Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 9:32 pm
ise ha escrit:a veure si no em perdo res i ho contesto tot...
Miriameta, aquest ànims amunt i per ara, dic el mateix que les altres, res de deixar la feina. EStem en una epoca molt complicada i no te la pots jugar. pensa que tot això t'anirà molt bé per la boda i pel teu super pis, on per cert jo també vull venir per nadal!!!!
Nuvia, ens has d'anar donant idees de les teves pq aquesta canço és boníssima!!!![]()
![]()
![]()
Ja me perdut...![]()
jejejeje

Autor: cuca lleida » dj. nov. 13, 2008 9:33 pm

Autor: ise » dj. nov. 13, 2008 9:33 pm

Autor: miriameta » dj. nov. 13, 2008 9:33 pm
ise ha escrit:a veure si no em perdo res i ho contesto tot...
Miriameta, aquest ànims amunt i per ara, dic el mateix que les altres, res de deixar la feina. EStem en una epoca molt complicada i no te la pots jugar. pensa que tot això t'anirà molt bé per la boda i pel teu super pis, on per cert jo també vull venir per nadal!!!!
Nuvia, ens has d'anar donant idees de les teves pq aquesta canço és boníssima!!!![]()
![]()
![]()
Ja me perdut...![]()
jejejeje

Autor: nuvia2010 » dj. nov. 13, 2008 9:36 pm
cuca lleida ha escrit:jo al costat del Simly, l'edifici del costat![]()

Autor: nuvia2010 » dj. nov. 13, 2008 9:37 pm
ise ha escrit:siiiiiiiiiiiiii! pero ara hauré d'anar a fer el sopar...
Nuvia jo visc a Mollerussa!!! per cert, t'he enviat un privi!

Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 9:38 pm
miriameta ha escrit:ise ha escrit:a veure si no em perdo res i ho contesto tot...
![]()
![]()
Ja me perdut...![]()
jejejeje
gràcies wapa, tu también ets a la meva llisteta d´invitats, esclar que els futuros tambe estan invitats. Ja tinc els 2 sofas i cadires suficients (de camping pero bueno...)
Se que es una mala època pero no puc amb tot... son massa coses juntes... casi suspenc un examen...m´agobio sola.... i necessito al meu nene al meu costat. :(

Autor: miriameta » dj. nov. 13, 2008 9:39 pm

Autor: nuvia2010 » dj. nov. 13, 2008 9:49 pm

Autor: nuvia2010 » dj. nov. 13, 2008 9:50 pm
miriameta ha escrit:Jo al davant del frederic godas pero pasant la rambla. Davant del parc de nens!!

Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 9:51 pm
nuvia2010 ha escrit:Iseeeeeeeeeeee!!! ets un amor!!!! Despres m'ho mirare amb la calma :)
Per cert wpes!!!
Avui hem anat a buscar una corretja d'un rellotge del Julito ( el meu enamorat :) ) i a lo tonto a lo tonto, ens han ensenyat algun rellotge que podria ser de compromis i os fico el link del que li ha agradat (a mi m'agraden mes amb cadena de pell) pero aquest al ser de titani no pesa res de res de res.
http://tomcat.citizen.es/articolo.jsp?C ... AV0020-55H

Autor: nuvia2010 » dj. nov. 13, 2008 9:52 pm
lluneta29 ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Iseeeeeeeeeeee!!! ets un amor!!!! Despres m'ho mirare amb la calma :)
Per cert wpes!!!
Avui hem anat a buscar una corretja d'un rellotge del Julito ( el meu enamorat :) ) i a lo tonto a lo tonto, ens han ensenyat algun rellotge que podria ser de compromis i os fico el link del que li ha agradat (a mi m'agraden mes amb cadena de pell) pero aquest al ser de titani no pesa res de res de res.
Es xul.lo però tan valen aquests tipus de rellotges??????? Que són diferents als normals els que són de compromís????

Autor: nuvia2010 » dj. nov. 13, 2008 9:55 pm
ise ha escrit:siiiiiiiiiiiiii! pero ara hauré d'anar a fer el sopar...

Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 9:56 pm
nuvia2010 ha escrit:lluneta29 ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Iseeeeeeeeeeee!!! ets un amor!!!! Despres m'ho mirare amb la calma :)
Per cert wpes!!!
Es xul.lo però tan valen aquests tipus de rellotges??????? Que són diferents als normals els que són de compromís????
Quant teniu pensat gastar-vos vosaltres???

Autor: lluneta29 » dj. nov. 13, 2008 9:57 pm
nuvia2010 ha escrit:ise ha escrit:siiiiiiiiiiiiii! pero ara hauré d'anar a fer el sopar...
Jo vaig compartir alguna nit de festa i mooooooooooltes classes i examens amb la Maria Pasqual... ahora... Maria Pasatela por Lapiedra

Autor: nuvia2010 » dj. nov. 13, 2008 9:58 pm
lluneta29 ha escrit:nuvia2010 ha escrit:lluneta29 ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Iseeeeeeeeeeee!!! ets un amor!!!! Despres m'ho mirare amb la calma :)
Per cert wpes!!!
Quant teniu pensat gastar-vos vosaltres???
No sé li volia regalar aquest nadal pel seu cumple... però es que nosaltres som bastant humilds i ara ens hem kdat snse un duro... amb tot això del canvi de lloc de treball i tot...

Autor: ise » dj. nov. 13, 2008 10:00 pm

Autor: nuvia2010 » dj. nov. 13, 2008 10:02 pm
lluneta29 ha escrit:nuvia2010 ha escrit:ise ha escrit:siiiiiiiiiiiiii! pero ara hauré d'anar a fer el sopar...
Jo vaig compartir alguna nit de festa i mooooooooooltes classes i examens amb la Maria Pasqual... ahora... Maria Pasatela por Lapiedra
Que dius????????????????????? L'altre dia parlavem amb la ise d'aquesta individua.............. conta conta, el meu xiquet también la va conèixer!!!!!!!! jajajajaaaaaaa