vaig actualitzar la pàgina web i em vaig trobar el teu missatget que em va acabar d'animar
Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 9:37 am
vaig actualitzar la pàgina web i em vaig trobar el teu missatget que em va acabar d'animar 
Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 9:40 am

Autor: ise » dj. nov. 13, 2008 9:40 am

Autor: ise » dj. nov. 13, 2008 9:41 am
lluneta29 ha escrit:Jo tmpoc sé qui seràn els testimonis, una si, l'amiga de tota la vida de fa 23 anys... pq s'ho mereix aguantar-me taaants anys jejeje però la resta no ho sé, em smbla ke ho faré a sorts! Pq no sé què fer, pq vull que cadascúna de les meves amigues tinguin un paper a la boda i encara no sé què fer!!! Què hi ha per fer: llegir a l'esglèsia, parelles de nuvis, lliga (va per un amic del jordi solter), ram, testimonis... em deixo algo?

Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 9:43 am
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:Jo tmpoc sé qui seràn els testimonis, una si, l'amiga de tota la vida de fa 23 anys... pq s'ho mereix aguantar-me taaants anys jejeje però la resta no ho sé, em smbla ke ho faré a sorts! Pq no sé què fer, pq vull que cadascúna de les meves amigues tinguin un paper a la boda i encara no sé què fer!!! Què hi ha per fer: llegir a l'esglèsia, parelles de nuvis, lliga (va per un amic del jordi solter), ram, testimonis... em deixo algo?
A les amigues els hi pots fer els rams de xupa xups....

Autor: ise » dj. nov. 13, 2008 9:47 am
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:Jo tmpoc sé qui seràn els testimonis, una si, l'amiga de tota la vida de fa 23 anys... pq s'ho mereix aguantar-me taaants anys jejeje però la resta no ho sé, em smbla ke ho faré a sorts! Pq no sé què fer, pq vull que cadascúna de les meves amigues tinguin un paper a la boda i encara no sé què fer!!! Què hi ha per fer: llegir a l'esglèsia, parelles de nuvis, lliga (va per un amic del jordi solter), ram, testimonis... em deixo algo?
A les amigues els hi pots fer els rams de xupa xups....
No sé què és això!!! Però a la meri amb lo llaminera que és Segur!!! Què són aquests rams?? Per a totes??? Bufff... X cert, avui és lluna plena i la meva amiga surt de comptes... ai que demà em veig a l'hospital visitant la Marineta...![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 9:55 am

Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 9:59 am

Autor: ise » dj. nov. 13, 2008 10:01 am

Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 10:07 am
ise ha escrit:Doncs mira una cosa sol·lucionada!![]()
jo els hi donaria a totes alhora. Les pots fer ficar a totes juntes i després donar-los.hi... nose tens temps de mirar com fer-ho
![]()

Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 10:21 am
ise ha escrit:>.-<:![]()
![]()
així m'agrada! a mirar la part positiva!!!!
![]()
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 10:32 am

Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 11:18 am

Autor: ise » dj. nov. 13, 2008 11:23 am
no tenir feina és un merda...
Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 11:24 am

Autor: ise » dj. nov. 13, 2008 11:30 am

Autor: ise » dj. nov. 13, 2008 11:31 am

Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 11:35 am
ise ha escrit:Gràcies guapa!!! aquesta tarda no has de fer moltes coses???? sort que t'organitzes bé! jejeje
Doncs amb aquest noia ja podeu anar a dinar, així t'estalviaràs haver-lo de fer i fregar els plats! jejeje i mira, despres ja pots anar directe a casa dels parents i despres cap a caseta a corregir els examens i a estudiar! Amb un moment t'he organitzat la tarda! jajajajaja