NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 11:44 am

jejeje jo si que en tinc però igualment moltes coses les frego a mà! :o-o: :o-o:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 12:03 pm

Sort que sóc sola... que sinó... ja no m'enrecordava que era fregar els plats a mà... jejeeje Aniré plegant wuapa!! A la tarda ens veiem... ja em connectaré. Baixo a la Seu!! Quin fred que fa...
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 12:05 pm

fins a la tarda!!! que vagi molt bé!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 12:08 pm

Adeuuuuuuuuuuuuuu!!!! Fins a la tarda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 2:32 pm

Ja he arribat!!!!!!!!!!! ARa fa un moment. M'he comprat una bufanda i uns guants moooooolt xul.los!!! A més la profe m'ha animat molt i mha dit que em kdo aquí fins a finals de curs, 8 mesos i que aprovaré les opos si m'esforço mooolt. Es a dir s'ha acabat fer el manta!!! A la tarda m'hi fico que también he de corregir exàmens... >.-<: >.-<: ise, com va tu?
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 2:37 pm

Guapi!!!

Veus com t'ha anat bé sortir!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: m'hauràs d'ensenyar aquests guants i la bufanda, eh!!!

Doncs jo ja torno a ser a l'oficina i vaig remenant papers...

Au, a dinar una mica i a corregir examens i a estudiar!!! :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: jejejeje (te faig de mama)
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 2:39 pm

ise ha escrit:Guapi!!!

Veus com t'ha anat bé sortir!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: m'hauràs d'ensenyar aquests guants i la bufanda, eh!!!

Doncs jo ja torno a ser a l'oficina i vaig remenant papers...

Au, a dinar una mica i a corregir examens i a estudiar!!! :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: jejejeje (te faig de mama)

Dinar va ser k no m'he menjat un croassant ara fa una hora i no tinc gana... segurament em faré una crema d'espinachs amb formatge blanc (de brick eh no te pensis) i dsps estudiaré però m'espero una mika. Et faig companyia... al menys em pnso que em kdaré fins a finals de curs així cobraré también el juliol sense treballar. >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 2:41 pm

quan vegis a aquesta noia l'hi dones un petó de part meva per haver-te animat tant!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo encara estic amn el dilema de les fotos... :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 2:44 pm

ise ha escrit:quan vegis a aquesta noia l'hi dones un petó de part meva per haver-te animat tant!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo encara estic amn el dilema de les fotos... :o-o: :o-o:

Bno ja vurem... ara stik així pero quan m'enfronti als apunts ja vurem si estik tan animada...!!! En fi... triis el que triis estarà molt bé, no veus que tots ho fan més o menys igual??? Com més ho miris, serà pitjor. La primera opinió és la que compta, qui et dóna més bon rotllo?? Els preus tampoc se'n van de tant.. Nosaltres a veure si podem donar la paga i senyal del video aq desembre... X cert, el jordi l'altre dia em va donar una pista sobre quan em donaria el anell, i em va dir, "lloveràn libros" i que llavors em donarà l'anell. _i no sé què coi vol dir, només riu i em diu això. Que quan descobreixi qui ho va dir, tindré la pista... I no en tinc ni idea. :hmm::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 2:46 pm

per sant jordi???
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 3:01 pm

jA LI VAIG DIR I EM VA DIR QUE NO TENIA RES A VEURE... tia no ho sé, per molt que hi penso no ho sé ni qui ho va dir ni res, si k em sona la frase però no sé... jo segurament li regalaré pel seu cumple i nadal tot junt el rellotge per la boda pq passo q porti el del Barça, tampoc sap on és... depen de la economia però segurament serà això o els bessons encara no ho sé! Xcert, els pastissos de xuxes a qui es dónen?? tu ho saps? Estava decidint coses i ja n'he decidit unes quantes... ja sé a qui li donaré les parelles de nuvis, :: orrr::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 3:07 pm

lluneta29 ha escrit:jA LI VAIG DIR I EM VA DIR QUE NO TENIA RES A VEURE... tia no ho sé, per molt que hi penso no ho sé ni qui ho va dir ni res, si k em sona la frase però no sé... jo segurament li regalaré pel seu cumple i nadal tot junt el rellotge per la boda pq passo q porti el del Barça, tampoc sap on és... depen de la economia però segurament serà això o els bessons encara no ho sé! Xcert, els pastissos de xuxes a qui es dónen?? tu ho saps? Estava decidint coses i ja n'he decidit unes quantes... ja sé a qui li donaré les parelles de nuvis, :: orrr::

Jo el pastis de xuxes els hi donaria als crios pero si tens algu que celebri l'aniversari i que l'hi agradin molt les xuxes doncs l'hi pots fer... :-/ :-/ no et preocupis més per quan t'el donarà...jo crec que com que ara et te lluny i t'anyora, no estarà molt a regalar-te'l...i el que l'hi vols fer tu ho trobo perfecte!!! :-)ok: :-)ok: osti jo tinc el cumple de l'Enric a finals de mes i no en tinc ni idea de que regalar-li :hmm:: :hmm::
Nena, t'estàs organitzant molt, eh!!! >.-<: >.-<: jo encara no se res del que faré ni res! :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 3:10 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:jA LI VAIG DIR I EM VA DIR QUE NO TENIA RES A VEURE... tia no ho sé, per molt que hi penso no ho sé ni qui ho va dir ni res, si k em sona la frase però no sé... jo segurament li regalaré pel seu cumple i nadal tot junt el rellotge per la boda pq passo q porti el del Barça, tampoc sap on és... depen de la economia però segurament serà això o els bessons encara no ho sé! Xcert, els pastissos de xuxes a qui es dónen?? tu ho saps? Estava decidint coses i ja n'he decidit unes quantes... ja sé a qui li donaré les parelles de nuvis, :: orrr::

Jo el pastis de xuxes els hi donaria als crios pero si tens algu que celebri l'aniversari i que l'hi agradin molt les xuxes doncs l'hi pots fer... :-/ :-/ no et preocupis més per quan t'el donarà...jo crec que com que ara et te lluny i t'anyora, no estarà molt a regalar-te'l...i el que l'hi vols fer tu ho trobo perfecte!!! :-)ok: :-)ok: osti jo tinc el cumple de l'Enric a finals de mes i no en tinc ni idea de que regalar-li :hmm:: :hmm::
Nena, t'estàs organitzant molt, eh!!! >.-<: >.-<: jo encara no se res del que faré ni res! :o-o: :o-o:

Es que m'avurreixo... jajajaja no per res més eh!!! Em falten els testimonis que no sé pas qui triar... em smbla ke ho faig a sorts ... espera't digue'm un número del 1 al 10 i a sorts!!! Tu decideixes... vinga... Quina responsabilitat eh!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 3:12 pm

quants números vols???
ise

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 3:12 pm

el 7!
ise

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 3:13 pm

que t'agrada qui t'ha tocat??? en dic un altre??? jejejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 3:13 pm

ise ha escrit:el 7!

jasta... digue's un altre!!!! Me'n falta un!!! :-) es la única sol.lució que hi veig tants dilemes!!!!!!!!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. nov. 13, 2008 3:14 pm

el 2
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 3:14 pm

ise ha escrit:que t'agrada qui t'ha tocat??? en dic un altre??? jejejeje

Com ho saps que no m'agrada qui m'ha tocat???? Jajajajaa pos no no m'ha agradat, digue's un altre!!!!!!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 3:15 pm

ise ha escrit:el 2

No tampoc!!!!!!!!!!!!!!!! Buffffffffffffffff no sé pq l'he ficat a la llista!!!!
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants