lluneta29 ha escrit:nuvia2010 ha escrit:lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:nuvia2010 ha escrit:cuca lleida ha escrit:eiii nenetes...
jo aixo del rellotge tambe ho havia pensat pero tenia en ment un mes economic..un de la Lotus que m'agrada molt i a ell tambe...no se
pero pensant-ho be también tens rao Nuvia....jo ! no se que fer!!!!
![]()
A veure, sincerament jo tambe ho trobo car, pero trobo mooooooooooooooooolt injust que nosaltres portem un anell que, com a poc costa 600 euros i ells s'hagin de quedar amb un de mes 'habitual" pq sap greu gastarse tanta pasta amb un rellotge. Igual que penso que la tradicio de sant jordi es injusta!!!! Un llibre 20 eurillos, una rosa al semafor 3 jejejeje, com a minim un ramet senyors!!!!
tens tota la rao del mon Nuvia, ara no se que fer. Potser per nadal li regalo lo rellotge i de pedida els gemelos, no?? k us sembla?
Jo segurament faré això a més es el seu aniversari... i ho juntaré tot i li faré un megaregal!!!
Jo dependra de quan cobrem les pagues extres, pq sino, en lloc de per nadal sera per reixos xDDDD a veure si se estiren les monjes i ens paguen com a la publica :) que lany passat va fer una ilusio la primera paga extra de veritat :)
No us paguen igual? no crec que hi hagi massa diferència no? Al menys teniu paga extra pq jo ni això... i a l'altra feina no m'han pagat res de res de finiquito... sense un duro estik![]()
![]()
Es cobra menos, jo ara, que no mestan fent la mateixa retencio que lany passat (em fan menos) cobro lo mateix que lany passat, aixi que quan em fassin la mateixa retencio cobrare menos, pero mes indiferent pq es lo que mestalvio en combustible, lloguer dun pis, gastos del pis, etc, etc. i estic a Lleida i veig a gent pel carrer :) i les monjes no shi fiquen a com fas les classes, nomes que a primera hora has de fer pregaria i si no la fas tampoc passa res. Es super progre aquell cole jejejeje