cuca lleida ha escrit:hola princeses!!!
com va tot?? eii que diumenge fem kedada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bien!"!!!!!!!!!!!!
k tal us a anat el dia?? avui la que esta una miketa xof soc jo!...
Que et passa a tu, cuqueta??
Autor: nuvia2010 » dv. nov. 14, 2008 9:14 pm
cuca lleida ha escrit:hola princeses!!!
com va tot?? eii que diumenge fem kedada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bien!"!!!!!!!!!!!!

Autor: miriameta » dv. nov. 14, 2008 9:24 pm

Autor: nuvia2010 » dv. nov. 14, 2008 9:27 pm
miriameta ha escrit:Hola wapetones meves!!
Sento dirvos que al final no puc venir diumenge i me sap molt molt de greu.
Estic farta de la feina... No s´aclaren mai....
Ja parlarem cariñetes.....

Autor: gemma84 » dv. nov. 14, 2008 9:32 pm

Autor: cuca lleida » dv. nov. 14, 2008 9:36 pm
nuvia2010 ha escrit:cuca lleida ha escrit:hola princeses!!!
Que et passa a tu, cuqueta??

Autor: nuvia2010 » dv. nov. 14, 2008 9:37 pm
gemma84 ha escrit:Hola wapessssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ara acabo d'enviar un sms a la lluneta confirmant la meva assistencia a la nostra quedada matinal!!!! ui que be!!!!!!!!!!!!!! quines ganes! i aquesta vegada sense la son de l'altre dia!!!! jejejejejejejej
Que tal ha anat el dia a les super fantàstiques???? ja estem a divendres!!!! el temps em passa volant, a l'escola cantem nadales!!!!!! ejjejejee
Petoneeeeets!

Autor: cuca lleida » dv. nov. 14, 2008 9:38 pm
miriameta ha escrit:Hola wapetones meves!!
Sento dirvos que al final no puc venir diumenge i me sap molt molt de greu.
Estic farta de la feina... No s´aclaren mai....
Ja parlarem cariñetes.....

Autor: gemma84 » dv. nov. 14, 2008 9:44 pm

Autor: nuvia2010 » ds. nov. 15, 2008 6:09 pm

Autor: cuca lleida » ds. nov. 15, 2008 6:20 pm
nuvia2010 ha escrit:Acabem d'arribar del Palau de Margalef... I JA TENIM RESTAURANT!!!! JA ESTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! ARA SI QUE SI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
QUE FUERTE ME PARECEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: nuvia2010 » ds. nov. 15, 2008 6:56 pm

Autor: cuca lleida » ds. nov. 15, 2008 7:04 pm
nuvia2010 ha escrit:Sí, sí, sí!!!! al final el dia que volem, ens fan un tracte moooooooooolt bo i el meu cosi ja ens ha fet el primer regal, ell ens regalara l'orquesta i esta tractant el tema de la barra lliure i no sé que mes!!!! estem suuuuuuuuuuper contents!!!!!

Autor: nuvia2010 » ds. nov. 15, 2008 7:07 pm
cuca lleida ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Sí, sí, sí!!!! al final el dia que volem, ens fan un tracte moooooooooolt bo i el meu cosi ja ens ha fet el primer regal, ell ens regalara l'orquesta i esta tractant el tema de la barra lliure i no sé que mes!!!! estem suuuuuuuuuuper contents!!!!!
molt be wapixima!!!!!
m'alegro un munt.
nosaltres tambe ho farem alli, es super xulo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: cuca lleida » ds. nov. 15, 2008 7:08 pm

Autor: nuvia2010 » ds. nov. 15, 2008 7:15 pm
cuca lleida ha escrit:ei bonica haig de marxar, segur que dema no pots venir?? animat que ens ho passarem super be!!!
bno si t'animes ja saps on hem kedat.
I m'alegro moltissim que tingueu ja el restaurant.
molts muakis

Autor: nuvia2010 » dg. nov. 16, 2008 8:52 pm

Autor: miriameta » dg. nov. 16, 2008 9:15 pm

Autor: miriameta » dg. nov. 16, 2008 9:40 pm

Autor: nuvia2010 » dg. nov. 16, 2008 9:51 pm
miriameta ha escrit:No me pogut conectar en tot el finde...
al final ahir, despres de plegar vaig anar cap a bcn, al ikea i a les 6 a la fira de bodas&bodas. M´havia d´airejar, havia de fer algo....
Vaig anar al stand de guianupcial i vaig coneixer a les foreres.
Me van maquillar i vaig deixar un videomissatge.
I avui torna a treballar... i me perdut l´esmorzar.... me fa molta rabia. Segur que us hu heu passat molt be...![]()
![]()
![]()
![]()
Que tal nuvia??