Autor: masa » dj. oct. 30, 2008 11:59 am
merce i albert ha escrit:Bones!!!
Ojala tinguis rao Sara. Ja tenim ganes els dos de començar (en certa manera) una vida nova, amb feina pels dos i canvis de rutina. Veig per aixo que tu segueixes tenint caps de setmana llargs, deus d'estar cansada, ja, no??? Com a minim els pots aprofitar per fer dietes, no??? Per cert cap al mes que ve, un cop l'Albert s'hagi fet els analisis et truco i quedem per fer canvi de dieta, ok??? Tot i que ja hem començat una mica (aprofito el caldo de la verdaura del migdia per fer sopes per la nit).
Be noietes ja quederem per veurens a Barcelona, tot i que no se si amb o sense album, aixo ja ho acabarem de decidir, no???

Autor: merce i albert » dj. oct. 30, 2008 1:08 pm

Autor: masa » dj. oct. 30, 2008 3:48 pm
merce i albert ha escrit:Home si ja la tens, perque no??? Nosaltres de tant en tant ja fem alguna sopa i crema, es que ja comencen a venir de gust coses calentes.

Autor: merce i albert » dj. oct. 30, 2008 7:38 pm

Autor: masa » dc. nov. 12, 2008 7:08 pm

Autor: merce i albert » dg. nov. 16, 2008 9:44 pm

Autor: FRACRIS » dl. nov. 17, 2008 9:19 am
Autor: masa » dl. nov. 17, 2008 9:48 am

Autor: masa » dl. nov. 17, 2008 9:50 am
FRACRIS ha escrit:Hola noies, ja som aquí!!
Lo primer de tot, Mercè, sento molt lo de l'avia.
Vam arribar el dissabte a la 1 de la matinada. estem cansadets, avui mateix a las 5 del matí ja no teniem son. El canvi d'horari es molt bestia, ja que quan a españa us anavau a Dormir jo m'aixecava, completament al revés. Us vaig escriure des de Beijin, pero dos cops que tenia tot el parraf escrit, no sé que tocava i hem marxava tot...
China, per mi a sigut IMPRESIONANT!! a sigut un dels millors viatjes que he fet, per no dir el millor. Hem anat als millors hotels, hem menjat también als millors restaurants, un 10, millor impossible, es un pais que val molt la pena, tenan molta cultura.
Us deixo, que tinc feina i vaig amb relentí.. je je

Autor: masa » dl. nov. 17, 2008 7:17 pm

Autor: FRACRIS » dt. nov. 18, 2008 9:52 am
masa ha escrit:Bones!
Doncs res, mn'ha receptat unes pastilles que no etren per el seguro (ja veurem si me les prenc) i m'haig de fer 2 cultius, un d'orina i un altre vaginal.
Ara em demanen proves, quan aquest mes no tinc res de res ... anda que no!! quina me**a!