Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Montsseta » dc. juny 14, 2006 11:39 am

MECACHIS Rosana.. pobre santi... quina sort que ha tingut doncs de trobar-se amb tu no?
Jo crec que la relació sogra-jove o sogra-gendre és molt diferent!!! Les dones entre nosaltres... Ma mare al Montsesito el tracta com un fill, imagineu-vos que fins i tot quan estem a casa meva i el Montsesito s'aixeca a les 6 del matí per anar a caçar, ma mare s'aixeca per fer-li l'emtrepà i el cafè!!!!! com si fos un nen petit!!! I això sa mare no li ha fet mai!!! Suposo que també va amb el caràcter de les mares. La meva és molt mama.
Montsseta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 14, 2006 11:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Rosana » dc. juny 14, 2006 11:40 am

jo penso que sol falta 5 mesos pel pis, que la vec sol 5 o 6 dies al mes i que quan estem a casa seva o estem dormint o anem amb els amics de tarragona i potser si ho ajunto tot no arriba a les 15 hores mensuals de "gaudir" amb la seva presencia :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: JEIAN » dc. juny 14, 2006 11:41 am

La meva es molt bona!!!
JEIAN l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 27, 2006 11:07 am, en total s’ha editat 1 vegada.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN
:: núvia d'or

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Rosana » dc. juny 14, 2006 11:42 am

jo penso que es mes el caracter de les persones, ma mare ha tractat igual a les novietes de mon germa (encara que no li hagin durat ni un suspiro com qui diu)
Imatge
Rosana

EntradaAutor: a28 » dc. juny 14, 2006 11:46 am

la meva sogra te 2 matxos i clar jo soc la unica nena de la familia i em mima molt i mes degut a la meva situació familiar, em fa regalets, em truca, em demana opinions, sempre tinc un plat a taula si apareixo sense avisar.... aixo si algun cop tambe ens mig discutim perque es molt impulsiva ella! pero e sun sol! : sol : res que no es pogui arreglar després....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dc. juny 14, 2006 11:47 am

montsesita has editat el missatge i no m'ha donat ni temps de llegirlo!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: JEIAN » dc. juny 14, 2006 11:49 am

A28 QUINA SORT!!!!!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: Montsseta » dc. juny 14, 2006 11:56 am

A28, l'he editat per corregir faltes d'ortografia, pero no he canviat ni borrat res!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: a28 » dc. juny 14, 2006 12:00 pm

AH VALE!! PERQUE SI NO QUINA RAPIDESA EN POSAR MISSATGES I EDITARHO AL MOMENT...... :-))
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dc. juny 14, 2006 12:09 pm

bueno noies parlant de sogres men vaig a dinar a ca la sogra! ens "veiem" a la tarda xates! bon profit! quina gana que tinc....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: JEIAN » dc. juny 14, 2006 12:16 pm

Jo també tinc gana quan arriba aquesta hora!!!!! A mi encara em queda un quart per plegar i fins a la tarda!!!!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: Rosana » dc. juny 14, 2006 12:26 pm

nosaltres avui anem a dinar amb el tutor i uns professors mes, pero pel que veig molta gana no tenen ^_^
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 14, 2006 12:58 pm

Hola nenes,

aquest mati m'he perdut un tema de conversa estrellaRosana, m'agrada molt el vestit, és molt elegant i té un punt extremat i no està gens vist.

Petita, no et vas fer fotos maquillada? Tinc unes ganes de veure't...
POtser si li expliques algo similar al Francesc també accedirà a venir a viure a lleida o Belloch.

És molt diferent que et vcuidi els fills la mare que la sogra. SI ta mare un dia fa algo que a tu no et sembla bé, tu li pots dir tranquil.lament,que no s'enfadara`. Ara b´´e, si li dius a la sogra ja li sentarà malament i seràs la dolenta de turno...quina creuq ue hem d'aguantar les joves,no???

La meva mare també tracta a l'aimo com si fos el seu fill, fins i tot el mima massa!!!!A vegades li recordo que sóc JO la seva filla, jejjejeje..pero tot de bon rotllo,eh? M?encanta que se l'estimin tant...
ELs meus pares es porten superbé amb tot, ja sigui de la boda o rferent a altres coses,sempre ens ajuden, ens diuen la seva opinió però mai ens la impossen ni "ens rallen" insistint perquè acabem fent el que volen ells...Són uns sols...

I
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 14, 2006 6:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Petita » dc. juny 14, 2006 2:25 pm

Aima, tens raó.....t´has perdut un tema que t´agrada.....je, je!!!!!!!!!!
No reina.........no em vaig fer fotos!!!!!!!!!!! no vaig pensar en la càmera...com que vaig tot el dia atabalada.........
Wenu....ja em veureu dissabte que vé no????? :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Montsseta » dc. juny 14, 2006 2:34 pm

Home, jo no crec que renunciem a tenir fills si ens quedem a Barcelona. La meva sogra ha sigut mestra de nens petits i hi té la mà trencada amb els nens, no em faria res deixar-los-hi. Però clar no és el mateix "aprofitar-se" de la mare que de la sogra. Amb les mares és més fàcil ser egoista. jejejeje
A la mare li pots dir: demà té deixo el nen que me'n vai de marxa!!!
Però a la sogra li has de dir: si no et sap greu i t'anés bé...., et podria deixar el nen que tinc un compromis que no me'l puc endur?

Ah i Aima el meu poble és Bellpuig!!!! No Bell-lloch!!!! jejejeje .:*:*:.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Rosana » dc. juny 14, 2006 3:02 pm

montse, ets de bellpuig? jo conec a un noi d'alli, bueno, millor dit a uns quants lo que un d'ells era molt amic meu, es diu Daniel Llobera Baiget, es una mica raro pero si el coneixes es molt bon tio ^_^ va venir a fer informatica amb mi a Tarragona, vam entrar a la tecnica el mateix any i vam ser uns dels pocs vam passar de curs aixi que com no coneixeia a ningu mes per fer grups de practiques vam decidir fer nosaltres un grup, ara treballa aqui a lleida a Triangle.

Despres conec a l'Albert Sole (vaig ser la seva companya en una practica d'arquitectura de computadors) i un altre que mai me'n recordo del nom.... soc un cas
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Montsseta » dc. juny 14, 2006 3:34 pm

Carai Rosana, quanta gent!!!
El Daniel LLobera no el conec, però l'Albert Solé si. No he tingut mai relació però el conec perquè és del poble i un any més gran que jo. Toca la gralla oi?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: a28 » dc. juny 14, 2006 3:37 pm

bona tarda noies!!
no se si sou molt futboleres pero espanya guanya 3 a 0, el meu xicot deu estar amb una mala llet.... :--(
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Rosana » dc. juny 14, 2006 3:39 pm

Si, doncs el Dani es un parell d'anys mes petit que nosaltres, te un germa un any mes petit que es diu Ramon, encara que es normal que no el coneguis, es molt callat i normalment no parla gaire amb la gent
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Rosana » dc. juny 14, 2006 3:39 pm

es posa de mala llet per que guanya espanya? que es ucrania?
Imatge
Rosana

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants