continuo més tard!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: S&M2009 » dj. nov. 13, 2008 5:44 pm

Hola noies!!!

Miriam de veritat que m´estas deixant alucinada!!!

Nena quina traça que tens!!! T´hi podries dedicar a organitzar casaments, eh?
Tinc una pregunta per tu ... he estat a la pàgina de vistaprint hi he començat a fer un muntatge (que per cert ja t´ho has "currat" perquè es bastant complicat) per posar una targeta a cada taula dient aixó de la càmara de fotos, i ara be la pregunta ... saps si s´han de demanar 250??
Hi ha opció de demanar menys?
La veritat es que surt molt econòmic!
Els textes els vas escriure tu?? la veritat són preciosos!! estic agafant moltes ideas teves!!!
Moltes gracies per la teva ajuda!!! :-)ok:
Imatge
S&M2009

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: jomi » dj. nov. 13, 2008 6:02 pm

Hola Noies!Jo també sóc gironina i em caso el 10 de juliol.
Ostres Miriam , m'encanta tot el que has posat i totes les idees que dones, em sembla que el tocat que portaves és com el que tinc jo encarregat, aquets fils que li surten, són unes pedres d'swarosky o com carai es digui? Ostres, em sembla que si que és igual.
Imatge
jomi
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2910
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:41 pm

EntradaAutor: ehidalgol » dj. nov. 13, 2008 6:21 pm

Miriam, quin exit!!!!
ets un solet *.-o-o.* *.-o-o.*
Les arrecades veig que son swarosky, jo tinc pensat que tambe ho siguin pero sense penjar, ja que no em veig be.

Jomi, benvinguda, pel que veig si tens el tocat es que ja tens vestit oi?? i a on et cases de Girona?? aqui anem fent de tafaneres.... :-eh_::
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: flit » dj. nov. 13, 2008 7:32 pm

hola noies que tal, feia dies que no hem passava per aquí, miriam ets un sol cuantes ideas, per cert el clauers on els vas comprar, m'agrada l'idea i estan molt be de preu. la meva germana l'altre dia ens va dir un dels seus regals un caricaturista, anirà fent caricatures i al final del casament tothom tindrà la seva caricatura. nosaltres tambe ens voliem fer les invitacions nosaltres, com que ens casem en un far ( no es exactament un far el far està al canto) boliem donar un pargami dins d'una ampolla ( com un mensaje en la botella) però no ha agradat a la familia i ens han dit que ho cambiem d'invitacions o passen de convidar a ningu així que hem canviat i ara les farem en una imprempta. no us ha passat que nteniu la sensació que tothom opina sobre el vostre casament, i ho critiquen tot a mi si hem dona la sensació que es el casament dels altres han de donar l'ok de tot, hem acabat dient amb l'ismael que no explicarem res a ningu i que la gent s'ho trobi i sino els i agrada que si posin fulles, lo de posar les camaes d'un sol us tampon no els i va semblar be ahahahahahaha estic dels nervis es el meu casament ells ja n'han tingut un ara ens toca a nosaltres. sento la rallada que hos he deixat, necessitava desfogarme.
Imatge
flit
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

EntradaAutor: ehidalgol » dj. nov. 13, 2008 7:50 pm

Hola Flit!!!!!
1, 2, 3 i respira a fons........
Ara ja t'has desfogat :-)ok:

Així que tu tranquila, jo no se si portes molt amb la teva parella, o si ets joveneta, però nomes has de pensar una cosa:
El casament es vostre!!!!!!!

llavors, a partir d'aqui, crec que si vols escoltes i si no vols no. Pensa que per gustos colors, llavors el que has de parlar amb l'Ismael es si voleu un casament vostre o pels demés.....
Nosaltres des del principi ja vam tenir moltes cosetes en secret, i ara anem fent, expliquem i ja ningu ens diu com s'han de fer les coses.

Espero haver-te animat una mica :-()-)
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: ehidalgol » dj. nov. 13, 2008 7:52 pm

Per cert, lo de les cameres d'1 sol ús jo si que ho faig, i trobo que es una idea superdivertida!!!!
Endavant fotossssssss
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. nov. 14, 2008 8:41 am

Bon dia reinas!!!

Ostres nenes, em fareu posar vermella eh!!! Almenys estic contenta perquè sembla que el post comença a erriar no?? I a més podervos ajudar em fa sentir-me útil!!! Merci kukes!!!

A veure si m'enrecordo de tot el que us volia dir....

Primer de tot aconsellarvos que feu realment el que vosaltres vulgueu...és el vostre casament i ha de ser a la vostre manera i al vostre estil! Us ho dic perquuè sinó us arrepentireu tota la vida!! És un dia únic e irrepetible i ha de ser com realment vosaltres desitgeu!! No deixeu que ningú ni res espatlli aquest gran moment!!!

S&M2009
, sí que s'han de demanar els mínims...però si vols pàssem la teva direcció de mail i t'envio ofertes que segur que encara et surt millor de preu!! El texte el vaig treure de peraquí el fórum i el vaig retocar una micona... Ja ho he dit alguna vegada, però en serio que si en vols com les meves jo en tic moooooltes!!! Et regalo les que vulguis!!!

Jomi reina, moltíssimes felicitats per aquesta decisió!! El tocat si que porta pedretes de swarosky! Jo el vaig comprar a la botiga de núvies: al SINOVIAS!! Per cert a on et cases?? Ja tens vestit??

Ehidalgol, les arrecades les vaig compara a una botiga que hi ha per devant del PRONOVIAS, molt petitona que tenen un munt de coses de swarosky! Passat-hi per allà perquè hi ha moltísisma cosa!! A més mi vaig comprar el braçalet... i està bé de preu!!!

Flit nina, crec que la idea que tenieu del pergamí era mooolt xula! En serio!! Hauria quedat molt bé i original!!
Ja ho he dit més amunt...és el teu casament i no pots deixar que la gent començi a fotre-hi mà perquè sinó acavareu malament i no es tracte de fer les coses a desgana, ok??? Ànims reina!

Els clauers els vaig comprar per internet, a la pàgina de soloestocks. Si vols passem el teu mail i t'envio el contacte!
Per cert, lo del caricaturista quedarà genial!!!!!

Lo de les càmares de un sól ús de veritat que surten fotos mooolt xules! Sobretot les dels companys!! Però també de molt dolentes eh!! :-) :-) :-)

Nyinyi
, fas molt bé en no dir res a ningú...sinó tothom opina i llavors et desdeixes de moltes coses que en un principi et feine molta ilusió! Com bé dius aquí ens tens a les teves compis, que t'ajudaran molt i que sempre et sabran entendre molt millor que els altres, més que res perquè totes esteu pasant per el mateix: els preparatius de un casament!!

JO faig de comodin! :-)) :-)) :-)) :-))

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ehidalgol » dv. nov. 14, 2008 9:31 am

Bon dia a les gironines matineres!!!!

Miriam: ets com la llum que ens guia. Al final t'haurem de fer un homenatge reina *.-o-o.*

NyiNyi: a nosaltres les invitacions ens les fa el fotograf, les fan superoriginals perque t'agafen la foto que mes t'agradi del pre-report i et fan el muntatge, pero es de nosaltres, no es la tipica invitació seria.

Per cert, el diumenge he convidat als testimonis a dinar i gracies a la Miriam els hi he posat una cosa semblant :-)ok:

Ah!! aquesta tarda vaig a Bcn a emprovar-me un vestit que anava buscant pero a Girona no el tenien. A veure si es definitiu o me l'haig de treure del cap!!! Quins nervis...
Imatge
ehidalgol

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants