Autor: ise » dj. nov. 13, 2008 11:44 am

Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 12:03 pm

Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 12:08 pm

Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 2:32 pm
ise, com va tu?
Autor: ise » dj. nov. 13, 2008 2:37 pm
m'hauràs d'ensenyar aquests guants i la bufanda, eh!!!
jejejeje (te faig de mama)
Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 2:39 pm
ise ha escrit:Guapi!!!
Veus com t'ha anat bé sortir!!!![]()
![]()
![]()
m'hauràs d'ensenyar aquests guants i la bufanda, eh!!!
Doncs jo ja torno a ser a l'oficina i vaig remenant papers...
Au, a dinar una mica i a corregir examens i a estudiar!!!![]()
![]()
![]()
jejejeje (te faig de mama)

Autor: ise » dj. nov. 13, 2008 2:41 pm

Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 2:44 pm
ise ha escrit:quan vegis a aquesta noia l'hi dones un petó de part meva per haver-te animat tant!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Jo encara estic amn el dilema de les fotos...![]()

Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 3:01 pm

Autor: ise » dj. nov. 13, 2008 3:07 pm
lluneta29 ha escrit:jA LI VAIG DIR I EM VA DIR QUE NO TENIA RES A VEURE... tia no ho sé, per molt que hi penso no ho sé ni qui ho va dir ni res, si k em sona la frase però no sé... jo segurament li regalaré pel seu cumple i nadal tot junt el rellotge per la boda pq passo q porti el del Barça, tampoc sap on és... depen de la economia però segurament serà això o els bessons encara no ho sé! Xcert, els pastissos de xuxes a qui es dónen?? tu ho saps? Estava decidint coses i ja n'he decidit unes quantes... ja sé a qui li donaré les parelles de nuvis,
jo encara no se res del que faré ni res! 
Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 3:10 pm
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:jA LI VAIG DIR I EM VA DIR QUE NO TENIA RES A VEURE... tia no ho sé, per molt que hi penso no ho sé ni qui ho va dir ni res, si k em sona la frase però no sé... jo segurament li regalaré pel seu cumple i nadal tot junt el rellotge per la boda pq passo q porti el del Barça, tampoc sap on és... depen de la economia però segurament serà això o els bessons encara no ho sé! Xcert, els pastissos de xuxes a qui es dónen?? tu ho saps? Estava decidint coses i ja n'he decidit unes quantes... ja sé a qui li donaré les parelles de nuvis,
Jo el pastis de xuxes els hi donaria als crios pero si tens algu que celebri l'aniversari i que l'hi agradin molt les xuxes doncs l'hi pots fer...![]()
no et preocupis més per quan t'el donarà...jo crec que com que ara et te lluny i t'anyora, no estarà molt a regalar-te'l...i el que l'hi vols fer tu ho trobo perfecte!!!
![]()
osti jo tinc el cumple de l'Enric a finals de mes i no en tinc ni idea de que regalar-li
![]()
![]()
Nena, t'estàs organitzant molt, eh!!!![]()
jo encara no se res del que faré ni res!
![]()

Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 3:13 pm
ise ha escrit:el 7!

Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 3:14 pm
ise ha escrit:que t'agrada qui t'ha tocat??? en dic un altre??? jejejeje

Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 3:15 pm
ise ha escrit:el 2