NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 9:37 am

Holaaaaaaaaa!!! Bon dia!!! Gràcies a totes pels ànims!!! Ja veig que m'aprecieu i això és molt!!! Pos avui stik una mika millor, això de tenir festa deu fer algo, encara q quan penso que el sou baixarà m'agafen tots els mals però bno... prefereixo no pensar. Gràcies ise per la trucada, em va animar molt. Dsprés em van trucar de la feina que s'havia anul.lat el sopar així que ja no sóc tan antisocial. ;) dps em va trucar una altra, per dir-me si volia kdar aquest matí, que la truqués i mira... potser la truco... i d'estudiar porto dues pàgines... jasta! :-)) vaig actualitzar la pàgina web i em vaig trobar el teu missatget que em va acabar d'animar :-) gràcies preciosa!!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 9:40 am

Jo tmpoc sé qui seràn els testimonis, una si, l'amiga de tota la vida de fa 23 anys... pq s'ho mereix aguantar-me taaants anys jejeje però la resta no ho sé, em smbla ke ho faré a sorts! Pq no sé què fer, pq vull que cadascúna de les meves amigues tinguin un paper a la boda i encara no sé què fer!!! Què hi ha per fer: llegir a l'esglèsia, parelles de nuvis, lliga (va per un amic del jordi solter), ram, testimonis... em deixo algo?
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 9:40 am

Bon dia preciosa!!!! :-)) :-))

Clar que si truca-la i surt un ratet a passejar i a la tarda a veure el nenet petitet! jejejeje
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 9:41 am

lluneta29 ha escrit:Jo tmpoc sé qui seràn els testimonis, una si, l'amiga de tota la vida de fa 23 anys... pq s'ho mereix aguantar-me taaants anys jejeje però la resta no ho sé, em smbla ke ho faré a sorts! Pq no sé què fer, pq vull que cadascúna de les meves amigues tinguin un paper a la boda i encara no sé què fer!!! Què hi ha per fer: llegir a l'esglèsia, parelles de nuvis, lliga (va per un amic del jordi solter), ram, testimonis... em deixo algo?

A les amigues els hi pots fer els rams de xupa xups....
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 9:43 am

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Jo tmpoc sé qui seràn els testimonis, una si, l'amiga de tota la vida de fa 23 anys... pq s'ho mereix aguantar-me taaants anys jejeje però la resta no ho sé, em smbla ke ho faré a sorts! Pq no sé què fer, pq vull que cadascúna de les meves amigues tinguin un paper a la boda i encara no sé què fer!!! Què hi ha per fer: llegir a l'esglèsia, parelles de nuvis, lliga (va per un amic del jordi solter), ram, testimonis... em deixo algo?

No sé què és això!!! Però a la meri amb lo llaminera que és Segur!!! Què són aquests rams?? Per a totes??? Bufff... X cert, avui és lluna plena i la meva amiga surt de comptes... ai que demà em veig a l'hospital visitant la Marineta... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 9:47 am

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:

No sé què és això!!! Però a la meri amb lo llaminera que és Segur!!! Què són aquests rams?? Per a totes??? Bufff... X cert, avui és lluna plena i la meva amiga surt de comptes... ai que demà em veig a l'hospital visitant la Marineta... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

és un ram fet de xupa xups!!!! si els hi vols fer per totes, ja t'ajudaré!:-)ok: :-)ok:
Així que ja surt de comptes???? quina emoció, no???? ja us vec demà ràpid i corrents anant a comprar les arrecades!!! jejeje
Aquest matí hi havia una lluna guapíssima!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 9:55 am

Siiiiiiii, seria bona idea... seria un detall que no s'esperen ho apunto a la llista de coses per fer... seria per les de la colla... així tothom tindrà lo seu... però llavors jo ficaria una cançó i els hi donaria a totes no? Que tothom ho veiés no? No es farà massa pesat??? Jo que havia pensat fer-lis una foto on surtíssim totes en un marc a totes però això és més original!!! i els xupa-xups els puc aconseguir baratos baratos!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 9:59 am

X cert... l'altre dia passejant per Andorra vam pensar de comprar caixes de tabac (dues o així) i enlloc de fer els típics paquetets de tabac de 5 cigarretes amb la nostra foto que total acaben a la basura pq es fumen els cigarros, hem pensat ficar el paquet senser a cada taula i que qui vulgui que fumi... a Andorra el tabac surt bastant més barat! Així que quan pugueu ja podeu aprofitar!!! :-)ok: què et smbla la idea?
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 10:01 am

Doncs mira una cosa sol·lucionada! :-)ok: :-)ok: jo els hi donaria a totes alhora. Les pots fer ficar a totes juntes i després donar-los.hi... nose tens temps de mirar com fer-ho :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 10:07 am

ise ha escrit:Doncs mira una cosa sol·lucionada! :-)ok: :-)ok: jo els hi donaria a totes alhora. Les pots fer ficar a totes juntes i després donar-los.hi... nose tens temps de mirar com fer-ho :o-o: :o-o:

Tens raó!!! Totes juntes i donar-li els rams a totes alhora!!! Jajajaja és bona idea!!! Ja està apuntada!!! Gràcies!!!!!!!!!! A més totes són molt llamineres!!! jejejeje... ara les de l'antiga feina no cal que les convidi, total tampoc em contesten els mails... només a una que encara quedem els dissabtes però les altres... són 4 menys!!!!!!!!! Ueeeeeeeeeeeeee!!! ! :: orrr::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 10:17 am

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: així m'agrada! a mirar la part positiva!!!! :-)) :-)) :-)) :-))
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 10:21 am

ise ha escrit:>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: així m'agrada! a mirar la part positiva!!!! :-)) :-)) :-)) :-))

S ke no les he d'aguantar mésssssssss ni fer-me la falsa!!!!!!!!!!!!!! Només amb aquelles dues, amb les altres m'hi portava bé! Ise, vaig a la dutxa, ara torno................
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 10:26 am

:-)ok: :-)ok: :--=-) :--=-) :--=-) disfruta!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 10:32 am

Ara vinc que encara no hi he anat. he obert un tema nou a offtopic per a veure si algú em pot ajudar amb el treball o passar-me un exemple per veure com va... ara si que me'n hi vaig... em fa una mandra... >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 11:18 am

Holaaaaaaaaa!!! Ja torno a ser aquí. Dintre d'una estona he kdat amb una mestra del insti. Al final li he enviat un sms... =0-0-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 11:23 am

Molt be reina, així m'agrada!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: et distrauras i t'anirà bé. Jo estic aborridissima... :-( :-( :-( no tenir feina és un merda...
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 11:24 am

Ja... per això estik aki!!!!!!!!!!!!!!! Jajaja hem kdat a les 12.30 a una font que hi ha al passeig li podré contar les meves penes amb les opos! com que ella ja les ha aprovades... :-)ok: Ara stem com abans de marxar de l'altra feina però millor ... pq podem parlar obertament. Aquesta tarda corregiré examens i començaré a fer la programació didàctica... tinc feineta...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 11:30 am

Gràcies guapa!!! aquesta tarda no has de fer moltes coses???? sort que t'organitzes bé! jejeje
Doncs amb aquest noia ja podeu anar a dinar, així t'estalviaràs haver-lo de fer i fregar els plats! jejeje i mira, despres ja pots anar directe a casa dels parents i despres cap a caseta a corregir els examens i a estudiar! Amb un moment t'he organitzat la tarda! jajajajaja
ise

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 11:31 am

Tornant al tema dels testimonis i això...quin paper els hi donaràs als teus germans???
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 11:35 am

ise ha escrit:Gràcies guapa!!! aquesta tarda no has de fer moltes coses???? sort que t'organitzes bé! jejeje
Doncs amb aquest noia ja podeu anar a dinar, així t'estalviaràs haver-lo de fer i fregar els plats! jejeje i mira, despres ja pots anar directe a casa dels parents i despres cap a caseta a corregir els examens i a estudiar! Amb un moment t'he organitzat la tarda! jajajajaja

Tia pq és un rotllo fregar plats no tinc rentavaixelles... com l'anyoro!!!!!!!!!!!
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants